STOSIK ŁOWCZYNI PROMOCJI*16

Cześć Kochani!

Już na dobre zadomowił się nowy rok,ale u mnie dalej wszystko po staremu, w związku z tym zawitały do mnie kolejne książeczki.Może nie jest ich dużo, ale jestem zadowolona z tego,gdyż już powoli brakuje mi miejsca,aby móc je położyć bez lęku utonięcia pod lawiną książkową.Mam nadzieję,że w lutym pojawi się na mojej półce również kilka ciekawych powieści i będę mogła ponownie pozytywnie opowiedzieć Wam o wszystkich tych cudeńkach.Na razie jednak skupmy się na skarbusiach styczniowych.


,,Stulatek, który wyskoczył przez okno i zniknął"Jonas Jonasson -prezent niespodzianka od Kochanej Caroline Livre


,,Kwiat paproci"Dominik Sokołowski-prezent niespodzianka od Kochanej Caroline Livre

,,Tabula Rasa"Kristen Lippert-Martin-wygrana w konkursie 

,,Gregor i klątwa stałocieplnych"Suzanne Collins-od Wydawnictwa IUVI ( jestem bardzo ciekawa jakie niesamowite przygody czekają na Gregora tym razem )


,,Wielki błękit"Veronica Rossi-zakupiona za 5złw końcu mam całą trylogię w komplecie)

,,Z ciemnością jej do twarzy"Kelly Keaton-zakupiona za 8zł( Ta powieść jest idealną kwintesencją powiedzenia ,,cierpliwość jest złotem", gdyż ponad dwa lata na nią polowałam,więc kiedy zobaczyłam ją w księgarni po prostu miałam wrażenie,że ze szczęścia pęknę)

,,Afgańska perła"Nadia Hashimi-od Wydawnictwa Kobiecego
( Koniecznie przeczytajcie jej recenzję!)

,,Randkowanie według Jane Austin"Lauren Henderson-zakupiona za 2,99zł( jestem wielką miłośniczką twórczości p.Austin,więc kiedy moja kochana Siostra pokazała mi ją na wyprzedaży w sklepie, po prostu wiedziałam,że jest to idealna pozycja dla mnie,choć okładka raczej zniechęca aby o nią sięgnąć,ale treść zapowiada się bardzo interesująco).


,,Pamiętnik księżniczki 10 i ostatni"Meg Cabot- zakupiona za 2,99zł od dłuższego czasu chciałam mieć na własność serię,, Pamiętnik księżniczki", ale bardzo trudno gdzieś zdobyć jej części, więc bardzo się ucieszyłam,że udało mi się dostać w swoje ręce choć tą ).

,,Michael Vey.Więzień celi 25" Richard Paul Evans-zakupiona za 6,99zł( dużo osób jest zakochanych w  twórczości tego autora,więc sama postanowiłam się przekonać,co w jego książkach jest takiego niezwykłego ).

,,Podboje sukuba"Richelle Mead-zakupiona za 9,90zł( od dawna chciałam ją przeczytać,ale bardzo trudno jest ją dostać.Na szczęście w końcu ją mam i będę się mogła przekonać,czy było warto tak długo na nią polować).

,,Mandale -inspirowane sentencjami zen"

,,Anielski ogień"Courtney Alison Moulton-zakupiona za 6,99zł( chciałam od dłuższego czasu ją przeczytać i w końcu mam ku temu okazję )

,,Tara Duncan w pułapce Magistra"
zakupiona za 6,99zł(obie z Siostrą byłyśmy kiedyś fankami serialu na jej postawie,
więc postanowiłyśmy kupić ją na spółkę,gdyż  byłyśmy bardzo ciekawe,czy jest ona równie wspaniała jak serial ,a jej cena nie przyprawiła nas o ból głowy.)
Uwielbiam ten stosik, bo jest... różnorodny oraz pełen wspomnień dla mnie.


46 Komentarze:

  1. Gdzie udało ci się kupić Wielki Błękit za 5 zł??? W ogóle wszystko w tak dobrej cenie?

    Pozdrawiam:*
    http://klaudiaczytarecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tych wszystkich książek wybrałabym może ze dwie. Miałam kiedyś taką fazę, żeby kupować dużo i tanio, ale efekt był taki, że miałam bałagan na półkach, a jednocześnie nic z tego nie czytałam. :)
    jejwysokoscksiazka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przeważnie je prędzej czy później czytam,a jak mi się za bardzo,któraś nie podobają to oddaję ją dp biblioteki lub wymieniam się ze znajomymi :3

      Usuń
  3. Gdzie tu kupujesz tak tanio książki *_*
    Bardzo duży stosik. Ja niestety nic nie kupowałam i na razie nie będę kupować książek, ponieważ oszczędzam na zlot.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://tiggerssreads.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W księgarni z Tanimi Książkami i na ich stronach internetowych :3 A tak z ciekawości na jaki zlot się wybierasz?

      Usuń
  4. Najbardziej zazdroszczę "Tablua rasa" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy stosik :D Udało ci się uzbierać wiele świetnych tytułów :)
    Katherine Parker - About Katherine

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy stosik. Gdzie udało Ci się upolować tak świetne książki w takiej cenie? Az zazdroszczę ;)
    Ja w styczniu nic nie kupiłam nowego, póki co wstrzymuję się z kupnem bo kasy brak :-/.
    Pozdrawiam serdecznie,
    Dagmara z bloga Biblioteczka Dagmary

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W księgarni z Tanimi Książkami i na ich stronach internetowych :3


      Usuń
  7. Świetne książki udało Ci się zdobyć! Życzę miłego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdzie Ty to kupujesz za takie pieniądze?! Gdybym dopadła księgarnię z takimi cenami chyba bym wpadła w szał zakupów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W księgarni z Tanimi Książkami i na ich stronach internetowych :3

      Usuń
  9. Jak zwykle cudowne zdobycze w niskich cenach :) Mam nadzieję, że książki ode mnie jak najbardziej przypadną Ci do gustu i nie będziesz nimi zawiedziona. Co do serii o księżniczce Mii, to sama niegdyś ją uwielbiałam. Niestety, w bibliotece nie zawsze dostępne były wszystkie części, więc niektóre pominęłam po drodze. Czasem chciałabym wrócić do tej serii, bo kojarzy mi się z czasami podstawówki, do których teraz z chęcią bym wróciła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Kochana,ale Twoje też są zawsze cudowne♥♥♥ Ja też myślę,że do serii ,,Pamiętnik Księżniczki" będę na pewno w przyszłości powracać we złe dni,aby poprawić sobie humor :3

      Usuń
  10. OMG, jakie cudne zbiory! Randkowanie według Jane Austen mam u siebie - bardzo fajna książka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :3 W takim razie mam nadzieję,że miło spędzę z nią czas♥

      Usuń
  11. U mnie zdecydowanie mniej zdobyczy, podziwiam :D
    ksiazkowy-termit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,ale Twoje są pewnie równie wspaniałe :3

      Usuń
  12. Świetny stosik! No i ceny bardzo atrakcyjne. :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale śliczny stosik! <3 Zazdroszczę. ^^ U mnie bardzo biednie w tym miesiącu.
    Pozdrawiam!
    Hon no Mushi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:3 Na pewno też znalazły w tym miesiącu u ciebie nowy dom jakieś perełki♥

      Usuń
  14. No niezły stosik! :D u mnie w tym miesiącu tylko sześć nowych cudeniek, ale za to nareszcie udało mi się zdobyć zakończenie Darów Anioła w dobrej cenie ♥

    zaczarowana-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :3 U mnie od dawna leży ostatni tom serii ,,Dary Anioła,ale jak do tej pory nie miałam okazji się za nią zabrać.

      Usuń
  15. Piękne zdobycze. Tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Moja kolekcja w tym miesiącu jest bogatsza o jakoś 10 książek, w tym jedną wygraną w konkursie. Ja tam w sumie nie orientuję się w cenach i okazjach... jeśli jest na coś zapotrzebowanie, to zamawiam, płacę i tyle XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy mam inny sposób na zdobywanie książek :3

      Usuń
  17. Tabula rana od dłuższego czasu mnie ciekawi. Nie wiem jak Ci się udaje wciąż znajdować książki w tak dużych promocjach, mega! :D Życzę Ci miłej lektury. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie mam bladego pojęcia jak to się dzieję,ale czasami jest to niepokojące :3

      Usuń
  18. Jestem bardzo ciekawa książki ''Tabula Rasa''. Mam ją na liście do przeczytania, ale tak na prawdę to praktycznie nic o niej nie wiem ;D Także czeka na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzja na pewno niedługo się pojawi :3

      Usuń
  19. Ceny książek powalają - gdzie za tyle sprzedają? :D Kilka z nich z chęcią bym Ci podkradła, szczególnie "Tabula Rasa ;)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W księgarni z Tanimi Książkami lub na wyprzedażach :3

      Usuń
  20. Ej, gdzie ty kupujesz te książki? Poważnie pytam, też się tam wybiorę :D
    A sam stosik cudowny ^_^ Taki różnorodny... piękny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W księgarniach z Tanimi Książkami :3 Dziękuję♥

      Usuń
  21. Ale z Ciebie szczęściara! Ja nigdy nie trafiam na takie promocje. Zazdroszczę. Cudowny stosik.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :3 Na pewno prędzej czy później też trafisz na takie okazję.

      Usuń
  22. Uwielbiam posty ze stosikami, tyle radości na raz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam je oglądać,choć niestety ma to też ciemne strony,ponieważ zazwyczaj potem składam wizyty w księgarniach:3

      Usuń

 

Zostań ze mną na dłużej :)