STOSIK ŁOWCZYNI PROMOCJI*33


Cześć Kochani!

Lipiec był dobrym miesiącem,w którym pewien cykl powieści o wampirach podbił moje serce,ale opowiem Wam o tym kiedy indziej.Nieczęsto zaglądałam do księgarni,choć ma to swoje plusy, ponieważ powoli zaczyna  mi brakować miejsca...

,,To, co najważniejsze”Samantha Young-zakupiona za 9,99zł (miałam okazję już wcześniej przeczytać inną powieść tej autorki,która przypadła mi do gustu,dlatego postanowiłam dać szanse kolejnej). 

,, Pojedynek na słowa”Connie Willis (powieść ma śliczną okładkę.Jestem ciekawa tej pozycji, ponieważ słyszałam różne opinie na jej temat). 

,, Wieczna Miłość”J.R. Ward-zakupiona za 14zł (ostatnio seria ,,Bractwo Czarnego Sztyletu” podbiła moje serce).

,, Buntownik”Jay Crownover-wymiana (książkę od dłuższego czasu miałam w planie przeczytać,dlatego cieszę się,że mam ją u siebie).

,, After.Płomień pod moją skórą”Anna Todd-wymiana (posiadam drugi tom tej serii,ale jakoś wyglądał samotnie na półce).

,, Początek mnie i ciebie”Emery Lord-wymiana (nie słyszałam wcześniej o tej książce,ale opis jest zachęcający).

,, Cofnąć czas”Samantha Young-zakupiona za 9,99zł  (czytałam pierwszy tom serii ,,On Dublin Street” i wywarł on na mnie dobre wrażenie,dlatego jestem ciekawa kolejnych tomów).

,, Ostatnia szansa”Samantha Young-jw.

,, Lyrebird”Cecelia Ahern-zakupiona za 4zł (słyszałam dużo dobrego na temat twórczości tej autorki i okładka jest ładna).

,,Babe And Other Pig Tales”Dick King-Smith-zakupiona za 3zł (mam duży sentyment do filmu ,,Babe - świnka z klasą”,dlatego książkę musiałam kupić).

,, Get Even” Martina Cole-zakupiona za 4zł (spodobała mi się okładka powieści,a dodatkowo opis jest intrygujący).

,, The Girl Before” J.P. Delaney-zakupiona za 8zł  (wszędzie widzę ostatnio tę książkę i dużo osób mi ją polecało.Mam nadzieję,że się nie rozczaruję ).

              A jak prezentują się Wasze skarby z tego miesiąca?

16 Komentarze:

  1. Co do "The Girl Before" to jestem bardzo ciekawa Twojej opinii odnośnie tej książki. Mnie polska wersja absolutnie wciągnęła, zaintrygowała i oczarowała!


    Pozdrawiam
    Caroline Livre

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję,że w moim przypadku będzie podobnie😊

      Usuń
  2. Oj chciałabym Pojedynek na słowa <3

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie w tym miesiącu nic nie przybyło kasy brak co prawda złapałam jednodniową pracę ale niestety wypłata idzie na ważniejsze cele no ale może jeszcze uda mi się coś zarobić to kupię sobie ilustorwaną wersję Komnaty Tajemnic i piękną Anię z Zielonego wzgórza 5 tomów tak mi się marzy :D
    Z tych twoich zdobyczy nic nie kojarzę ale widzę że twój talent do znajdywania po taniości książek działa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej nominowałam Cię do zrobienia tagu więc jeśli masz ochotę na niego odpowiedzieć zerknij do mnie ;)

      Usuń
    2. Będę trzymać kciuki,aby Ci się to udało😊 Dziękuję,postaram się jak najszybciej ją wykonać💞

      Usuń
  4. Sporo fajnych książek widzę ;) I do tego w jakich cenach! Zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezły stosik jestem ciekawa książki to co najważniejsze mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Łowczyni jak zawsze w formie widzę! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Och, jak ja uwielbiam te Twoje stosiki! <3 Powtarzam się, co? xD Ale za każdym razem jestem po prostu pełna podziwu, gdzie Ci się udaje znaleźć książki po takich cenach! :D
    Jestem ciekawa Twojej opinii o Buntowniku, ponieważ mi niezbyt przypadł do gustu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie 😉 Zawsze miło jest mi usłyszeć to zdanie😍Opinia na pewno niedługo się pojawi☺ Książkę fajnie się czytało,ale szału nie ma🤗

      Usuń

 

Zostań ze mną na dłużej :)

zBLOGowani.pl