Jestem hejterem! Book Tag

                                     (grafika zrobiona przeze mnie)

Cześć Kochani!

Dzisiaj przychodzę do Was z tagiem,do którego wykonania nominowała mnie Słodka Karolina.Był on dla mnie małym wyzwaniem,ponieważ zdecydowanie łatwiej przychodzi mi wychwalanie niż krytykowanie powieści.


1.     Co ja czytam - książka z błędami logicznymi.

,,Mara Dyer. Tajemnica”Michelle Hodkin-w tej książce prawie wszystko było do góry nogami.Do tej pory zastanawiam się czy dobrze ją przeczytałam,ponieważ wiele rzeczy wydawało się w niej być nielogiczne.

2. A ta/ten tu czego?! - książka z irytującym głównym bohaterem.


Charley z powieści ,,Pierwszy grób po prawej”swoimi nieśmiesznymi żarcikami doprowadzała mnie do białej gorączki.


3. Grafomania - powieść z denerwującym stylem autora: denne dialogi, nudne opisy lub po prostu słaby warsztat.

,,Niezrównani”Alyson Noël-spodziewałam się po niej czegoś lepszego,a dostałam powtórzenie schematów i poczucie zmarnowanego czasu.

4. No i po co to było? - drugi tom, który nie dorównał pierwszemu.

,,Więzy krwi”Patricii Briggs - z niecierpliwością wyczekiwałam chwili,w której będę mogła przeczytać tę powieść,ponieważ pierwszy tom zdobył moje serduszko.Książka mnie niestety rozczarowała,ponieważ nie była tak wciągająca,jak jej poprzedniczka.

5. Schowaj ten czerwony dywan! - książka niezasłużenie popularna. 

,,Szklany tron”-dobrze czytało mi się tę powiesć,ale nie wywarła ona na mnie piorunującego wrażenia i była trochę przewidywalna.

6. Tak złe, że aż dobre – guilty read. 

,, Siedem grzechów głównych. Nieczystość”Robin Wasserman-książka miała oklepaną fabułę,ale była wciągająca.

7. Dobranoc, pchły na noc – książka, nad którą można zasnąć.

,,Jądro ciemności” jak tylko pomyślę o tej książce to od razu chce mi się spać J

8. A to co, farba się wylała? – brzydka, irytująca okładka.

,,Księżniczka wampirów”Alyxandra Harvey-okładki oryginalne,choć proste,a jednak przyciągają wzrok i zachęcają do przeczytania książki.Nasze niestety nie bardzo,ponieważ są takie nijakie.

9. No i gdzie ten suspens? - książka do bólu przewidywalna.

,,Pocałunek nocy”Sherrilyn Kenyon-czytałam inne książki tej autorki i miło wspominam czas z nimi spędzony,dlatego byłam bardzo rozczarowana tą pozycją.Po kilku stronach można domyślić się w jakim kierunku potoczy się akcja,a zakończenie było do bólu przewidywalne.

10. Depczesz mi po odciskach - rzeczy, których nie lubię w książkowym świecie. 

Narracji trzecioosobowej,ponieważ wolę odkrywać nowe rzeczy razem z bohaterami,a nie wiedzieć coś przed nimi oraz kiepskiego rozwiązania trójkąta miłosnego między bohaterami.


Mam nadzieję,że podobał Wam się ten tag.Ja bardzo fajnie się bawiłam,kiedy go wykonywałam.Serdecznie zachęcam do jego wykonania wszystkie osoby,które mają na to ochotę.

19 Komentarze:

  1. Przyjemny tag! Żadnej z książek jeszcze nie znam
    Pozdrawiam, Daria z book-night

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam większości przytoczonych ksiażek :c I domyślam się, że to naprawdę było wyzwanie, bo rzeczywiście ciężko coś wymyślić...
    pozdrawiam cieplutko!
    Debby
    myslamipisane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oryginalny tag, ale wymienionych książek nie czytałam :)
    Pozdrawiam,
    Subiektywne Recenzje

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że dobrze się bawiłaś przy jego wypełnianiu i zdecydowanie lepiej sobie poradziłaś niż ja z tym tagiem :D
    Pozdrawiam cieplutko i teraz czekam na jakąś nominację dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno niedługo Cię do jakiegoś tagu zaprosze :)

      Usuń
  5. Ciekawy tag, aż ma się ochotę w przyszłości go wykonać ^^ Co do książek, to znam jedynie Szklany tron, Pocałunek nocy oraz Marę Dyer - jeśli chodzi o opinię o dwóch ostatnich, to całym sercem cię popieram.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooo... a ja Charley uwielbiam! :D I Szklany tron też - pierwszy tom to takie nic, potem to jest ogień!

    Bookeater Reality

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skończyłam trzeci tom i zdecydowanie jest dobry😊

      Usuń
  7. Łooo, pierwszy raz widzę ten TAG i jest genialny!! Muszę sobie zapisać do niego link, choć dla mnie też będzie wyzwaniem, bo zdecydowanie wolę wychwalać książki niż krytykować i zawsze bardziej zwracam uwagę na zalety powieści niż na wady xD Ale jestem gotowa podjąć to wyzwanie! :D
    Bardzo przyjemnie czytało mi się ten post! ^_^
    Szklany tron był ok, ja bardzo lubię, ale czasem też nie rozumiem tego całego szału, czasem mam te myśli typu 'no już bez przesady'...
    Haha, Jądro ciemności rzeczywiście było takie nudne xD Ale dla mnie to norma jeśli chodzi o większość lektur szkolnych, także no... xD
    Szczerze mówiąc, to ja obecnie nie wiem, jaką wolę narrację :P Kiedyś byłam zwolenniczką trzecioosobowej, a jak czytałam pierwszoosobową, to nie mogłam jej wręcz zdzierżyć, ale teraz to już się przyzwyczaiłam i do tej, i do tej... I chyba lubię obie! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie😊 Chętnie co u Ciebie przeczytam 🤓Dla mnie najciekawszą lektura był,,Mistrz i Małgorzata"🐱

      Usuń
  8. Trójkąty miłosne to coś, czego szczerze nienawidzę, a sam Tag jest interesujący.

    http://oddychajaca-ksiazkami.blogspot.com/2017/09/podsumowanie-sierpnia-2017.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W wolnej chwili możesz go zrobić u siebie na blogu :)

      Usuń
  9. Oj, podpisuję się obiema rączkami pod ,,Szklanym tronem". Zdecydowanie nie rozumiem fenomenu tej książki, chociaż przyznam, że czytało mi się ją dość okej.
    ,,Jądra ciemności" nie przeczytałam do dziś (nudne toto jak flaki z olejem).

    Ściskam,
    Izzy z Heavy Books

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny tag! Do "siódemki" również wybrałabym "Jądro ciemności".
    Pozdrawiam, Aleksandra.

    OdpowiedzUsuń

 

Zostań ze mną na dłużej :)

zBLOGowani.pl