BĘDZIE CIĘŻKO,ALE DAM RADĘ!

(zdjęcie zrobione przeze mnie)

Cześć Kochani!

Wrzesień już na dobre zadomowił się w kalendarzu.Niektórzy się cieszą,gdyż mają jeszcze miesiąc wakacji,ale ja niestety musiałam wrócić do szkoły.Ten rok będzie dla mnie wyjątkowo ciężki,gdyż w maju czeka mnie matura,co mnie okropnie stresuje...

W związku z tym chciałabym Was poinformować,że może być mnie tu mniej i rzadziej będę komentować Wasze blogi,ale czas na ich czytanie znajdę ;).Nie smućcie się,gdyż ,,Łowczyni Książek" nie będzie świeciła pustkami.Udało mi się napisać parę postów,więc do grudnia możecie być spokojni.Będą się one pojawiać w soboty,a jak znajdę czas,aby coś napisać,to i w środy.A kto (tak jak ja) jest szczęściarzem i pisze w tym roku maturę?

6 Komentarze:

  1. Tez ustaliłam sobie takie harmonogram- u mnie jest to sobota i wtorek. A przynajmniej we wrześniu, potem będę kombinować ;) Też piszę maturę, ale jakoś niewiele się stresuję. O wiele bardziej sen z powiek spędzają mi moje egzaminy zawodowe :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęściarą bym się nie nazwała, ale też piszę maturkę w tym roku szkolnym :P
    Ja nie martwię się o bloga, tzn. - ja mam i tak nadprodukcję postów, więc może będzie jakieś małe rozprężenie dzięki maturce? :P
    Jakie zdajesz rozszerzenie? :) Ja ang ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Woah, nie zazdroszczę, choć jednak zazdroszczę. Dzięki faktowi, że chodziłam do technikum, maturę zdawałam w zeszłym roku i powiem ci, że chciałabym jeszcze raz być w czwartej klasie. Okazało się, że nie wiem - może to dlatego, że byłam w technikum - ale nie miałam praktycznie nic do robienia. Nic nowego na lekcjach, więcej się nudziłam niż męczyłam, jeśli mam być szczera. Rozumiem jednak, że są ludzie, którzy faktycznie się przykładają do nauki ^^ Powodzenia w każdym razie! Trzymam mocno kciuki i WIEM że sobie z maturą poradzisz perfekcyjnie. :)
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem szczęściarzem! xD
    Normalnie tak się cieszę xD
    Matura! Jeeeeeeeeeeeej! xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja do matury mam jeszcze 2 lata bo jestem w technikum :) Ale czekają mnie egzaminy zawodowe w czerwcu więc ten rok dla mnie też będzie pracowity ;) Ja się cieszę, że wrzesień w pełni bo już za 13 dni mam urodziny!! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już dawno pisałam maturę, ale ciągle pamiętam ten stres. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń

 

Zostań ze mną na dłużej :)