1.NIEBIESKI PŁOMIEŃ NA KOSZMARY-LAURIE A. FARIA




Polski tytuł: Niebieski płomień na koszmary



Tytuł oryginalny: Blue is for nightmares


Autor: Laurie A. Faria


Wydawnictwo:Amber


Data wydania:2008


Liczba stron:272


Ocena 1/10










Dzisiaj krótko, bo książka jest kiepska. Drugi raz w życiu zdarzyło mi się czytać tak beznadziejną  powieści. Męczyłam się z nią przeszło tydzień nim dobrnęłam do upragnionego końca.

 Koszmarne wizje, mroczne zaklęcia

                                        i tajemniczy prześladowca, któremu 

nastolatka ,obdarzona niezwykłą mocą ,rzuca wyzwanie...


Prawda ,że intrygujący opis?

Szesnastoletnią Stacey nawiedzają senne koszmary, w których widzi, że jej najlepszej przyjaciółce Drei zagraża śmiertelne niebezpieczeństwo. Jest przerażona tym bardziej, że przewidziała już kiedyś w snach czyjąś śmierć, ale nie zaufała intuicji i doszło do tragedii. Tym razem musi ocalić  bliską osobę wykorzystując swój niesamowity dar. Ale ona uparcie ignoruje ostrzeżenia...


Po ciekawym opisie na okładce oczekiwałam czegoś trzymającego w napięciu, ale  bardzo się przeliczyłam. Czytając książkę miałam wrażenie  , że z każdą przewracaną kartką, staje się nudniejsza. Bohaterowie byli bez wyrazu ,a główna postać doprowadzała mnie swoim zachowaniem do białej gorączki. Najlepszym określeniem na to wszystko może być łacińska sentencja:
                       ,,Vanitatum et omnia vanitas”
            


Nie zachęcam do sięgnięcia po nią, moim zdaniem  kompletnie nie warta uwagi.

4 Komentarze:

  1. Kurcze, szkoda, bo opis faktycznie zachęcający :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielka szkoda, opis faktycznie zachęca:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nad tym bardzo bolałam :(

      Usuń

 

Zostań ze mną na dłużej :)