STOSIK ŁOWCZYNI PROMOCJI*34


Cześć Kochani!

Dzisiaj jest dla niektórych ostatni dzień wakacji,a nic tak nie poprawia humoru jak nowe książki.Stosik jest różnorodny,ponieważ znalazło się w nim oprócz wydanych u nas książek,parę powieści obcojęzycznych oraz KOMIKSY.Nie przedłużając zapraszam Was do oglądania.


,,Szeptem”Becca Fitzpatrick-wymiana (byłam kiedyś wielką fanką tej serii,ale jakoś tak się złożyło,że nie miałam tego tomu w swojej kolekcji).

,,Ocal mnie”Abbi Glines-zakupiona za 9,45zł (pierwszy tom z cyklu: Sea Breeze wywarł na mnie bardzo negatywne wrażenie.Miałam na półce jednak drugi tom i trochę szkoda,aby leżał i zbierał kurz.Wywarł on na mnie zupełnie inne wrażenie niż pierwsza część,dlatego koniecznie musiałam dowiedzieć się co będzie dalej,ponieważ Cage zdecydowanie skradł mi serce).

,,Sidła namiętności”J.R. Ward-zakupiona za 14 zł (mam słabość do serii ,,Bractwo Czarnego Sztyletu”).

,,Droga przeznaczenia”J.R. Ward-jw.

,, Dyskretne szaleństwo”Mindy McGinnis-zakupiona za 14zł ( okładka,jak i tematyka książki,mnie zaciekawiły).

,, I Am Alice (The Last Apprentice / Wardstone Chronicles #12)”Joseph Delaney-zakupiona za £1 (kupiłam tą książkę w dużej mierze ze względu na okładkę,która jest prześliczna.Czytałam wcześniej serię Kroniki Wardstone do 6 tomu.Myślałam,że jest to osobna książka z tej serii (nie miałam możliwości tego sprawdzenia),ale nie żałuję jej zakupu).

,, A New Darkness (The Starblade Chronicles #1)” Joseph Delaney- zakupiona za £1 (jak tylko przeczytam całą serię Kroniki Wardstone  to od razu zabiorę się za tą książkę,ponieważ jest napisana przystępnym językiem).

,,Lady Midnight (The Dark Artifices #1)”Cassandra Clare-zakupiona za £1 (kocham całym swoim serduszkiem świat Nocnych Łowców i swego czasu chodziłam ubrana na czarno i wymalowana od stop do głów w runy(ludzie na ulicy myśleli,że jestem Gotką).Kiedy zobaczyłam tylko tą książkę wiedziałam,że to znak i muszę ją mieć.Chciałam zamówić ją wcześniej,ale koszty wysyłki skutecznie mnie do tego zamiaru zniechęcały.Książka jest w miękkiej okładce,choć wolałabym w twardej.Nie ma co narzekać.Biorąc pod uwagę cenę,stan -jak nowy i to,że w końcu mam pierwszą powieść z kolorowymi kartkami,jestem szczęśliwa).

,,Danse Macabre (Anita Blake, Vampire Hunter #14)”Laurell K. Hamilton-zakupiona za £1,50 (kiedy przeczytałam wszystkie wydane u nas książki z tej serii, zaczęłam szukać kolejnych tomów w języku angielskim.Byłam niesamowicie szczęśliwa kiedy udało mi się ją znaleźć w rozsądnej cenie,choć niestety nie w czerwonej okładce, jaką ma druga nabyta przez mnie książka (bardziej mi się podoba)).

,,Flirt (Anita Blake, Vampire Hunter #18)”Laurell K. Hamilton-zakupiona za £1 (teraz tylko uzbierać pozostałe części).


,,Buffy the Vampire Slayer: The Long Way Home (Buffy the Vampire Slayer: Season 8 #1-8)” Joss Whedon & Georges Jeanty- prezent od Taty (mój Tata wspiera moją chorobę czytelniczą komiksami.Tak naprawdę bardzo lubię film i serial,ale na razie obejrzałam jedynie pierwszy sezon.Jeśli jeszcze nie poznaliście przygód tej dziewczyny to gorąco Wam polecam film).


A jak prezentują się Wasze skarby z tego miesiąca?

17 Komentarze:

  1. Faktycznie jesteś łowczynią promocji :D Tyle książek w taki niewielkiej cenie! Najbardziej zazdroszczę "Lady Midnight"

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie kupujesz książki po angielsku? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ciucholandach☺ Książki ze zdjęć akurat przywiozłam z Angili 😌

      Usuń
  3. Bardzo lubię książki obcojęzyczne :)
    Pozdrawiam,
    Subiektywne Recenzje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też,a szczególnie kiedy mają śliczne okładki 😊

      Usuń
  4. Też byłam kiedyś wielką fanką "Szeptem"- pamiętam że ta seria to były pierwsze kupione przeze mnie książki przez internet :D Ale nie jestem pewna czy teraz odebrałabym je tak samo entuzjastycznie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne "łupy"! Mi również w sierpniu udało się zakupić kilka książek po kuszącej cenie :D

    pozdrawiam, ifeelonlyapathy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również gratuluję udanych zakupów 😊

      Usuń
  6. Szeptem <3 To chyba moja pierwsza wielka książkowa miłość, mam ogromny sentyment do tej serii, choć nigdy nie przeczytałam ostatniej części!! Nie było jej w bibliotece... :(
    Kurczę, muszę przeczytać Bractwo Czarnego Sztyletu! Dużo dobrego słyszałam o tej serii i chciałabym się przekonać na własnej skórze, jak to rzeczywiście jest :D
    I teraz zastanawia mnie jedno: gdzie kupujesz książki po angielsku? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przeczytałam,ale troche się na nim zawiodłam😯Bractwo koniecznie przeczytaj i podziel się potem ze mną wrażeniami,ponieważ nie mam z kim dyskutować o tej serii😒 Książka kupuje przeważnie w ciucholandach,ale te ze zdjęcia przywiozła akurat z Anglii 😊

      Usuń
  7. Kocham Buffy i ostatnio wzięło mnie na obejrzenie serialu :D Komiksami mnie urzekłaś

    http://oddychajaca-ksiazkami.blogspot.com/2017/09/podsumowanie-sierpnia-2017.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komiksy są(z tego co słyszałam) kontynuacja ostatniego sezonu serialu😊

      Usuń
  8. Zazdroszczę złapania Lady Midnight w tak okazyjnej cenie!

    OdpowiedzUsuń

 

Zostań ze mną na dłużej :)

zBLOGowani.pl