❄ Świąteczny TAG ❄

Cześć Kochani!



Dzisiaj przychodzę z trochę spóźnionym tagiem świątecznym,ale kiedy go zobaczyłam po prostu nie mogłam go tutaj nie zrobić.


1. Twój ulubiony świąteczny film to

Nie mam takiego,który oglądałabym rok w rok.Niemniej jednak zawsze święta są takim okresem ,kiedy odkrywam nowe filmy :3


2. Twój ulubiony kolor świąteczny
Zielony

3. Ubierasz się świątecznie czy spędzasz święta w piżamie?

Wszystko zależy od tego czy muszę gdzieś wyjść lub ktoś zamierza przybyć do mnie w gości.

4. Jeśli mógłbyś dać w tym roku prezent tylko jednej osobie, to kto by to był?

Z pewnością nie umiałabym obdarować tylko jednej osoby,gdyż w moim życiu jest parę wyjątkowych osób.

5. Otwierasz prezenty w Wigilię czy w świąteczny poranek?

W Wigilię,gdyż do cierpliwych osób nie należę oraz uwielbiam oglądać uśmiech na twarzach członków swojej rodziny,kiedy otwierają od mnie prezenty.

6. Czy kiedykolwiek zbudowałeś domek z piernika?

Nie,gdyż znam swoje możliwości kucharskie,które niestety,aż tak daleko nie sięgają :3

7. Co lubisz robić podczas przerwy świątecznej?

Czytać książki,oglądać filmy(na które zazwyczaj nie mam czasu),słuchać muzyki,odpowiadać na Wasze komentarze na blogu,odwiedzać rodzinę i znajomych i wiele innych rzeczy :3

8. Jakieś świąteczne życzenia?

Z okazji Świąt życzę Ci nadziei,własnego 
skrawka nieba, zadumy nad
płomieniem świecy, filiżanki
dobrej, pachnącej herbaty, piękna
poezji, muzyki, pogodnych
świąt zimowych, odpoczynku,
zwolnienia oddechu, nabrania
dystansu do tego co wokół,
chwil roziskrzonych kolędą,
śmiechem i wspomnieniami.
Wesołych Świąt!

9. Ulubiony Bożonarodzeniowy zapach?

 Aromat żywej choinki oraz pierniczków prosto z pieca.

10. Twoje ulubione świąteczne jedzenie

Kluski z makiem,pierogi oraz uszka,uszka i jeszcze raz uszka!


Mam nadzieję,że podobał  Wam się ten tag.Ja bardzo fajnie się bawiłam podczas jego wykonywania.Nie nominuję nikogo,ale zachęcam Was bardzo serdecznie do  wykonania go w tegoroczne Święta.



16 Komentarze:

  1. Dla mnie uszka i pierogi wystarczą, żebym czuła atmosferę świąt, a do tego pyszny barszczyk i mmm ♥
    ksiazkowy-termit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, tez uwielbiam zapach pierników, ale ze świętami to mi się najbardziej kojarzy zapach mandarynek :D No i stanowczo w święta najchętniej cały dzień snułabym się w piżamie, z książką w ręku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do chyba ta magia sprawia,że człowiek chcę snuć się po domu cały dzień w piżamie :3

      Usuń
  3. O tak, uszka i pierogi są przepyszne! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uszka uwielbiam uszka, to moja świąteczna słabość! Chociaż najchętniej jadłabym je na obiady przez cały rok:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uszka i pierogi to moja słabość, po Wigilii czekam tydzień, dopiero później się ważę :D
    Pozdrawiam
    http://zagubieni-w-ksiazkach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moją też,ale to taka dobra słabość :3

      Usuń
  6. Piękne życzenia świąteczne. Dla mnie Boże Narodzenie mogłoby trwać cały rok. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :3 Szkoda niestety,że w życiu nie można mieć wszystkiego...

      Usuń
  7. Fajnie tak na chwilę jeszcze zatrzymać czas i przypomnieć sobie święta... <3
    O matko - zapach pierniczków prosto z pieca!!! To jest coś, co uwielbiam... :D
    I chyba, kurczę, jestem jedyną osobą na świecie, która nie lubi uszek... taaaaak... :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się nie jesteś osamotniona w swojej antypati do uszek,gdyż moja znajoma też ich nie lubi :3

      Usuń

Kochany Czytelniku!
Będzie mi niezmiernie miło, jeśli pozostawisz tutaj swój ślad. Ten blog jest miejscem, gdzie dzielę się z innymi moimi myślami, dlatego chętnie przeczytam Twoje spostrzeżenia. Jeśli zdecydujesz się wrócić na mojego bloga to możesz być pewien, że na każdy pozostawiony przez Ciebie komentarz odpowiem. :)

 

Zostań ze mną na dłużej :)

UWAGA!

Wszystkie recenzje są napisane przeze mnie i stanowią moją własność. Korzystanie z nich bez mojej zgody lub wcześniejszej informacji jest zabronione (PODSTAWA PRAWNA Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych). Dopuszczam kopiowanie i korzystanie z nich tylko i wyłącznie po wcześniejszym skontaktowaniu się ze mną.