Lipiec podobnie jak czerwiec został
zdominowany przez pewną serię o wampirach,której pierwszy tom wywarł na mnie
średnie wrażenie...
,,Bursztynowy
dym" Kristin Cast 5/10 (byłam
ciekawa jak autorka poradzi sobie w swojej pierwszej samodzielnej książce i
niestety mnie rozczarowała.Pomysł na historię miała ciekawy,ale wykonanie
trochę gorsze.Bohaterowie byli bardzo irytujący).
,,Nieziemska" Cynthia Hand 6/10 (książka od dłuższego czasu
czekała na mojej półce.Słyszałam o niej dużo dobrego.Powieść jest
wciągająca,ale autorka mogłaby ograniczyć nieistotne wydarzenia.Wątek romantyczny był fajny).
,,Anielska"Cynthia Hand
7/10 (miała więcej
ciekawych i emocjonujących momentów, niektóre też skłaniały do
refleksji).
,,Ofiara krwi”, ,,Wieczna
Miłość” ( najlepsza część) , ,,Wampirze
Serce” , ,,Śmiertelna klątwa” , ,,Dziedzictwo krwi” , ,,Anioł
zemsty” , ,,Dusza Wampira” , ,,Droga przeznaczenia” , ,,Księżycowa
przysięga” J.R. Ward
(pierwszy tom serii ,,Bractwo Czarnego Sztyletu” wywarł na mnie średnie
wrażenie.Jednak z każdym kolejnym tomem wciągałam się w świat stworzony
przez autorkę i śledziłam przygody bohaterów z emocjami oraz
zaangażowaniem.Po szóstym tomie,w
następne historie wkradła się mała schematyczność,jeśli chodzi o wątek
romantyczny,ale na szczęście nie na długo.Żałuję,że nie wszystkie powieści zostały
u nas wydane).
,,Pocałunek nocy"Sherrilyn Kenyon 5/10 (akcji było bardzo niewiele i
fabuła była do bólu przewidywalna,choć cieszyłam się,że pojawiły się tutaj
postacie z wcześniejszych książek).
,,Więzy krwi”Patricia Briggs 6/10 (nie tak emocjonująca jak
pierwszy tom. Akcja była trochę rozwlekła i nużąca.Mam nadzieję,że kolejny tom
będzie lepszy).
,, Wybierz mnie"Abbi Glines
7 /10 (zdecydowanie lepszy niż pierwszy tom. Cieszę się,że
postanowiłam dać jeszcze jedną szansę serii ,, Sea Breeze”. Low super,nie
była taka nijaka jak Sandie.Moje serce zdobył jednak Cage♥ ).
Sierpień
Był miesiącem,
w którym sięgnęłam po książki,które od dłuższego czasu na mnie cierpliwie czekały...
,,Przekroczyć
granicę”Katie McGarry 8/10 (nie spodziewałam się zbyt wiele
po tej powieści,a zostałam pozytywnie zaskoczona.Książka ma potencjał, który w
dużej mierze został wykorzystany).
,,Bogini oceanu”Phyllis Christine Cast 4/10 (słyszałam
dużo dobrego o tej powieści,a dodatkowo napisała ją jedna z moich ulubionych
autorek.Niestety książka okropnie mnie rozczarowała,a w szczególności
przesłodzony wątek romantyczny).
,,Szklany tron”Sarah J. Maas (przeczytałam
ponownie,ponieważ chciałam sięgnąć po kolejne części,ale niestety mało
pamiętałam o drugoplanowych postaciach).
,,Korona w mroku” Sarah J. Maas 4/10 (główna
bohaterka swoim zachowaniem działała mi na nerwy,akcja była nużąca i niekiedy
trochę przewidywalna).
,,Dziedzictwo ognia” Sarah J. Maas 7/10 (była lepsza niż poprzednie
części,choć było tutaj za dużo pobocznych wątków.Najlepsze było zakończenie,które
sprawiło,że rozważam sięgnięcie po dalsze tomy).
,,Manwhore”Katy
Evans 6/10 (
brak rozbudowanej tła akcji,a bohaterowie byli schematyczni.Końcówka rozdziału 30 bardzo mnie wzruszyła,aż żałował,ze cała książka nie była tak emocjonalna).
,,Przypadki pewnej desperatki" Magdalena Wala 7/10 (zwykle omijam szerokim łukiem
polskich autorów,ale tę książkę poleciła mi Mama.Dawno się tak dobrze nie
bawiłam podczas czytania,a Julka jest przesympatyczną bohaterką.Jedynie kartki
z pamiętnika były moim zdaniem niepotrzebne.Książka jest dobrą pozycją na
poprawę humoru!).
,,Obsydian" Jennifer L. Armentrout 5/10 (dużo
osób polecało mi tą serię.Polubiłam głównych bohaterów,choć niekiedy byli
irytujący.Miałam jednak wrażenie jakbym czytała ,,Zmierzch" tylko,że tutaj zamiast
wampirów byli kosmici).
,,Unieważnienie” Emma Chase 5/10(książka
jest prosta,niekiedy schematyczna,ale miło spędziłam z nią czas.Idealna pozycja
dla zabicia czasu).
,,Dyskretne szaleństwo" Mindy McGinnis 7/10 (wątek kryminalny został trochę
kiepsko stworzony.Książka jest bardziej psychologiczna niż kryminalna.Epilog
bardzo mnie rozczarował.Żałuję,że
autorka nie postanowiła kontynuować przygody Grace).
,,Sześć serc" L.H. Cosway 8/10 (książkę od dawna chciałam
przeczytać ze względu na intrygująca okładkę.Była ciekawa i pozytywnie
zakończyło mnie rozwiązanie akcji.Wątek romantyczny też był dobrze
napisany,choć parę razy można było wyczuć schematyczność).
Czytałam nieoficjalne tłumaczenie książki McGarry, kiedy o polskim wydaniu jeszcze nie było mowy i niesamowicie mi się podobało!
OdpowiedzUsuń"Obsydian" to moje guilty pleasure, bo choć teraz po kilku latach faktycznie widzę luki w powieści i bohaterach, to uwielbiam tamtejszy humor i bohaterów <3 A "Unieważnienie" również bardzo mi się podobało, mimo że główny bohater był w pewnych momentach idiotą, po prostu :D
A czytałaś może kontynuację książki McGarry? 😊 Faktyncznie był,ale jakim zabawnym 😂
UsuńMam zamiar zacząć serię od J.R. Ward - słyszałam właśnie dużo dobrego o niej.
OdpowiedzUsuń''Wybierz mnie'' mam na półce i kupiłam tylko ze względu na śmieszną cenę - 6zł - bo pierwszy tom w ogóle mi się nie podobał. Mam zatem nadzieję, że drug jak i pozostałe będą dużo lepsze.
''Przekroczyć granice'' - super! Czytałam w oryginalne, ale nie dawno postanowiłam zakupić papierową wydaną wersję, by móc przeczytać ją jeszcze raz. Muszę też napisać, że drugi tom jest również świetny, jak nie lepszy.
''Obsydian'' - też mi się podobał, ale ja miałam wrażenie, że skierowana jest raczej dla młodszych czytelników.
Pozdrawiam :)
Gorąco Ci polecam tę serię😍Nie miałam jeszcze okazji przeczytać drugiego tomu. Mam nadzieję,że wydawcnitwo w końcu ją u nas wyda☺
Usuń"Obsydian" jak i kolejne części już za mną i mam bardzo miłe wspomnienia z tą serią :)
OdpowiedzUsuńhttp://oddychajaca-ksiazkami.blogspot.com/2017/10/przebudzenie-lukrecji-laura-adori.html
Może i mnie w takim razie kolejne tomy bardziej przypadną do gustu😊
Usuń