PODSUMOWANIE LISTOPADA :)




Za oknami szaro,  deszcz bębni o szyby,a drzewa straciły swe jesienne okrycie . Jest zimno i rano stojąc na przystanku  mam wrażenie , że jestem na Grenlandi. Mimo to listopad jest moim ukochanym miesiącem! Dlaczego tak jest , możecie się dowiedzieć w dalszej części postu.





  • Liczba zrecenzowanych książek: 6


                    Co jeszcze ciekawego wydarzyło się w tym miesiącu?


Listopad jest dlatego dla mnie taki magiczny, bo obchodzę urodziny ( 25 listopada).Moja Mama z emocji , pomyliła  w tym roku ilość świeczek na torcie.Zamiast  liczby 16 wbiła 17, ale zaraz to poprawiła. Pomimo tego i tak jest najwspanialszą osobą na świecie . A świeczka przyda się w przyszłym roku :)

PO POPRAWCE
POMYŁKA Z ŚWIECZKĄ :)
W tym miesiącu napisałam również post o  IGRZYSKACH ŚMIERCI: KOSOGŁOS. CZĘŚĆ .1  i  SPOSOBIE NA UŚMIECH :). Pojawił się STOSIK  ŁOWCZYNI PROMOCJI * 2 .
Zaczęłam też chodzić na Warsztaty Twórczego Pisania,z  których jestem bardzo zadowolona .I  to  chyba wszystko.


Zródło

                                                A jak Wam minął ten miesiąc?


14 Komentarze:

  1. Fatalny listopad, pomimo tego, że też obchodzę wtedy urodziny. Życzę jeszcze lepszych wyników w grudniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Wszystkiego najlepszego!

      Usuń
  2. Hehehe urocza wtopa ze świeczką :) Ale taki tort to bym zjadła, pewnie pyszny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, choć potem pewna osoba wypominała mi , że przeze mnie utyje :)

      Usuń
  3. Nie martw się, po pierwszy roku studiów mój tato zapytał mnie kiedy piszę maturę, więc nie jesteś sama;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Oby mój tata tylko tak nie wyskoczyło.

      P.S.Jeśli mogę spytać, to co studiujesz?

      Usuń
  4. Dla mnie listopad zawsze jest tym miesiącem gdy nagle wszystko wydaje się być ponure i smutne. Idealna droga do depresji. Tegoroczny był miłym zaskoczeniem, aż mogłabym go powtórzyć
    A mamę nic tylko kochać, i później w żartach wypominać ten drobny błąd. :)


    Zapraszam do siebie w wolnej chwili :) - http://smieszna-nazwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Na pewno zajrzę: )

      P.S. Mam nadzieję, że będziesz tu czasem zaglądać :)

      Usuń
  5. Szkoda, że u mnie nie ma takich warsztatów! :( Sto lat, sto lat! Mnóstwa książek, spełnionych marzeń, zapełnionych półek, zdrówka i wszystkiego, co byś jeszcze chciała!
    Pozdrawiam, Shelf of Books

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje <3 Te warsztaty są organizowane w różnych miejscowościach. Może u ciebie też są, więc głowa do góry :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sto lat! Wszystkiego najlepszego Kochana , spełnienia marzeń i góry książek o nietoperkach :)

    Życzy Olguś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sto lat, sto lat! Mnóstwa książek, spełnionych marzeń, zapełnionych półek.

    OdpowiedzUsuń

Kochany Czytelniku!
Będzie mi niezmiernie miło, jeśli pozostawisz tutaj swój ślad. Ten blog jest miejscem, gdzie dzielę się z innymi moimi myślami, dlatego chętnie przeczytam Twoje spostrzeżenia. Jeśli zdecydujesz się wrócić na mojego bloga to możesz być pewien, że na każdy pozostawiony przez Ciebie komentarz odpowiem. :)

 

Zostań ze mną na dłużej :)

UWAGA!

Wszystkie recenzje są napisane przeze mnie i stanowią moją własność. Korzystanie z nich bez mojej zgody lub wcześniejszej informacji jest zabronione (PODSTAWA PRAWNA Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych). Dopuszczam kopiowanie i korzystanie z nich tylko i wyłącznie po wcześniejszym skontaktowaniu się ze mną.