NIE MOŻESZ TEGO PRZEGAPIĆ ! *ZAPOWIEDZI*



Diabolika- S.J. Kincaid



Tytuł oryginału: The Diabolic
Wydawnictwo: Otwarte/Moondrive
Liczba stron: 412


Diaboliki NIE ZNAJĄ LITOŚCI.
Diaboliki są SILNE.

Ich przeznaczeniem jest ZABIJAĆ
w obronie człowieka,dla którego zostały wyhodowane.

NIC WIĘCEJ SIĘ NIE LICZY. 

Wyglądamy jak ludzie.Jesteśmy agresywni,zdolni do bezgranicznego okrucieństwa i absolutnej lojalności.Właśnie dlatego jesteśmy strażnikami zamożnych rodzin.

Służę córce senatora,Sidonii,którą traktuję jak siostrę.Zrobiłabym dla niej wszystko.Teraz,aby ją ochronić,muszę udawać,że nią jestem,zachowując w tajemnicy moje zdolności.Wśród bezwzględnych polityków walczących o władzę w imperium odkryłam w sobie cechę,której zawsze mi odmawiano – człowieczeństwo.

Mam na imię Nemezis i jestem diaboliką.
Czy mogę zostać iskrą,która rozbłyśnie w mroku imperium?

Macie zamiar sięgnąć po tę powieść? Koniecznie dajcie mi znać :)

                                        PREMIERA: 15 lutego 2017 r.

11 Komentarze:

  1. Raczej po nią nie sięgnę, ale jeszcze zobaczę :)
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko według gustu i nic na siłę :)

      Usuń
  2. Jakoś mnie do niej nie ciągnie :/
    Pozdrawiam, Demetria
    http://podrozemiedzyksiazkowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic na siłę,gdyż czytanie książki ma sprawiać radość :)

      Usuń
  3. Mi się ksiązka podoba. Dlatego chętnie bym przeczytała.
    pozdrawiam i zapraszam na recenzję margo :) polecam-goodbook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecam, rewelacyjna książka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję,że mnie również zachwyci :)

      Usuń
  5. Tak! Mam zamiar! Ale pewnie nie w najbliższym czasie... xD Jednak ta powieść mnie bardzo intryguje! ten tytuł i okładka... :D To mnie przyciągaaa xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również głównie te dwie rzeczy przyciągały do tej powieści :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Wszystko według gustu czytelniczego i nic na siłę :)

      Usuń

Kochany Czytelniku!
Będzie mi niezmiernie miło, jeśli pozostawisz tutaj swój ślad. Ten blog jest miejscem, gdzie dzielę się z innymi moimi myślami, dlatego chętnie przeczytam Twoje spostrzeżenia. Jeśli zdecydujesz się wrócić na mojego bloga to możesz być pewien, że na każdy pozostawiony przez Ciebie komentarz odpowiem. :)

 

Zostań ze mną na dłużej :)

UWAGA!

Wszystkie recenzje są napisane przeze mnie i stanowią moją własność. Korzystanie z nich bez mojej zgody lub wcześniejszej informacji jest zabronione (PODSTAWA PRAWNA Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych). Dopuszczam kopiowanie i korzystanie z nich tylko i wyłącznie po wcześniejszym skontaktowaniu się ze mną.