STOSIK ŁOWCZYNI PROMOCJI*23


Cześć Kochani!

Nie wiem nawet,kiedy ten sierpień tak szybko zleciał...Myślę,że to wszystko sprawka wakacji w górach i spokojniejszego tempa życia.Z tego powodu nie odwiedzałam często księgarni (nie było żadnej na horyzoncie,ale cii...) tylko chodziłam do świetnie zaopatrzonej biblioteki.Dlatego stosik nie jest okazały,ale lepszy taki niż żaden :)


,,Vampire Diaries.The Awakening+The Struggle"L.J.Smith-zakupiona za 4zł(uwielbiam książki z serii ,,Pamiętniki wampirów"oraz serial na jej podstawie,dlatego cieszę się,że mam u siebie na półce tę powieść,a ponadto okładka prezentuje się ładnie).

,,Horrid Henry and the bogey babysitter"Francesca Simon-zakupiona za 3zł(lubiłam oglądać serial na podstawie przygód ,,Koszmarnego Karolka",więc stwierdziłam,że dam szansę książce,a przy okazji poćwiczę język angielski).

,,Zacznijmy od nowa"Abbi Glines-zakupiona za 12,90zł (pierwszy tom był fajny,ale bez szału.Niemniej ostatnio sięgnęłam po drugi,który okazał się być lepszy i zachęcił mnie do poznania dalszych losów Blair i Rusha).

,,Tylko mnie poproś"Sylvia Day-zakupiona za 1zł(wzięłam ją troszeczkę pod wpływem impulsu oraz dlatego,że pieniądze z jej zakupu pójdą na cele charytatywne).

,,Żona plantatora herbaty"Dinah Jefferies-prezenty od kochanej Caroline,z którą miałam okazję niedawno się spotkać (urocza okładka jak i interesujący opis sprawiły,że miałam ochotę przeczytać tę pozycję,dlatego jeszcze raz Ci za nią dziękuję).

,,Magisterium II: Miedziana rękawica"Cassandra Clare&Holly Black-jw.

Ten stosik jest wyjątkowy,gdyż przypomina mi,że mniej znaczy czasem lepiej:)

A jak prezentują się Wasze skarby w tym miesiącu ?


19 Komentarze:

  1. Chętnie podkradłabym Ci "Żonę plantatora herbaty" :) Świetne ceny :) U mnie ostatnimi czasy większość książek pochodzi z wymian :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój stosik w tym miesiącu nie był za duży dwie książki. Jednak widzie, że nie złe zdobycze wpadły ci w łapki :3
    Pozdrawiam cieplutko,
    http://tiggerssreads.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam Sylvie Day i nawet mi się podobała, ale bez szału.
    Post świetny :)

    http://oddychajaca-ksiazkami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w tym miesiącu na razie wstrzymałam się z wydatkami na książki, bo musiałam pokupować rzeczy do szkoły ale za to we wrześniu trochę poszaleje jak sprzedam podręczniki kuzynce :D
    Mi też strasznie szybko zleciał ten sierpień :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba zastanawiam się nad Abbi Glines. Po "Przypadkowym szczęściu" skreśliłam ją nad dobre, twardo twierdziłam, że po więcej pozycji nie sięgnę, jednak czy warto przekreślać wszystko tylko przez jedną wpadkę? Chyba spróbuję z czymś innym. Jestem ciekawa Twojej opinii na temat jej powyższej książki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książki Abbi są dobre, kiedy potrzebujesz niewymagającej lektury na podróż ;) Szału nie ma, ale szybko się je czyta :)

      Usuń
  6. Ler faz bem, eu amo ler e você tem bastante livros para ler.
    magrafelizpensa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię w Twoich stosikach to, że są rzeczywiście zgodne z ich nazwą i są stosikami łowczyni promocji. No bo książka za 4 zł po angielsku? ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne zbiory. ^^ Na moje półki trafiły w tym miesiącu tylko trzy książki. ^^'

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ Trzy książki to zawsze lepiej niż nic :)

      Usuń
  9. Ładne zbiory. :) Na moje półki trafiły tylko trzy nowe książki, ale to zawsze coś. ;)
    Pozdrawiam!
    Hon no Mushi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ Trzy książki to zawsze lepiej niż nic :)

      Usuń
  10. Uwielbiam promocje książkowe! :D Tylko ostatnio jakoś nawet nic nie kupiłam, nawet nie wchodzę na strony z promocjami :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przerwa od polowania na książkowe okazje też jest czasem potrzebna :)

      Usuń

 

Zostań ze mną na dłużej :)

zBLOGowani.pl