Rapid Fire Book Tag

(grafika zrobiona przeze mnie)

Cześć Kochani!

Dzisiaj przychodzę do Was z tagiem,,Rapid Fire Book Tag",który na język polski przetłumaczyła Ola,a do którego zostałam jakiś czas temu  nominowana przez Słodką Karolinę,
za co Jej bardzo dziękuję :) Pytań jest troszeczkę,
więc mam nadzieję,że wytrwacie do końca...

E-book czy papierowa książka?

Papierowe książki,gdyż mogę je poprzytulać,powąchać i poozdabiać kolorowymi samoprzylepnymi karteczkami :)

Książka w cienkiej czy twardej oprawie?

W cienkiej,ponieważ typem siłaczki,to ja raczej nie jestem ;)

Kupowanie książek przez internet czy w normalnej księgarni?

Zdecydowanie wolę kupować w,,normalnej"księgarni,ale z tanimi książkami.

Trylogie czy serie?

Serie,ponieważ nie najlepiej wychodzi mi rozstawanie się z bohaterami,którzy zdobyli moją sympatię.

Bohaterowie czy czarne charaktery?

Oczywiście,że bohaterowie,gdyż jestem pozytywną osobą i optymistką,a ponadto nie lubię,gdy dzieje się coś złego.

Książka, którą chcesz, żeby przeczytali wszyscy?

Nie umiem wskazać niestety tylko jednej takiej książki,a ponadto każdy ma innych gust czytelniczy.

Polecana czy niedoceniana książka?

Obydwie,ale jeśli chodzi o polecane to sięgam tylko po te, które zarekomendowane zostały przez moich dobrych znajomych.

                            Ostatnia książka, którą skończyłaś czytać?

,,Martwy jak zimny trup”Charlaine Harris, gdyż uzależniłam się od przygód Sookie.

Ostatnia książka, którą kupiłaś?

,,Demony.Grzech pierworodny”Lisa Desrochers

Najdziwniejsza rzecz, którą użyłaś jako zakładka?

Liścia ;)

Używane książki: tak czy nie?

Jak najbardziej,ponieważ książki często ogóle nie mają śladów użytkowania,a dodatkowo ceny są korzystne :)

Trzy ulubione gatunki?

Young adult,fantasy, romans.

Pożyczanie czy kupowanie?

Tak samo lubię kupować,jak i pożyczać książki.
  
Postacie czy wątki?

Charyzmatyczne postacie+ciekawe wątki=dobra powieść :)

Długie czy krótkie książki?

Długie książki,ponieważ w ten sposób mogę poznać lepiej bohaterów.
  
Długie czy krótkie rozdziały?

Zdecydowanie krótkie rozdziały.
  
Tytuły trzech książek, o których myślisz...?

,,Odnaleźć swą drogę"Aleksandra Ruda
,,Rok szczura. Widząca"Olga Gromyko
,,Zawód Wiedźma"Olga Gromyko


 Książki, które sprawiają, że się śmiejesz czy te, które wywołują płacz?

Ostatnio wolę książki,które sprawiają,że się śmieję.

Nasz świat czy fikcyjne światy?

Zdecydowanie fikcyjny,gdyż życie w nim wydaje się być ciekawsze,a ponadto mogłabym spotykać istoty nadnaturalne prawie na każdym kroku.

Audiobooki: tak czy nie?

Tak,szczególnie kiedy jadę środkami  komunikacji miejskiej,a hałas nie pozwala się skupić na czytaniu.

Czy kiedykolwiek oceniłaś książkę po okładce?

Raczej nie,choć uwielbiam oglądać okładki powieści i wymyślać ich alternatywną wersję po przeczytaniu .

Książka jako film czy książka jako adaptacja telewizyjna?

Książka jako serial telewizyjny.

Film lub telewizyjny program, który zamieniłabyś w książkę?

Na chwilę obecną nic nie przychodzi mi do głowy.
  
Serie czy pojedyncze książki?

Serie,gdyż jak już wspomniałam wcześniej beznadziejnie mi wychodzi powiedzenie komuś ,,żegnaj”.

Mam nadzieję,że podobał Wam się ten tag.Ja bardzo fajnie się bawiłam,kiedy go wykonywałam.Nie nominuję nikogo,bo nie chcę,aby ktoś czuł się do czegoś zobligowany.Za to bardzo serdecznie zachęcam Was do jego wykonania.

6 Komentarze:

  1. Boże ja nawet nie pamiętam kiedy Cię do niego nominowałam :D
    Ale mimo to cieszę się, że go zrobiłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo, fajny TAG! :D
    Też stanowczo wolę serie! Można mocniej związać się z bohaterami ^_^
    Audiobooków raczej nie mogę słuchać, gdyż jestem wzrokowcem i wolę zobaczyć to, co słyszę :P
    Krótkie rozdziały są najlepsze! :D
    Ale za to wolę chyba książki w twardej okładce :D Takie mniej mi się niszczą... ;)
    Pozdrawiam! ^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie piątka :) Ja również jestem wzrokowcem,ale czasami lubię posłuchać audiobooków szczególnie,kiedy osoba czytając książkę ma miły dla ucha głos :)

      Usuń
    2. Szczerze mówiąc, to ja nawet nigdy nie słuchałam audiobooka, tylko od razu założyłam, że to nie dla mnie, bo jestem wzrokowcem xD Także chyba powinnam kiedyś spróbować :D

      Usuń
    3. Warto dać im szansę,gdyż ich słuchanie bywa relaksujące :)

      Usuń

 

Zostań ze mną na dłużej :)