Liebster Blog Award#6



Zostałam nominowana do Liebster Blog Award przez Amy Hall. Bardzo Ci dziękuję! ♥
Każdy ,kto zostaje nominowany musi odpowiedzieć na 11 pytań oraz musi  nominować 11 osób, które powiadomi  o tym na ich blogu.



1. Ulubiony polski pisarz.
Niestety nie  mam takiego.
2. E-book czy książka papierowa?
Książki papierowe , gdyż jak je przytulam to świat staje się od razu piękniejszy i jestem gotowa stawiać mu czoła.Do e-booków osobiście nic nie mam , ale ich czytanie idzie mi zawsze jak krew z nosa.
3. Czy słuchasz muzyki przy czytaniu?
Tak, a ostatnio słucham na okrągło podczas czytania ,,I"m in trouble" oraz ,,Maybe Someday -Griffin Peterson
4. Ulubione miejsce do czytania?
Leżak na słoneczku oraz kanapa.
5. Ulubiona przekąska/napój podczas czytania?
Nigdy nic nie jem ani nie piję podczas czytania książki.
6. Czy książki w Twojej biblioteczce mają swoje stałe, specjalne miejsce?
W sumie to nie, gdyż ich ułożenie na półkach zależy do mojego nastroju :3
7. Czym zakładasz książki (zakładki itp.)?
Zakładami lub ulotkami.
8. Książka z najpiękniejszą okładką na świecie?
Taka książka jeszcze nie powstała.Niemniej jednak bardzo podoba mi się okładka
Cursed( Vodoo night#1)-Lizzy Ford
Cursed (Voodoo Nights #1)
 9. Książka z wartościowym przesłaniem? Dlaczego akurat ta?
Myślę ,że książką z wartościowym  przesłaniem jest ,,Nie odchodź"-Lisa Scottoline ,a kiedy sama po nią sięgniesz dowiesz się dlaczego właśnie ona :3
Okładka książki Nie odchodź
10. Ile książek liczy Twoja biblioteczka? 
Wybacz , ale nie mam ich siły liczyć , gdyż 5 godzin kucia o Trenach Jana Kochanowskiego wyssało ze mnie wszelkie siły witalne .
11. Jak szybko czytasz?
Bardzo szybko ,ale to wszystko zależy od tego , ile mam czasu i jak się czuję.

    Moje pytania :)
  1. W jakim książkowym świecie chciałabyś/chciałbyś  żyć? Dlaczego?
  2. Jakiego blogera chciałabyś/chciałbyś spotkać w realu ? Dlaczego ?
  3. Jakie miejsce chciałbyś/chciałabyś zwiedzić?
  4. Jaka jest rzecz, z którą nie możesz się rozstać na dłużej niż 10 minut?
  5.  Co wywołuje u Ciebie uśmiech na twarzy?
  6. Byłaś/byłeś kiedykolwiek na spotkaniu ze swoim ulubionym autorem ?Jeśli tak , to z kim ?
  7. Co zwykle robisz w wolnym czasie ( oprócz czytania książek )? 
  8. Czy miałaś/ miałeś okazję być na ciekawym spotkaniu , bądź targach związanych z tematyką książkową ? 
  9. Jaki film możesz oglądać bez końca? 
  10.  Twój sposób na zrelaksowanie się w sobotni wieczór?
  11. Ulubiona książka z dzieciństwa?
Nominuję:


12 Komentarze:

  1. Ogromnie dziękuję za nominację, niedługo odpowiem :) A ja właśnie jem czasami przy lekturze, chociaż bardzo uważam, żeby nie zniszczyć choćby odrobinę książki (wbrew pozorom, jeśli nie macha się szklanką z kompotem na wszystkie strony, nie jest to takie trudne :D). Ciekawe odpowiedzi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo :3 Bardzo chętnie przeczytam Twoje odpowiedzi. Ja nie piszę i nie jem , gdyż nie ma chyba dnia , abym nie spowodowała jakieś herbacianej powodzi. Na szczęście nigdy nie ucierpiała w niej żadna książka:3

      Usuń
  2. Maybe Someday ma świetny soundtrack <3

    OdpowiedzUsuń
  3. "Cursed" ma obłędną okładkę ^^
    A sama książka jest ciekawa?

    Pozdrawiam :*
    ksiazki-mitchelii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Treść tej książki jest tak samo obłędna jak jej okładka♥ Nadal nie jestem w stanie zrozumieć czemu do tej pory żadne wydawnictwo się nią nie zainteresowało :3

      Usuń
  4. dziękuje za nominację w wolnym czasie odpowiem na twoje pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 5 godzin terenów? Współczuję i jestem pełna podziwu że jeszcze miałaś siły pisać ten post.

    Pozdrawiam
    blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki już los tych co wybrani rozszerzony polski. Dziękuję za miłe i podnoszące na duchu słowa :3

      Usuń

 

Zostań ze mną na dłużej :)