Liebster Blog Award #8

Cześć Kochani!

Dawno już nie odpowiadałam na żadną nominację do Liebster Blog Award.W związku z czym,korzystając z chwili wolnego czasu,postanowiłam dzisiaj wykonać nominację LBA otrzymaną od Karoliny Sobczak.Bardzo Ci dziękuję!



1. Czy przeczytałeś/aś książkę,która jest tak dobra,że możesz polecić ją każdemu? Jaką?

Dawniej wskazałabym jedną książkę,która jest bliska mojemu sercu.Teraz nie umiałabym się ograniczyć do jednej powieści.Każdy z nas jest inny,a co za tym idzie reprezentuje inny gust czytelniczy.Ja osobiście wyznaję zasadę,że każdy powinien czytać to,co lubi :3

2. Gdybyś mógł/mogła przeprowadzić wywiad z dowolną osobą, kogo byś wybrał/a?

Na pewno chciałabym przeprowadzić wywiad z Pierce Brown,jeśli wcześniej nie zginąłby od natłoku moich uścisków.Bardzo chętnie zamieniłabym parę słów z Nadią Hashimi,Deborą Geary,Kerrelyn Sparks oraz Anną Todd. 

3. Czy jest coś,co koniecznie chcesz zrobić przed śmiercią?

Tak, jest kilka rzeczy.

4. Jaką książkę zabrałbyś/zabrałabyś na bezludną wyspę?

Trudne pytanie...Zdecydowanie za ciężkie!To zbrodnia pytać o coś takiego.To tak jakby zapytać mamę,które dziecko woli:3
Najchętniej zmniejszyłabym swoją biblioteczkę i zabrałabym ze sobą wszystkie książki.Dzięki temu miałabym co czytać,czekając na ratunek. 

5. Jakie miejsce chciałbyś/chciałabyś zwiedzić?

Szkocję i Nowy Orlean,a co do książkowych miejsc-to zdecydowanie Morganville!

6. Jakie masz hobby? Oczywiście poza czytaniem.
Podróżowanie,uprawianie jogi,prowadzenie bloga,oglądanie filmów, słuchanie muzyki.

7. Jaki jest Twój ulubiony czarny charakter?
 Niestety na chwilę obecną nie mam nikogo takiego.

8. Wolisz życie pełne przygód czy raczej spokojne?
Sama nie wiem - wszystko zależy od sytuacji.Teraz kiedy mam wrażenie,że moje życie przecieka mi przez palce,raczej wolałabym wieść spokojne życie.Naprawdę przerażające jest to kiedy orientuję się,że już jest 22:00,a przecież dopiero co była 6 rano.

9. Co Cię uszczęśliwia?
zr.
Święty spokój,słońce,brak sprawdzianów na horyzoncie,słuchanie muzyki, wieczory spędzone z rodziną,pójście do kina,kisiel,spaghetti,książki:3


10. Zdarzyło Ci się płakać podczas czytania w miejscu publicznym?
Tak raz,jak byłam młodsza.

11. Z jakim książkowym bohaterem chciałbyś/chciałabyś się zapoznać w rzeczywistości?
Za dużo jest takich bohaterów,aby ich wszystkich wymieniać :3

Nominuję:
  1. Zjadam Skarpety
  2. Patka 
  3. Wiktor Bury
  4.  Ruda Recenzuje 
  5. Doomisia♥
  6. Meredith
  7. Katarzyna Wojtanowska
  8. Tirindeth 
  9. Isabelle West 
  10. Katherine Parker
  11. Do Ostatniej Strony 
Moje pytania :)
  1. W jakim książkowym świecie chciałabyś/chciałbyś  żyć? Dlaczego?
  2. Jakiego blogera chciałabyś/chciałbyś spotkać w realu ? Dlaczego ?
  3. Jaka jest rzecz, z którą nie możesz się rozstać na dłużej niż 10 minut?
  4.  Co wywołuje u Ciebie uśmiech na twarzy?
  5. Byłaś/byłeś kiedykolwiek na spotkaniu ze swoim ulubionym autorem ?
  6. Co zwykle robisz w wolnym czasie ( oprócz czytania książek )? 
  7. Jaki film możesz oglądać bez końca? 
  8. Ulubiona książka z dzieciństwa?
  9. Książka z wartościowym przesłaniem?
  10. Ile książek liczy Twoja biblioteczka?

27 Komentarze:

  1. Oooo! Jakie ciekawe odpowiedzi! Widać, że pisałaś naprawdę szczerze!
    I dziękuję za nominację! Z chęcią odpowiem na pytania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że post Ci się spodobał :)

      Usuń
  2. O proszę, też lubisz Morganville? Ja przeczytałam wszyustkie tomy i mam ogromny sentyment do tej serii ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam Morganville♥ Niemniej jednak nie przeczytałam jeszcze wszystkich tomów serii, gdyż jak na razie nie jestem w stanie rozstać się z bohaterami.

      Usuń
  3. Również chętnie odwiedziłabym Szkocję. Jest przepiękna :)

    Pozdrawiam i zapraszam do udziału w konkursie (do wygrania Panika)
    SzumiąBooki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno w wolnej chwili zajrzę do Ciebie :)

      Usuń
  4. Szkocja to niesamowity kraj, jest na mojej ogromnej liście miejsc, które chcę zwiedzić :3
    Brak sprawdzianów to piękna, choć nierealna wizja hahahaha :D
    Pozdrawiam ;)
    bookowe-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wizja braków sprawdzianów jest jak najbardziej realna w momencie, kiedy skończysz edukacje ;)

      Usuń
  5. O, tak! Brak sprawdzianów potrafi zdecydowanie uszczęśliwić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasami też mam wrażenie, że życie przecieka mi między palcami. Kompletnie nie umiem zorganizować sobie czasu... Mimo wszystko staram się, chociażby w małym stopniu, nad nim zapanować :)
    Dziękuję za nominację! Na pewno niedługo odpowiem :D
    http://mybooktown.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pocieszenie powiem Ci, że jak też czasami nie potrafię zagospodarować swoim czasem ;)

      Usuń
  7. Oho, na to 11. pytanie też nie umiałabym jednoznacznie odpowiedzieć. xD
    Pozdrawiam!
    Hon no Mushi

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też musiałabym długo wymieniać, jeśli chciałabym wspomnieć o wszystkich bohaterach, których chciałabym spotkać :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Morganville, jadę z Tobą :D Kilka razy ryczałam czytając, np. GNW, Utrata, Oskar i Pani Róża, ale to już musi być coś. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super, gdyż będziemy miały większe szanse na przeżycie ;) Ja również tonęłam we łazach, kiedy czytałam ,, Oskar i Pani Róża"♥

      Usuń
  10. Ja chcę zwiedzić Norwegię <3 Zamieszkam tam! Przysięgam! Będę wysyłać pocztówki ;)
    Ja bym chciała przeprowadzić wywiad ze wszystkimi autorkami, które złamały mi serce swoimi książkami i zapytać "dlaczego?". No i ze skoczkami narciarskimi ^^ Szczególnie norweskimi!!


    Pozdrawiam :*
    ksiazki-mitchelii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mogłabym tam żyć, gdyż jestem ciepłolubią istotką ;) Niemniej jednak pamiętaj, aby wysłać mi pocztówke :)

      Usuń
  11. Przyjemnie było sobie troszkę poczytać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że post Ci się spodobał :)

      Usuń
  12. Nie wiedziałam, że uprawiasz jogę. To musi być fajne hobby. Ciekawe odpowiedzi - krótkie, ale treściwe. Pozdrawiam :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,gdyż joga jest niesamowicie relaksująca :)

      Usuń
  13. Ale super, uprawiasz jogę ? Ja zawsze chciałam, a robisz to sama czy chodzisz na zajęcia ? Czas jest wielką przeszkodą ... :/
    Pozdrawiam :D
    http://books-world-come-in.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez jakiś czas chodziłam na zajęcia, ale szkoła skutecznie uniemożliwiła kontynuowanie tej pasji :( Niemniej jednak teraz ćwiczę ją w domu z płyty DVD ;)

      Usuń
  14. Ja chyba wolę życie pełne przygód :D Teraz prowadzę spokojne życie, choć mi też przecieka przez palce, ale... przygody żądzą :D Tylko skończę szkołę *o* Wtedy się zacznie :D Przynajmniej tak mam w planach... xD
    Dziękuję za nominację ^_^ Nie wiem jeszcze czy odpowiem, ze mną to nic nigdy nie wiadomo... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie wszystko zależy od sytuacji i samopoczucia :) Kiedy odpowiesz na pytania to będzie dobrze ;)

      Usuń

 

Zostań ze mną na dłużej :)