NIE MOŻESZ TEGO PRZEGAPIĆ ! *NOWOŚCI*

Cukiernia w ogrodzie-Carole Matthews



Tytuł oryginału: The Cake Shop In The Garden
Gatunek: powieść obyczajowa
Wydawnictwo: HarperCollins Polska
Liczba stron:464
Oprawa: miękka
Data wydania:17 lutego 2016





Fay prowadzi cukiernię w urokliwym domowym ogrodzie. Praca, ogród i opieka nad wiecznie niezadowoloną matką wypełniają jej życie niemal bez reszty. Od dziesięciu lat spotyka się z Anthonym, ale nie jest to związek, o jakim marzyła. Pewnego dnia w cukierni pojawia się Danny, dużo młodszy od niej trzydziestolatek, który porzucił pracę w londyńskim City i mieszka na łodzi. Fay świetnie się bawi w towarzystwie Danny’ego i pod jego wpływem zaczyna inaczej patrzeć na swoje życie. Tymczasem fatalny zbieg okoliczności sprawia, że traci wszystko, co znała i kochała. Z dnia na dzień musi dokonać wyboru między tym, co przewidywalne a tym, co szalone i nieznane.  

Macie zamiar sięgnąć po najnowszą powieść Carole Matthews? Co sądzicie o jej twórczości? Koniecznie dajcie mi znać :3

P.S. Na stronie wydawnictwa HarperCollins możecie przeczytać fragment  powieści!

23 Komentarze:

  1. Tak się składa, że również niebawem będę miała okazję przeczytać tą książkę. Jestem jej bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie miejmy nadzieje, że książka okaże się pozycją wartą poświęconego jej czasu :)

      Usuń
  2. Książka wydaje się być smaczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi smakowicie, ale czy przeczytam? Poczekam na piersze opinie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami warto poczekać,aby się potem nie sparzyć :3

      Usuń
  4. Książka chyba raczej nie dla mnie, ale kto wie, może kiedyś się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko według gustu i nic na siłę :3

      Usuń
  5. Okładka jest przesmaczna i do mnie przemawia, ale to niekoniecznie typ książek, które lubię czytać. Dopiero powolutku przekonuję się do obyczajówek, na romanse przyjdzie dopiero czas :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja przeczytam z pewnością, sama okładka wydaje się apetyczna! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też sądzę, że okładka jest bardzo apetyczna :) Niemniej jednak obawiam się , że przez nią, niektórzy ludzie będą myślę, że jest to książka kucharska ;)

      Usuń
  7. Wiesz co... nie znam autorki... ale okładka wygląda tak smacznie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też sądzę, że okładka prezentuje się bardzo apetycznie ;)

      Usuń
  8. Nie znam jeszcze twórczości autora, ale tytuł brzmi apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tytuł jak i również okładka prezentują się ładnie :)

      Usuń
  9. Nigdy nie czytałam żadnej książki Carola Matthews,ale zawsze kiedyś trzeba zacząć. Jestem ciekawa jak główna bohaterka sobie poradzi z wyborem między tym co bezpieczne a przełamaniem melancholii. Każdy z nas czasem popada w rutynę.Jest to temat każdemu znany,więc w książkę powinno łatwo się wgryźć. Poza tym te muffiny z owocami leśnymi na okładce... 😜

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem tego bardzo ciekawa :) Okładka prezentuje się w dodatku bardzo apetycznie ;)

      Usuń
  10. Niestety nie znam książek autorki, ale tu, i opis, i okładka zapowiadają ciekawą pozycję. Czekam na wrażenia. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tylko nadzieję, że wnętrze książki okaże się równie ciekawe, co jej okładka i opis:)

      Usuń
  11. Mam ochotę na babeczki :D
    A książki pewnie nie przeczytam, nie w moich klimatach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam ochotę na babeczki ♥ Nic na siłę i wszystko według gustu ;)

      Usuń

 

Zostań ze mną na dłużej :)