Fall Time Cozy Book Tag

(zdjęcie zrobione przeze mnie)

Cześć Kochani!

Dzisiaj przychodzę do Was z tagiem,, Fall Time Cozy Book Tag",do którego zostałam nominowana przez Słodką Karolinę,za co Ci bardzo dziękuję :)
Dodatkowo jest on fajnym sposobem,aby w końcu i na blogu,a nie tylko za oknem,zamieszkała jesień ;)




Kruche jesienne liście –  czyli książka z elementem czerwieni, pomarańczu lub żółci na okładce

(zdjęcie zrobione przeze mnie)
,,Red Rising.Złota krew”-Pierce Brown.Dzięki tej książce można zaliczyć sprawdzian z języka polskiego.Wiem z własnego doświadczenia ;)

Przytulny sweter – książka, która rozgrzewa Cię od środka

 Taką książką jest bez wątpienia ,,Wampirek”.Ilekroć o niej pomyślę,od razu czuję w sercu przyjemne ciepło :)

Jesienna burza – książka lub gatunek literacki, po który lubisz sięgać w burzowy dzień

Nie umiem wskazać jednej książki ponieważ w takich momentach czytam różne powieści.

Chłodne, orzeźwiające powietrze – najfajniejszy bohater, z którym zamieniłbyś się miejscami

Z wielką chęcią zamieniłabym się ostatnio miejscami z Kwim,bohaterką książki ,,Arena 13” Josepha Delaney'a i wieloma innymi postaciami,ale postanowiłam się ograniczyć...

Gorący jabłkowy cydr – mało znana książka, która według Ciebie powinna stać się gorącym hitem

,,Zemsta czarownicy” Josepha Delaney'a,jak i w ogóle cała seria :3

Płaszcz, szalik i rękawiczki – książka z tak okropną/zawstydzającą okładką, że w miejscach publicznych wolisz ją zasłonić

Jako,że bardzo lubię oglądać okładki powieści i wymyślać ich alternatywną wersję po przeczytaniu książek,dlatego zazwyczaj wypieram te brzydkie z pamięci.

Pumpkin spice – ulubione przekąski, po które sięgasz jesienią

Paluszki i ciastka owsiane.

Mam nadzieję,że podobał Wam się ten tag.Ja bardzo fajnie się bawiłam,kiedy go wykonywałam.Nie nominuję nikogo,bo nie chcę,aby ktoś czuł się do czegoś zobligowany.Za to bardzo serdecznie zachęcam Was do jego wykonania.

16 Komentarze:

  1. Fajny Tag :) powialo przyjemna zlota jesienia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne odpowiedzi jak i sam TAG :) Żadnej z tych książek nie czytałam, jednak narobiłaś mi smaka na ciasteczka owsiane jak o nich wspomniałaś. Może sama zrobiłabym ten TAG u siebie?
    Pozdrawiam i obserwuję ;)
    http://loony-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciastka owsiane zawsze są w modzie :) Koniecznie,a potem podeślij mi linka do niego,gdyż chętnie przeczytam odpowiedzi :)

      Usuń
  3. Z wszystkich wymienionych tutaj książek czytałam tylko "Red rising", który faktycznie ma taką jesienną okładkę. ;) Co do treści, to nie powaliła mnie ona na kolana i była raczej przeciętna.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami tak bywa,że nie każdego zachwyca ta sama książka :)

      Usuń
  4. Lubię taką jesień, gdzie liście spadają, a na drzewach mienią sie kolorami :)
    Zdjęcie piękne!
    Pozdrawiam!
    Fan of books ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny jesienny tag! Możliwe, że zrobię go u siebie ;)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie,a potem podeślij mi linka do niego,gdyż chętnie przeczytam odpowiedzi :)

      Usuń
  6. Bardzo się cieszę, że go zrobiłaś <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy TAG ^_^ Choć za jesienią nie przepadam... :D
    Dla mnie zawstydzającą okładką była ta od "Stinger. Żądło namiętności".... xDD Bo ta para na okładce, no, ekheeeem, głupio było mi się z taką książką w domu pokazywać, ukrywałam ją xDDD
    A Zemsty czarownicy nie znam... :/ Idę zobaczyć, o czym to! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również :) Nie przejmuj się zawsze możesz ubrać książeczkę w etui ;) ,,Zemsta czarownicy" jest pozycja wartą uwagi :)

      Usuń
  8. Boski tag😍❤
    Chętnie bym go zrobiła, ale przez ten śnieg trudno napisać taki jesienny tag😀

    booksureourworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli jednka zdecydujesz się go zrobić to potem podeślij mi linka do niego,gdyż chętnie przeczytam odpowiedzi :)

      Usuń

Kochany Czytelniku!
Będzie mi niezmiernie miło, jeśli pozostawisz tutaj swój ślad. Ten blog jest miejscem, gdzie dzielę się z innymi moimi myślami, dlatego chętnie przeczytam Twoje spostrzeżenia. Jeśli zdecydujesz się wrócić na mojego bloga to możesz być pewien, że na każdy pozostawiony przez Ciebie komentarz odpowiem. :)

 

Zostań ze mną na dłużej :)

UWAGA!

Wszystkie recenzje są napisane przeze mnie i stanowią moją własność. Korzystanie z nich bez mojej zgody lub wcześniejszej informacji jest zabronione (PODSTAWA PRAWNA Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych). Dopuszczam kopiowanie i korzystanie z nich tylko i wyłącznie po wcześniejszym skontaktowaniu się ze mną.