STOSIK ŁOWCZYNI PROMOCJI*35




Cześć Kochani!

Wrzesień był dla mnie ciężkim miesiącem,dlatego książki i blog zeszły trochę na dalszy plan,ale trzeba patrzeć na pozytywy,a jest nim nowy stosik.We wrześniu częściej się wymieniałam niż kupowałam powieści,ale udało mi się zdobyć parę ciekawych pozycji.


,,Dziewczyna z drużyny”Miranda Kenneally–wymiana (książka mnie urzekła,dlatego chciałam ją mieć u siebie na półce).

,,Down Shift. Bez hamulców”K. Bromberg- wymiana (bardzo lubię serię Driven,a tę powieść ze względu na pewnego bohatera musiałam mieć obowiązkowo).

,,The Flame of Olympus (Pegasus #1)”Kate O'Hearn- prezent od Mamy

,, Black Ice”Becca Fitzpatrick-wymiana( jestem ciekawa tej książki,choć słyszałam,że można się sporo domyślić już po paru początkowych rozdziałach).

,,Mroczne umysły”Alexandra Bracken-wymiana (jakiś czas temu był duży bum na tę serię.W końcu mam pierwszy tom i dowiem się czy warto było na niego czekać).

,,Tysiąc pocałunków”Tillie Cole- wymiana (słyszałam dużo dobrego o tej książce,a dodatkowo ma śliczną okładkę.Zaczęłam ją czytać,ale musiałam zrobić przerwę już po kilku rozdziałach,ponieważ do tego czasu zdążyłam się 5 razy popłakać z emocji podczas czytania).




,,Drugi grób po lewej”Darynda Jones-wymiana (pierwszy tom nie wywarł na mnie dobrego wrażenia,ale słyszałam,że drugi jest zdecydowanie lepszy).

,,Rozkosz nieujarzmiona”Larissa Ione-wymiana (mam drugi tom na półce,ale ciężko było znaleźć pierwszy,ale w końcu mi się to udało.Mam tylko nadzieję,że się na nim nie zawiodę).

,,Wszystkimi zmysłami”Rebecca Yarros-zakupiona za 12,50 zł ( książkę już zdążyłam przeczytać.Jest to wartościowa pozycja,ale niestety przez za szybko rozwijający się wątek romantyczny straciła trochę w moich oczach).

,,Zaczekaj na mnie” i ,, Zaufaj mi”J. Lynn- zakupiona za 18zł (dużo osób polecało mi tę serię ze względu na autorkę i jak na razie jest ciekawa...).

,,Geek Girl”Holly Smale-prezent od Mamy

,,Królowa cieni”Sarah J. Maas-zakupiona 9,80zł (byłam ciekawa dalszych losów bohaterów, szczególnie po zakończeniu 3 tomu).

    A jak prezentują się Wasze skarby z tego miesiąca?

14 Komentarze:

  1. Nie znam ani nawet w sumie nie słyszałam o żadnej z tych pozycji, ale takie łowy to ja zawsze lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Black ice" jest super, chociaż jak tak teraz myślę to faktycznie wiele można się na początku domyślić :) "Mroczne umysły" też mi się podobały, aczkolwiek teraz już niewiele z tej książki pamiętam. Gdybym miała jednak wybrać serię dystopijną, którą chcę dokończyć to akurat seria Bracken byłaby bardzo wysoko, mimo iż ten gatunek już mi się znudził.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dystopia jest jednym z moich ulubionych gatunków😊

      Usuń
  3. Łoooo ja! KRólowa Cieni za taką cenę! :D Interes życia :D

    BookeaterReality

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również tak pomyślałam,kiedy zobaczyłam ją na półce😂

      Usuń
  4. Chętnie przeczytam ''Dziewczyny z drużyny''. ''Down shift'' - obowiązkowo. Zander urzekł mnie w trzech pierwszych tomach i muszę przeczytać historię o nim! Ale to dopiero jak przeczytam poprzednie tomy.
    ''Tysiąc pocałunków'' męczę już z miesiąc. Nie spodziewałam się, że ta książka okaże się ta denna i przerysowana. Szczególnie po cudownych ''Sweet Home'' autorki (mam nadzieję, że ta seria zostanie wydana).
    ''Wszystkimi zmysłami'' bardzo mi się podobała. Mam pozostałe tomy na półce (też zakupione po jakiejś dyszce) i mam nadzieję, że będą równie dobrze, albo i lepsze.
    ''Zaczekaj na mnie'' i ''Zaufaj mi'' - uwielbiam! Podobnie jak autorkę :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również mam nadzieję,że zostaną wydane u nas kolejne książki Tillie Cole😍 ,,Zaczekaj na mnie" mnie zawiodła😯

      Usuń
  5. Gratuluję genialnych zakupów i łowów :)

    http://oddychajaca-ksiazkami.blogspot.com/2017/10/przebudzenie-lukrecji-laura-adori.html

    OdpowiedzUsuń
  6. "Królowa cieni" za dychę? Gdzie takie okazje można znaleźć?? :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W księgarni z tanimi książkami w moim mieście 😊

      Usuń

 

Zostań ze mną na dłużej :)

zBLOGowani.pl