2 v 1: CZYTADEŁKA LIPCOWE & SIERPNIOWE

               (zdjęcie zrobione przeze mnie)

Cześć Kochani!

Lipiec podobnie jak czerwiec został zdominowany przez pewną serię o wampirach,której pierwszy tom wywarł na mnie średnie wrażenie...

,,Bursztynowy dym" Kristin Cast 5/10 (byłam ciekawa jak autorka poradzi sobie w swojej pierwszej samodzielnej książce i niestety mnie rozczarowała.Pomysł na historię miała ciekawy,ale wykonanie trochę gorsze.Bohaterowie byli bardzo irytujący).

,,Nieziemska" Cynthia Hand 6/10 (książka od dłuższego czasu czekała na mojej półce.Słyszałam o niej dużo dobrego.Powieść jest wciągająca,ale autorka mogłaby ograniczyć nieistotne wydarzenia.Wątek romantyczny był fajny).

,,Anielska"Cynthia Hand  7/10 (miała więcej ciekawych i emocjonujących momentów, niektóre też skłaniały do refleksji).

,,Ofiara krwi”, ,,Wieczna Miłość” ( najlepsza część) , ,,Wampirze Serce” , ,,Śmiertelna klątwa” , ,,Dziedzictwo krwi” , ,,Anioł zemsty” , ,,Dusza Wampira” , ,,Droga przeznaczenia” , ,,Księżycowa przysięga” J.R. Ward (pierwszy tom serii ,,Bractwo Czarnego Sztyletu” wywarł na mnie średnie wrażenie.Jednak z każdym kolejnym tomem  wciągałam się w świat stworzony przez autorkę i śledziłam przygody bohaterów z emocjami oraz zaangażowaniem.Po szóstym tomie,w następne historie wkradła się mała schematyczność,jeśli chodzi o wątek romantyczny,ale na szczęście nie na długo.Żałuję,że nie wszystkie powieści zostały u nas wydane).

,,Pocałunek nocy"Sherrilyn Kenyon 5/10 (akcji było bardzo niewiele i fabuła była do bólu przewidywalna,choć cieszyłam się,że pojawiły się tutaj postacie z wcześniejszych książek).

,,Więzy krwi”Patricia Briggs 6/10 (nie tak emocjonująca jak pierwszy tom. Akcja była trochę rozwlekła i nużąca.Mam nadzieję,że kolejny tom będzie lepszy).

,, Wybierz mnie"Abbi Glines 7 /10 (zdecydowanie lepszy niż pierwszy tom. Cieszę się,że postanowiłam dać jeszcze jedną szansę serii ,, Sea Breeze”. Low super,nie była taka nijaka jak Sandie.Moje serce zdobył jednak Cage ).

Sierpień

Był miesiącem, w którym sięgnęłam po książki,które od dłuższego czasu na mnie cierpliwie czekały...

,,Przekroczyć granicę”Katie McGarry  8/10 (nie spodziewałam się zbyt wiele po tej powieści,a zostałam pozytywnie zaskoczona.Książka ma potencjał, który w dużej mierze został wykorzystany).

,,Bogini oceanu”Phyllis Christine Cast 4/10 (słyszałam dużo dobrego o tej powieści,a dodatkowo napisała ją jedna z moich ulubionych autorek.Niestety książka okropnie mnie rozczarowała,a w szczególności przesłodzony wątek romantyczny).

,,Szklany tron”Sarah J. Maas (przeczytałam ponownie,ponieważ chciałam sięgnąć po kolejne części,ale niestety mało pamiętałam o drugoplanowych postaciach).

 ,,Korona w mroku” Sarah J. Maas 4/10 (główna bohaterka swoim zachowaniem działała mi na nerwy,akcja była nużąca i niekiedy trochę przewidywalna).

,,Dziedzictwo ognia” Sarah J. Maas 7/10 (była lepsza niż poprzednie części,choć było tutaj za dużo pobocznych wątków.Najlepsze było zakończenie,które sprawiło,że rozważam sięgnięcie po dalsze tomy).

 ,,Manwhore”Katy Evans 6/10 ( brak rozbudowanej tła akcji,a bohaterowie byli schematyczni.Końcówka rozdziału 30 bardzo mnie wzruszyła,aż żałował,ze cała książka nie była tak emocjonalna).

,,Przypadki pewnej desperatki" Magdalena Wala 7/10 (zwykle omijam szerokim łukiem polskich autorów,ale tę książkę poleciła mi Mama.Dawno się tak dobrze nie bawiłam podczas czytania,a Julka jest przesympatyczną bohaterką.Jedynie kartki z pamiętnika były moim zdaniem niepotrzebne.Książka jest dobrą pozycją na poprawę humoru!).

,,Obsydian" Jennifer L. Armentrout 5/10 (dużo osób polecało mi tą serię.Polubiłam głównych bohaterów,choć niekiedy byli irytujący.Miałam jednak wrażenie jakbym czytała ,,Zmierzch" tylko,że tutaj zamiast wampirów byli kosmici).

,,Unieważnienie” Emma Chase 5/10(książka jest prosta,niekiedy schematyczna,ale miło spędziłam z nią czas.Idealna pozycja dla zabicia czasu).

,,Dyskretne szaleństwo" Mindy McGinnis 7/10 (wątek kryminalny został trochę kiepsko stworzony.Książka jest bardziej psychologiczna niż kryminalna.Epilog bardzo mnie rozczarował.Żałuję,że autorka nie postanowiła kontynuować przygody Grace).

,,Sześć serc" L.H. Cosway 8/10 (książkę od dawna chciałam przeczytać ze względu na intrygująca okładkę.Była ciekawa i pozytywnie zakończyło mnie rozwiązanie akcji.Wątek romantyczny też był dobrze napisany,choć parę razy można było wyczuć schematyczność).

6 Komentarze:

  1. Czytałam nieoficjalne tłumaczenie książki McGarry, kiedy o polskim wydaniu jeszcze nie było mowy i niesamowicie mi się podobało!
    "Obsydian" to moje guilty pleasure, bo choć teraz po kilku latach faktycznie widzę luki w powieści i bohaterach, to uwielbiam tamtejszy humor i bohaterów <3 A "Unieważnienie" również bardzo mi się podobało, mimo że główny bohater był w pewnych momentach idiotą, po prostu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czytałaś może kontynuację książki McGarry? 😊 Faktyncznie był,ale jakim zabawnym 😂

      Usuń
  2. Mam zamiar zacząć serię od J.R. Ward - słyszałam właśnie dużo dobrego o niej.
    ''Wybierz mnie'' mam na półce i kupiłam tylko ze względu na śmieszną cenę - 6zł - bo pierwszy tom w ogóle mi się nie podobał. Mam zatem nadzieję, że drug jak i pozostałe będą dużo lepsze.
    ''Przekroczyć granice'' - super! Czytałam w oryginalne, ale nie dawno postanowiłam zakupić papierową wydaną wersję, by móc przeczytać ją jeszcze raz. Muszę też napisać, że drugi tom jest również świetny, jak nie lepszy.
    ''Obsydian'' - też mi się podobał, ale ja miałam wrażenie, że skierowana jest raczej dla młodszych czytelników.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gorąco Ci polecam tę serię😍Nie miałam jeszcze okazji przeczytać drugiego tomu. Mam nadzieję,że wydawcnitwo w końcu ją u nas wyda☺

      Usuń
  3. "Obsydian" jak i kolejne części już za mną i mam bardzo miłe wspomnienia z tą serią :)

    http://oddychajaca-ksiazkami.blogspot.com/2017/10/przebudzenie-lukrecji-laura-adori.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i mnie w takim razie kolejne tomy bardziej przypadną do gustu😊

      Usuń

 

Zostań ze mną na dłużej :)

zBLOGowani.pl