Inside Out Book TAG

Banerek mojego autorstwa :)

Cześć Kochani !

Dzisiaj przychodzę do Was z tagiem,do którego nie zostałam co prawda nominowana jednak,kiedy zobaczyłam go u Meredith spodobał mi się do tego stopnia,że postanowiłam wykonać go u siebie :)

RADOŚĆ - czyli książka, która mnie nią napełniła

Wszystkie książki jakie,kiedykolwiek przeczytałam,napełniają mnie radością,może poza lekturami,ale ciii... Niemniej ostatnią książką,która sprawiła,że uśmiech zagościł na mojej twarzy i długo nie chciał  stamtąd zniknąć jest,,Fałszywy książę”.Koniecznie musicie przeczytać tę powieść!

ODRAZA - czyli książka, która wywołała w tobie niesmak

Jak do tej pory nie miałam okazji zapoznać się z taką pozycją.

STRACH - czyli książka, która cię wystraszyła

Nie przepadam za strasznymi książkami,wręcz można powiedzieć,że omijam je szerokim łukiem...

SMUTEK - czyli książka, która wycisnęła ze mnie łzy

Taką pozycją jest zdecydowanie ,,Afgańska perła”,ponieważ podczas jej czytania zamieniłam się w fontannę.

GNIEW - czyli książka, która mnie najbardziej zirytowała

,,Drżenie"Jus Accardo-zirytowała mnie swoim głupim zakończeniem,które mało co wyjaśniło.

Mam nadzieję,że podobał Wam się ten tag.Ja bardzo fajnie się bawiłam,kiedy go wykonywałam,dlatego wyjątkowo postanowiłam nominować parę osób ;)
Każdego, kto ma ochotę wykonać ten uroczy tag :)
                                       

12 Komentarze:

  1. Też nie miałam takiej książki, która napełniła by mnie odrazą :)
    Subiektywne Recenzje

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że go zrobiłaś! ^_^ ^_^
    Taak, Fałszywy książę napełnia radością i to bardzo! ^_^
    Od Jus Accardo czytałam tylko Dotyk, ale mam zamiar kiedyś kontynuować serię :P Ciekawe, jak ja odbiorę dalsze tomy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ♥♡♥ Fałszywy książę jest super♥ Szkoda tylko, że wydawnictwo nie wydało ostatniego tomu :(

      Usuń
  3. Ciekawy TAG :) niektóre pozycje widzę po raz pierwszy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny tag i jego wykonanie :)

    http://oddychajaca-ksiazkami.blogspot.com/2016/08/czytamcopolskie-recenzja-biaej-wiedzmy.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana dziękuję, że o mnie pomyślałaś i mnie nominowaś z przyjemnością go u siebie zrobię a ja odpłacam się tym samym, bo też Cię nominowałam do innego tagu więc zajrzyj do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za nominację, mam już nawet kilka pomysłów. Od razu widzę świetną opcję do "odraza", pewnie domyślasz się, o jakiej książce mówię ;) W wolnej chwili na pewno zrobię u siebie ;)

    Pozdrawiam
    Caroline Livre

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super :) Czyżby chodziło o pewną pannę na literę A ? ;)

      Usuń

 

Zostań ze mną na dłużej :)

zBLOGowani.pl