BLOGERSKI TAG

źródło
Cześć Kochani !

Dzisiaj przychodzę do Was z tagiem,do którego nie zostałam co prawda nominowana jednak,kiedy zobaczyłam go u Meredith spodobał mi się do tego stopnia,że postanowiłam wykonać go u siebie :)

Book Tour, czyli ukochana książka, którą dostałaś z dedykacją.

Nigdy nie dostałam książki z dedykacją.Niemniej jednak posiadam parę powieści z autografami:Johna Flanagana,Colleen Hoover,C.J. Daugherty i Sabine Ebert.

Maraton czytelniczy, czyli książka, którą przeczytałaś jednego dnia.

,,Tajemnica znachorki"-książka niesamowicie wciągnęła mnie w swój świat,  wskutek czego przeczytałam ją w jeden dzień.

źródło
TAG, czyli książka, którą często wymieniasz w odpowiedzi w TAGach.

  ,,WAMPIREK"-czyli obiekt mojej obsesyjnej,czytelniczej miłości ;)

Wyzwania czytelnicze, czyli książka, która była dla ciebie wyzwaniem.

,,Jądro ciemności"-myślałam,że nigdy jej nie skończę,ponieważ była niesamowicie nużąca i oczy same mi się zamykały podczas jej czytania. 

Konkurs/rozdanie, czyli książka, którą wygrałaś w konkursie blogowym.

Niestety nie mam szczęścia w konkurach.Jedyną książką jaką do tej pory udało mi się wygrać jest,,Byłam najlepszą przyjaciółką Jane Austen".

Za co kochamy fantasy, czyli gatunek, który kochasz.

Nie umiem wskazać jednego gatunku,który kocham,dlatego wymienię dwa:fantastykę i romans.

Poleć książkę, czyli książka, którą poleciłabyś najbliższej przyjaciółce.

Ja dużo książek polecam swojej Przyjaciółce,więc niestety nie potrafię wskazać tej jednej.

źródło
Problemy fantastycznych dziewczyn, czyli książka, w której bohaterka zmaga się z problemami.

Ciężki wybór,gdyż w większości książek,które czytałam bohaterki zmagały się ze swoimi problemami...,,Teraz albo nigdy"wskazałam tę powieść,ponieważ pierwsza przyszła mi na myśl :)

Wywiad z książkoholikiem, czyli książka z motywem dziennikarstwa

,,Ugryziona"Kelley Armstrong-główna bohaterka była z zawodu dziennikarką.

Książkowe bitwy, czyli max. 5 książek/serii, które walczą u ciebie o miano ukochanej.

*,,Wampiry z Morganville"-Rachel Caine
*,,Królowa Betsy"-Mary Janice Davidson
*,,Red Rising"-Pierce Brown
*,,Dom nocy"-Kristin Cast, Phyllis Christine Cast
*,,Zew nocy"-Keri Arthur

Read More Books Challenge, czyli najgrubsza książka, jaką udało ci się przeczytać w najkrótszym czasie.

Taką książką jest,,Lalka",ponieważ przeczytałam ją...UWAGA!W DWA DNI! Sądzę,że za takie osiągnięcie powinno się przyznawać statuetki :)

Mam nadzieję,że podobał Wam się ten tag.Ja bardzo fajnie się bawiłam,kiedy go wykonywałam.Nie nominuję nikogo,bo nie chcę,aby ktoś czuł się do czegoś zobligowany.Za to bardzo serdecznie zachęcam Was do jego wykonania.

13 Komentarze:

  1. Super TAG, aż sama się zastanawiam czy go nie zrobić... ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tag jest często fajnym urozmaiceniem.

      Usuń
  2. Przeczytać "Lalkę" w dwa dni... Musiała Ci się naprawdę podobać! :D
    Bardzo fajny tag. Chyba sama też go wykonam. :)

    Pozdrawiam,
    czytanienaszymzyciem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ,,Lalka" była taka sobie, ale perspektywa otrzymania jedynki z kartkówki nie bardzo mi się uśmiechała :) Koniecznie napisz mi potem link do niego, gdyż chętnie przeczytam Twoje odpowiedzi na pytania.

      Usuń
  3. Fajny tag. Sama też kiedyś czytałam zamiłowaniem "Wampirka", nawet próbowałam go podepchnąć młodszej siostrze, ale niestety nie jej klimat.
    Pozdrawiam serdecznie ;)
    czytaniewekrwii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Miło mi poznać inną miłośniczkę ,,Wampirka" ♥♥♥

      Usuń
  4. Oo, fajnie, że zrobiłaś TAG :D
    Przeczytałeś Lalkę w dwa dni?!?!? Jaaaak?!?! :o :o
    Jądro ciemności to była zmora :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki odpowiedniej motywacji,czyli możliwości otrzymania jedynki z kartkówki ;)

      Usuń
  5. Jak to przeczytałaś "Lalkę" w dwa dni?! Podziwiam, bo ja nawet tej książki nie skończyłam i nie zamierzam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lalka" była taka sobie, ale perspektywa otrzymania jedynki z kartkówki nie bardzo mi się uśmiechała :) 

      Usuń
  6. ''Lalka'' to jedna z moich ulubionych książek z czasów liceum! Pamiętam jak polonistka dała nam na jej przeczytanie w całości jakieś 2 tygodnie i jak wtedy cierpiałam katusze aby jakos ja ''przeżyć''. Ale udało się. Później powtórnie ją czytałam już na spokojnie. Własnie zastanawiam się nad tą ksiazką ''bylam najlepsza przyjaciolka Jane Austen''. Chcialabym ja przeczytać, gdyż bardzo lubie tę autorke, przeczytałam jej wszystkie książki. Pozdrawiam! (recenzentka-ksiazek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wampiry z Morganville żądzą ♥♥♥
    Brakuje mi tylko ostatniego tomu do szczęścia ♥♥

    Isabelle West
    Z książkami przy kawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ♥♥♥ Możesz sprawdzić czy nie ma go w księgarni ,,Oczytani.pl",ja tam kupiłam całą serię :)

      Usuń

 

Zostań ze mną na dłużej :)