PODSUMOWANIE STYCZNIA

(zdjęcie zrobione przeze mnie)
Cześć Kochani!

Nowy Rok,nowa Ja!Nie,żartuję,nadal jestem tą samą osobą tylko o rok starszą:3Muszę Wam powiedzieć,że nie spodziewałam się,że ten miesiąc będzie tak dobry,choć troszeczkę zabiegany.Wydarzyło się w nim parę fajnych rzeczy i udało mi się mniej więcej zrealizować plany,więc jestem zadowolona.Ale zacznijmy od początku ?

  • Liczba przeczytanych książek:5
  • Liczba obserwatorów bloga:328
  • liczba obserwujących bloga w google+206
  • Najlepsza książka: Afgańska perła-Nadia Hashimi
  • Najgorsza książka:---

Styczeń zaczęłam od wspaniałego spotkania z kochaną Caroline Livre.Potem walczyłam o uzyskanie  lepszych ocen z niektórych przedmiotów,w międzyczasie przypadło mi zagranie zaszczytnej roli Anioła w przedstawieniu wystawianym przez moją klasę.W efekcie czego przez nadmiar stresu wynikającego z ciągłej bieganiny przyczepiło się do mnie choróbsko.

Styczeń był miesiącem,w którym musiałam przeczytać trochę lektur i innych książek do szkoły.Niemniej  czytałam je  z prawdziwą przyjemnością,co mi się od dawna nie zdarzyło.Myślę,że wynika to z faktu,że nie musiałam tego robić na,,zapalenie płuc".

Ostatnio zapanowała moda na kolorowanki antystresowe,które osobiście długo nie przemawiały do mnie.Ostatnio będąc w sklepie trafiłam na ,,Mandale-inspirowane sentencjami zen",które trafiły do mojej wyobraźni od razu.Ich kolorowanie ma ponoć przypominać,,medytację znaną z jogi", tak przynajmniej twierdzi opis z tyłu okładki.Dlatego postanowiłam dać im szansę i przekonać się,czy faktycznie posiadają one właściwość relaksacyjne.

Przybyła do mnie też paczka niespodzianka od  kochanej Caroline Livre( tym razem nie zagubiona przez  listonosza).Wygrałam też w konkursie książkę pt.,,Tabula Rasa",którą od dłuższego czasu miałam ochotę przeczytać,więc byłam bardzo szczęśliwa.Pojawił się też tradycyjnie 
Stosik Łowczyni Promocji z cudownymi książkami ♥♥♥

Nie był to jakiś przełomowy miesiąc dla mnie,ani dla bloga, był to raczej czas ,w którym pojawiło się  parę refleksji na temat tego,co chcę dalej robić w życiu.Zastanawiam się też czy nie połączyć podsumowania i stosiku w jeden wspólny post.Co o tym sądzicie ?

34 Komentarze:

  1. Myślę, że połączenie podsumowania miesiąca i stosiku w jeden post to świetny pomysł :)
    Katherine Parker - About Katherine

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zastanowię się czy od kolejnego miesiąca nie połącze stosika i podsumowanie w jeden post :3

      Usuń
  2. Moja ukochana Colleen Hoover :) :D niesamowite książki Gratuluje wszystkich obserwatorów pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie ten miesiąc odbył się niestety ze znikomą liczbą przeczytanych książek i zdecydowanie ubolewam nad tym. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami i taki miesiąc musi się zdarzyć:3 Może kolejny będzie lepszy :3

      Usuń
  4. Ja od jakiegoś czasu łącze stosiki z podsumowaniem miesiąca, bo zazwyczaj jestem do tyłu z postami, a tak mam 2w1 i z głowy ;)
    Widzę na zdjęciu "Gregora...", wszędzie mnie prześladuje i strasznie chciałabym go przeczytać, ale kasy brak a w bibliotece nie ma :/. Może kiedyś się uda... ;)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Dagmara z bloga Biblioteczka Dagmary

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można zapytać czy ktoś z znajomych nie na tej książki :3

      Usuń
  5. Też uwielbiam wyławiać książkowe promocje, a mój portfel przez to bardzo cierpi :D Super Ci poszło w tym miesiącu, pozdrawiam
    ksiazkowy-termit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :3 Nie martw się nie tylko Twój portfel cierpi na promocjach :3

      Usuń
  6. Ależ zazdroszczę Ci "Coś do stracenia" oraz "Powrót do Daringham Hall" ^^
    Nie kojarzę też czy czytałaś "Pułapkę uczuć" czy nie, ale jeśli nie- to bardzo bardzo Ci ją polecam ! Jest niesamowita <3 Buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze jej nie czytałam,ale szybko planuję to zmienić :3 Mam nadzieję,że okaże się tak niesamowita jak twierdzisz♥

      Usuń
  7. Stosik książek ciekawy. Życzę jeszcze lepszych wyników w lutym!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się,że Ci się podoba :3 Dziękuję!

      Usuń
  8. Mnie też rozłożyło w tym miesiącu choróbsko i skutecznie pokrzyżowało kilka moich planów. Gratuluję wyników i życzę aby następny miesiąc był bardziej zaczytany :).

    OdpowiedzUsuń
  9. 5 książek to dobry wynik, gratuluję! Nie czytałam żadnej powieści z tego stosiku, ale planuję niedługo sięgnąć po "Pułapkę uczuć" ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. W styczniu udało mi się przeczytać 6 książek i muszę przyznać, że jestem z tego wyniku zadowolony. Niby nie tak dużo, jednak przy tym ogromie obowiązków cieszę się, że w ogóle udało mi się znaleźć czas na czytanie. Mimo wszystko mam nadzieję, że luty będzie jeszcze lepszy, i że będę miał okazję sięgać po same dobre tytuły :) Nareszcie będą ferie, dlatego myślę, że uda mi się w końcu nadrobić trochę książek :D
    http://mybooktown.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę Ci w takim razie udanych ferii,a co najważniejsze zaczytanych :3

      Usuń
  11. Połączenie może być dobrym rozwiązaniem ;) Ja osobiście stosik dodaję tylko wtedy, kiedy faktycznie mam te kilka książek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zastanowię się czy od kolejnego miesiąca nie połącze stosika i podsumowanie w jeden post :3

      Usuń
  12. Dobry wynik! :D zastanawiam się, czy lubisz grać w różnych przedstawieniach? A i szkoda, że nie wyraziłaś swojej opinii o kolorowankach ;) stosiki możesz połączyć z podsumowaniem :D myślę, że jest to ciekawa opcja :D

    zaczarowana-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Cieszę się, że ten miesiąc była dla Ciebie tak bardzo udany :) Miło jest czytać lektury na spokojnie, ze skupieniem i ciepłą herbatką. U mnie ostatnio nie wygląda to niestety tak dobrze, bo najczęściej robię to na ostatnią chwilę, szybko przeglądając treść na czytniku... (i później nic nie wiedząc z lektury). Sama ostatnio też bardzo polubiłam kolorowanki - nawet kupiłam już 2 na zapas. Tylko czasu na kolorowanie nieco brakuje, jak z resztą na wszystko ostatnio. Co do połaczenia podsumowania i stosiku - ja mimo wszystko wolę takie posty osobno, ale to zależy :)

    Życzę Ci kochana jeszcze lepszego (i przede wszystkim nie gorszego!) lutego :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo chciałabym przeczytać "Afgańską perłę", zwłaszcza, że uznałaś ją za najlepszą książkę stycznia. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie musisz ją przeczytać,gdyż myślę,że przepadniesz w niej bez reszty♥

      Usuń
  15. Jestem fanką kolorowanek antystresowych :D Są naprawdę bardzo fajne ^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie,mam nadzieję,że i ja zostanę ich fanką :3

      Usuń
  16. Uważam, że pięć książek to bardzo dobry wynik. Gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń

 

Zostań ze mną na dłużej :)