PODSUMOWANIE WRZEŚNIA!

(zdjęcie mojego autorstwa)
Cześć Kochani!

Skoro napisałam ten post,a Wy go właśnie czytacie to znaczy,że przeżyłam pierwszy miesiąc 
nauki i  nie uciekłam do lasu by żyć z wilkami.Należy mi się za to wielki kubek gorącej herbaty,kocyk i dobra książka.Nim jednak oddam się lekturze, przez co zapomnę na kilka godzin o świecie,opowiem Wam jak mi minął wrzesień.











Liczba przeczytanych książek:7

Liczba zrecenzowanych książek: 4

Liczba obserwatorów bloga:243
Najlepsza książek: Maybe Someday-Colleen Hoover
Najgorsza książka:---

Jestem w drugiej klasie liceum.Nauki jest dużo, gdyż jestem na dość nietypowym 
rozszerzeniu:polski, biologia, angielski.Powiem Wam,że choć nadal przeraża mnie liczba 
godzin,to przynajmniej uczę się tego,co lubię.Zdążyłam przeżyć  już  małe załamanie nerwowe w związku z matematyką.

Jestem bardzo duma z wyników bloga w tym miesiącu,gdyż napisałam  4 recenzje

a bałam się ,że nic się nie pojawi.Ponadto pierwszego września ,,Łowczyni Książek" obchodziła swoje pierwsze urodziny.Z tej podniosłej okazji  z uśmiechem na ustach i ciepełkiem w sercu napisałam dla Was specjalny post urodzinowy.Odpowiedziałam  na jedną nominację do LBA! Chcę Was zapewnić,że pamiętam o wszystkich otrzymanych od Was nominacjach i wkrótce postaram się z nimi uporać.Dzięki kochanej Caroline Livre miałam  możliwość  wzięcia udziału w akcji Book Tour organizowanej przez Colleen Hoover Książki,dzięki czemu poznałam urzekającą książkę ,,Maybe Someday".Pojawił się też post:,,Nie możesz tego przegapić",w którym wspomniałam Wam o najnowszej książce autora Jamesa Dashnera.
Pojawił się też tradycyjnie Stosik Łowczyni Promocji z cudownymi książkami ♥♥♥
Wybrałam się  na film pt.,,Więzień labiryntu.Próba ognia" w 4D.Wypadł on dość przeciętnie, 
gdyż był jak dla mnie za bardzo  przeładowany efektami specjalnymi,choć 
muszę przyznać,że zdarzyło się parę razy,że krzyk strachu wydostawał się z moich 
ust.Za to po seansie  odwiedziłam nowo otwarty Starbucks w moim mieście.Po 
namowie siostry  zamówiłam Vanilla Lemon Frappucino i przyznam ,że lepiej wygląda niż smakuje.Jest to po prostu mleko,lód,syrop limonkowy,bita śmietana ozdobiona karmelem.

(zdjęcie mojego autorstwa)
Wiecie co komicznego przytrafiło mi się w tym miesiącu? Pewna książka zaspojlerowała mi 
inną książkę.Wiem,że trochę absurdalnie to brzmi , ale taka jest prawda.Czytałam  pewną książkę X,w której bohater zaproponował swojej dziewczynie,aby przeczytali  razem książkęY.Ponieważ nie miała na to ochoty chłopak także stwierdził,że nie warto jej czytać i wyjawił całe zakończenie.Pewnie spłynęłoby to po mnie jak po kaczce, gdyby nie fakt,że tą  powieścią było,,I wciąż ją kocham" Nicholasa Sparksa,którą miałam zamiar czytać po skończeniu książki X.Po prostu miałam ochotę udusić tego chłopaka za jego głupotę.


Co przyniesie październik?

Na pewno pierwszą odsłonę postu z cyklu ,,Tea Gawędki- jak złapać książkowe promocje?", gdyż w końcu udało mi się dopiąć wszystko na ostatni guzik.Mam nadzieję ,że się on Wam spodoba,gdyż starałam się go opracować jak najlepiej ,by był ciekawy i pomocny w szukaniu promocji.Morze recenzji i wiele innych niespodzianek,więc bądźcie czujni.Przybędzie do mnie także w końcu moje magiczne pudełko EpikBox.


Otrzymałam już akredytację na Targi Książki w Krakowie.Listę pisarzy już pobieżnie  przejrzałam i na chwilę obecną planuję się spotkać z 4 pisarkami.Zamierzam być na Targach we  wszystkie dni.Mam nadzieję,że uda mi się spotkać ze znajomymi  blogerami.Tak, więc Kochani kogo będę miała okazję spotkać/poznać i obdarzyć deszczem uścisków?

35 Komentarze:

  1. Tak jak Ty, nie mogę się już doczekać Targów <3 <3 Po prostu odliczam już dni! Zazdroszczę Starbucksa w mieście. Podobno kawa z ich "marki" jest przepyszna i naprawdę chcę jej spróbować.
    Wracając jeszcze do Targów - mnieee! Możesz spotkać mnie =D Uwielbiam się przytulać więc chętnie się z Tobą spotkam =D
    Pozdrawiam serdecznie :*
    In Bookland

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czy kawa z ich marki jest pyszną, gdyż w ogóle kawy nie pije, ponieważ źle się po niej czuje :3 W takim razie będę Cię w Targowy tłumie wypatrywać ♥

      Usuń
  2. Jak to możliwe, że za granicą Starbucks jest czymś normalnym, a u nas taka rzadkość? Protestuję! :D
    Pozdrawiam serdecznie ;*
    http://ravenstarkbooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas też jest czymś normalnym tylko, że przeważnie w dużych miastach.:3

      Usuń
  3. Ja też jakoś przeżyłam ten wrzesień ;) I nawet nie było tak źle jestem zadowolona z nowej szkoły i choć nauki jest dużo bo to technikum i tak nie żałuję że wybrałam właśnie ta szkołę. Czytelnicze też było nie najgorzej i kupiłam sobie na urodziny Maybe Someday więc teraz ja przekonam się jaka jest dobra ta książka ;) Oczywiście Ci gratuluję przeżycia miesiąca szkoły i takiego fajnego wyniku czytelniczego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Przepraszam że ostatnio tu nie zaglądałam postaram się to nadrobić ;)

      Usuń
    2. Dziękuję ♥ Bardzo się cieszę , że Ci się podoba w technikum. W ogóle nie wiem za co ty mnie przepraszasz , gdyż nie masz za co :3

      Usuń
  4. ''Maybe Someday'' uwielbiam! ''Jesteś zagadką'' mam na liście - do przeczytania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Maybe Someday to świetna książka. Czytałam ją w te wakacje i jestem w niej całkowicie zakochana ;)
    Aleja Czytelnika

    OdpowiedzUsuń
  6. Maybe...przeczytałam wczoraj - cudna książka. Wrzesień wypada nawet całkiem, całkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że książka Ci się podobała♥

      Usuń
  7. Gratuluję wyniku. Jak Ci się podobały "Cierpienia młodego Wertera"? Nie czytałam, ale słyszałam, że szalenie nudne :D

    czytanienaszymzyciem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci ♥ ,, Werter" był bardzo słabą i wprawiającą w przygnębienie lekturą. Strasznie długo mi się go czytało ,gdyż aż 2 dni co dla mnie jest rekordem, ponieważ lektury zazwyczaj czytam w jeden dzień.

      Usuń
  8. Udany miesiąc widzę . :D
    http://kochamczytack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wrzesień był dobrym miesiącem,ale październi zapowiada się wprost magicznie♥

      Usuń
  9. Gratuluję wyniku :) Ja niestety mieszkam daleko od Krakowa, więc nie mam możliwości udziału w Targach Książki, a szkoda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci ♥ Bardzo mi przykro ,że nie możesz być na Targach.

      Usuń
  10. Jestem bardzo ciekawa pudełka EpikBox. Mam nadzieję, że pochwalisz się jego zawartością? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że podzielę się wyglądem z Wam zawartością EpikBox, gdyż sama jestem go bardzo ciekawa :3

      Usuń
  11. Widzę, że sporo się działo u Ciebie. Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  12. Maybe someday ♥
    Och, nie strasz mnie jeszcze rozszerzeniami, jestem w pierwszej klasie i chcę się tym cieszyć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozszerzenia nie są wcale takie złe, gdyż uczysz się tego co lubisz :3

      Usuń
  13. Widzę, że udało ci się nawet sporo przeczytać. Ja chyba muszę nareszcie zabrać się za Maybe someday.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    http://klaudiaczytarecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gorąca polecam Ci ,, Maybe Someday" , gdyż jest to książka, którą pokochasz od pierwszej strony ♥♥♥

      Usuń
  14. Gratuluję wyników. ^_^ I jak tam Werter? XD Też czytałam. ;x Jutro sprawdzian... Ale jak dla mnie to ta książka była beznadziejna. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci ♥ ,, Werter" był bardzo słabą i wprawiającą w przygnębienie lekturą. Strasznie długo mi się go czytało ,gdyż aż 2 dni co dla mnie jest rekordem. Życzę Ci powodzenia na sprawdzanie♥

      Usuń
  15. Hej, ktoś tu dostał nominację! To Ty! Mam nadzieję, że bierzesz udział w TAGach. ^_^

    http://strefa-czytania-obowiazuje-wszedzie.blogspot.com/2015/10/classmate-book-tag.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super jest ten tag! Bardzo się cieszę, że mnie do niego nominowałaś.Postaram się go jak najszybciej u siebie zrobić. Jeszcze raz dziękuję Ci za nominacje♥

      Usuń

 

Zostań ze mną na dłużej :)

zBLOGowani.pl