ZIMOWY KSIĄŻKOWY TAG

                       
                       
Cześć Kochani! 

Dzisiaj przychodzę do Was z kolejnym tagiem.Może pozwoli on w pewien sposób poczuć zimowy klimat,którego za oknem brak,a przynajmniej za moim.

NARTY,czyli książka,którą najszybciej przeczytałeś/aś.
 Ostatnio najszybciej przeczytałam,,Miłosierdzie gminy" i to w niecałe dwadzieścia minut!



 DŁUGIE WIECZORY,czyli książka (lub seria),która ciągnie się w nieskończoność.


Zdecydowanie i bezapelacyjnie,,Lalka",którą męczę już dobrze od miesiąca,a końca nadal nie widać,co doprowadza mnie do czarnej rozpaczy.

SANKI, czyli książka,która przypomina Ci dzieciństwo.

,,Wampirek"jest właśnie taką pozycją,gdyż zawdzięczam jej bardzo wiele. Osoby,które są ze mną od dłuższego czasu na pewno wiedzą co mam na myśli :3 


ŚNIEŻKI, czyli książka,w której toczy się bitwa.


Zdjęcie pochodzi z mojego instagram @lowczyni_ksiazek

NOWY ROK,czyli książka, którą chcesz przeczytać,a jeszcze się nie ukazała.

RedRising_tom_3_v01
,,Red Rising.Gwiazda zaranna"ma ona swoją premierę już w KWIETNIU!!!

KOMINEK,czyli książka,którą najchętniej spalił(a)byś za zakończenie. 

Nie mam chyba takiej książki,gdyż jak do tej pory udało mi się przeczytać tylko niektóre serie do końca,ponieważ nigdy nie umiem rozstać się z bohaterami.A jednotomowe powieści rzadko są w stanie wywołać u mnie wielkie emocje.



FAJERWERKI,czyli książka, której zakończenia się nie spodziewałeś/aś.

Żadna tego typu książka nie przychodzi mi w tym momencie na myśl.


ŚNIEG,czyli książka, której akcja dzieje się w zimie.

,,Zimowa opowieść"jest to niesamowicie klimatyczna książka,która pozwala poczuć podczas jej czytania szczypiący w policzek mróz :3




ZIMNO, czyli książka, która złamała Ci serce.

Jak do tej pory żadnej książce się to nie udało.


HERBATA,czyli książka, która rozgrzała Ci serce.

,,Zwiadowcy",gdyż przypomina mi beztroskie chwile z dzieciństwa.



Mam nadzieję,że podobał Wam się ten tag.Ja bardzo fajnie się bawiłam podczas jego wykonywania.Nie nominuję nikogo,ale zachęcam Was bardzo serdecznie do wykonania go.

34 Komentarze:

  1. Sama męczę się teraz z 'Lalką", nie przeczytałam jej w terminie, niby już omówiona, więc nie powinnam mieć z nią problemu, ale stwierdziłam, że lepiej przed maturą ją przeczytam. I tak zaczęłam czytać dwa tygodnie temu i... och, jak to skończę do maja to będzie cud!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie dobrze :3 Pozytywne myślenie i olbrzymi kubek gorącej herbaty potrafią czynić cuda,wiem z własnego doświadczenia ♥

      Usuń
  2. Kurcze, w niektórych przypadkach nie miałabym pomysłu, jaką książkę wybrać. Ale tag jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę,że tag Ci się podoba:3 Na pewno znalazła byś jeszcze ciekawsze pozycję do odpowiednich kategorii.A może wykonała byś go,kiedyś u siebie?

      Usuń
  3. Ciekawe odpowiedzi :)

    Buziaczki! ♥
    Zapraszamy do nas :)
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Hejka, właśnie zaczęłam "Lalkę" i jestem przerażona. Miałam ochotę rzucić tą książką dosłownie po 10 stronach, co zdarza mi się naprawdę rzadko. Obecnie jestem gdzieś niedaleko 65 strony i zdycham... A przede mną jeszcze ponad 540 stron... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dasz radę ♥ Osobiście polecam Ci słuchanie audiobooka niż czytanie w wersji papierowej :3

      Usuń
  5. Ojej, czytam tak o tej mojej Lalce i aż mi smutno na serduszku... To moja ukochana lektura szkolna i zawsze zastanawiało mnie, jak to jest, że tyle osób jej nie lubi. :< Serce się kraje, ale każdy ma inny gust... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej! Bardzo mi przykro :( Muszę Ci jednak powiedzieć jak opadły mi emocje związane z przymusem czytania pod presją czasu...Stwierdziłam,że ,,Lalka " wcale nie jest taką zła :3

      Usuń
  6. Świetny tag, muszę wykonać go u siebie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie potem napisz mi link,abym mogła go przeczytać :3

      Usuń
  7. Rany, rany nie przeczytałam żadnej z tych książek O.O
    Ale mam zamiar zabrać się za "Zwiadowców" ^^
    Ja mam wiele książek, które spaliłabym za zakończenie...
    "Mroczne umysły", "Delirium", "Klątwa tygrysa" i wiele wieeele więcej :/
    Ps. Za moim oknem bardziej jesień- tylko deszcz, deszcz, wiatr i deszcz ^^


    Pozdrawiam :*
    ksiazki-mitchelii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po ,,Zwiadowców" koniecznie musisz sięgnąć,gdyż jest to wspaniała seria ♥
      Niestety nie czytałam żadnej z wymienionych przez Ciebie pozycji :3

      Usuń
  8. Bardzo lubię "Zwiadowców", przypominają mi dużo miłych rzeczy :)
    Pozdrawiam ;)
    bookowe-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy tag, ale miałabym problem z niektórymi pytaniami:)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja akurat przeczytałam "Lalkę" całkiem sprawnie :) Pozdrawiam
    ksiazkowy-termit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie chylę przed Tobą czoła :3

      Usuń
  11. Miałam podobne odczucia czytając "Lalkę" :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ehh... wszyscy dookoła straszą "Lalką", a ja wpadam w rozpacz :/ jak ja to przeczytam?! A z tą zimą, to masz rację niestety... u mnie raz pada śnieg, później topnieje, później pada deszcz, znowu śnieg i tak w koło, przygnębiające. Ile miałaś lat, kiedy przeczytałaś "Zwiadowców"? o.O

    zaczarowana-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dasz radę :3 Ja,kiedy już na spokojnie usiadłam i myślałam pozytywnie przeczytałam ją w niecałe dwa dni! Miałam wtedy chyba 12-13 lat,ale nie pamiętam już dokładnie :3

      Usuń
  13. Muszę przyznać, że ja Lalki nawet nie otworzyłam ;D Ale szkoła już dawno za mną, udało się skończyć bez czytania - oczywiście nie obyło się od streszczeń i spisów, ale ominęło mnie ponad 600 stron ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja również bardzo chcę przeczytać "Gwiazdę zaranną" i już nie mogę się doczekać premiery ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zimowa opowieść jest czymś, co ogromnie kocham! Uwielbiam! I Zwiadowcy też są genialni! Flanagan moim mistrzem!
    Ściskam cię serdecznie w te zimne zimno i zapraszam do mnie na rozgrzewających słów parę o "Zanim się pojawiłeś" :)
    Isabelle West
    Z książkami przy kawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ Już do Ciebie idę,aby ogrzać się w cieple Twojej recenzji :3

      Usuń
  16. U mnie za oknem dzisiaj padał śnieg nawet! Co prawda, świeciło też słońce i od razu po śniegu, ale nieco go sypało. A tag interesujący! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. No wiesz, Miłosierdzie gminy to nowela :D Też nie zajęło mi długo jej przeczytanie :D
    A Lalka... ugh... nawet mi nie przypominaj o tym koszmarze :o
    Ale Zwiadowcy! To świetna seria!! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ci! Tylko ona przyszła mi do głowy,kiedy pisałam ten tag :3 ,,Zwiadowcy"♥♥♥

      Usuń

Kochany Czytelniku!
Będzie mi niezmiernie miło, jeśli pozostawisz tutaj swój ślad. Ten blog jest miejscem, gdzie dzielę się z innymi moimi myślami, dlatego chętnie przeczytam Twoje spostrzeżenia. Jeśli zdecydujesz się wrócić na mojego bloga to możesz być pewien, że na każdy pozostawiony przez Ciebie komentarz odpowiem. :)

 

Zostań ze mną na dłużej :)

UWAGA!

Wszystkie recenzje są napisane przeze mnie i stanowią moją własność. Korzystanie z nich bez mojej zgody lub wcześniejszej informacji jest zabronione (PODSTAWA PRAWNA Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych). Dopuszczam kopiowanie i korzystanie z nich tylko i wyłącznie po wcześniejszym skontaktowaniu się ze mną.