NIE MOŻESZ TEGO PRZEGAPIĆ ! *ZAPOWIEDZI*



W SIECI UMYSŁÓW-James Dashner


W sieci umysłów
Tytuł oryginału: THE EYE OF MINDS

Gatunek:  sci-fi, ya
Seria: Doktryna śmiertelności #1
Tłumaczenie: Anna Dobrzańska, Rafał Lisowski 

Liczba stron:  384
Oprawa: miękka bez skrzydełek
Data wydania: 30 WRZEŚNIA 2015


INTRYGUJĄCA POWIEŚĆ DLA WSPÓŁCZESNEGO POKOLENIA CYFROWEGO

Niedaleka przyszłość – świat  hiper zaawansowanej technologii, cyberterroryzmu i gier elektronicznych, które przerastają najśmielsze marzenia i… najgorsze koszmary.
Michael jest graczem. Jak większość z nich więcej czasu spędza w świecie wirtualnym niż w realnym. VirtNet całkowicie pochłania umysł i ciało, im więcej hakerskich umiejętności posiadasz, tym lepiej się bawisz. Po co zawracać sobie głowę przestrzeganiem zasad, jeśli większość z nich wydaje się po prostu durna?
Niektóre zasady wprowadzono jednak nie bez powodu. Istnieją bowiem technologie zbyt niebezpieczne, by traktować je lekkomyślnie. Pewien użytkownik właśnie złamał reguły gry – z zabójczym rezultatem.
Władza wie, że żeby złapać hakera, potrzebuje jeszcze lepszego hakera. Od dawna obserwuje Michaela. Jeśli podejmie się tego wyzwania, będzie musiał wniknąć w najdalsze zakamarki wirtualnej sieci – boczne uliczki i zaułki, których nigdy nie widziały ludzkie oczy. Istnieje niebezpieczeństwo, że granica pomiędzy wirtualną grą i rzeczywistością zatrze się na już zawsze, a śmierć w sieci będzie równoznaczna ze śmiercią w realu.

Macie zamiar sięgnąć po najnowszą powieść Jamesa Dashnera? Co sądzicie o jego twórczości? Koniecznie dajcie mi znać :3

P.S. Na stronie wydawnictwa Albatros możecie przeczytać fragment  powieści!



19 Komentarze:

  1. Okładka jest rewelacyjna! Trylogię Dashnera lubię aczkolwiek to chyba raczej nie moje klimaty :P
    Pozdrawiam serdecznie :*
    my-life-in-bookland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. CZEKAM NA TĘ PREMIERE OD DAWNA. Wierciłam o tę książkę dziurę jednemu wydawnictwu, jednak całe szczęście te zainteresowało się tą powieścią. Muszę ją jak najszybciej dostać w swoje ręce!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz słyszę o tej książce. Poczekam na pierwsze recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  4. "Więzień labiryntu" Dashnera za bardzo mnie nie porwał, ale sięgnięcie po wirtualny świat i hakerstwo mnie intrygują, więc pewnie dam mu jeszcze jedną szansę :)

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
  5. Koniecznie muszę przeczytać tę książkę!

    OdpowiedzUsuń
  6. O mój Bosz kocham tego autora. Przeczytałam całą serię "Więźnia labiryntu" i pisze tak że niesamowicie wciąga. Oczywiście że muszę przeczytać tę książkę, już się nie mogę doczekać.
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio byłam w kinie na 'Próbach ognia' i szczerze zainteresowałam się Dashnerem. Chętnie sięgnę najpierw po 'Więźnia labiryntu', a później może i po tę pozycję ^^

    LimoBooks :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przede mną jeszcze sam Więzień Labiryntu, ale jeśli przeczytam tę serię i mi się spodoba to pewnie przeczytam kolejne serie tego autora :)
    http://czytelniczemysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem czy przeczytam. Gatunkowo nie dla mnie.Twórczości autora jeszcze nie poznałam - więc zobaczymy co los przyniesie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Po przeczytaniu trylogii "Więzień labiryntu" wprost uwielbiam tego autora, więc nie mogę nie sięgnąć po jego nową powieść :D
    Aleja Czytelnika

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio na wymianie na LC złapałam Więźnia Labiryntu i na jesieni mam zamiar się zabrać za książkę ;)
    Pozdrawiam serdecznie ;*
    http://ravenstarkbooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Koniecznie muszę przeczytać tę książkę!

    OdpowiedzUsuń
  13. To akurat nie moja bajka, ale będę polecać ten tytuł fanom tego typu powieści. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojej, opis zachęca i to na maksa, a fakt, że nie czytałam jeszcze Więżnia zachęca jeszcze bardziej by w końcu poznać twórczość tego Pana ^^
    http://be-here-now-and-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. No ciekawe. :-) Podobnie jak Awiola poczekam na pierwsze recenzje i wtedy najwyżej zakupię. Dziękuję za informacje. Uwielbiam czytelnicze zapowiedzi. :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Może. W sumie już kiedyś mi się o podobnej tematyce podobały... // Czytałaś może "Player One" Ernesta Cline? :) Taka rozrywkowa książka

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam (jeszcze) prozy Dashnera, ale najpierw wolałabym się zaznajomić z Więźniem labiryntu. :P Choć, nie powiem, W sieci umysłów również brzmi intrygująco... ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dashner kusi, ale przede mną jeszcze cała trylogia "Więzień labiryntu" więc na tą chwilę muszę się niestety wstrzymać :)

    OdpowiedzUsuń

 

Zostań ze mną na dłużej :)