NIE MOŻESZ TEGO PRZEGAPIĆ ! *NOWOŚCI*


Gregor i Klątwa Stałocieplnych-Suzanne Collins


Tytuł oryginału:  Gregor and the Curse of the Warmbloods
Seria:  Kroniki Podziemia (tom 3)
Gatunek: fantasy, ya
Wydawnictwo: IUVI
Tłumaczenie:Dorota Dziewońska
Liczba stron:382 
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Data wydania:2016-01-13


Po wypełnieniu dwóch przepowiedni przychodzi kolej na Przepowiednię Krwi, która wymaga, by Gregor i Botka wrócili do Podziemia i uratowali jego mieszkańców od zarazy. Jednak tym razem mama nie chce ich puścić… chyba że będzie mogła im towarzyszyć.
Gdy przybywają do podziemnego miasta i choroba dosięga jednej z najbliższych Gregorowi osób, chłopiec zaczyna rozumieć, jaką rolę ma do odegrania w Przepowiedni Krwi. Musi zrobić, co w jego mocy, by powstrzymać broń biologiczną, która zagraża wszystkim stałocieplnym mieszkańcom Podziemia. Tylko jak tego dokonać?
CZYTALIŚCIE JUŻ POPRZEDNIE DWIE CZĘŚĆ KRONIK PODZIEMIAJAK WAM SIĘ PODOBA TA SERIA?Koniecznie dajcie mi znać :3

P.S. Na stronie wydawnictwa IUVI możecie przeczytać fragment  powieści!


32 Komentarze:

  1. Dopiero ostatnio dowiedzialam sie ze w Polsce wychodzi juz trzeci tom tej serii. Musze koniecznie dorwac gdzies pierwszy tom bo Igrzyska smierci uwielbiam i jestem ciekawa jak autorka spisala sie w kronikach podziemia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do tej pory nie miała okazji sięgnąć po ,, Igrzyska śmierci " , ale specjalnie mnie do nich też nie ciągnie.Kroniki podziemia bardzo Ci polecam,gdyż jest to godna uwagi seria.Szukałaś jej może w bibliotece ?

      Usuń
  2. Wczoraj przyszła do mnie paczka z tą książką i już nie mogę się doczekać jej treści :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałyśmy jeszcze okazji czytać tej serii :)

    Pozdrawiamy gorąco i zapraszamy do nas :)
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie warto to zmieni zmienić,gdyż jest to niezwykle rodzina seria :3

      Usuń
  4. Czytałam i bardzo polecam,a obszerniejsza recenzja na moim blogu :)

    http://krychawachaksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym przeczytać tą serie bo Igrzyska uwielbiam i mam sentyment do trylogii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie nie pozostaje mi nic innego jak trzymać kciuki,aby Ci się udało tego dokonać.

      Usuń
  6. Ja nie czytałam jeszcze tej serii, ale jestem jej bardzo ciekawa :) piękna okładka pozdrawiam http://wiktoriaczytarazemzwami.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie czytałam poprzednich części, ale kiedyś na pewno to nadrobię, łącznie z najnowszym tomem :)

    ksiazkowy-termit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma się co spieszy , gdyż na każdą książkę przyjdzie czas prędzej czy później.

      Usuń
  8. Muszę wreszcie poznać stojący na półce tom I. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie,gdyż mam wrażenie,że przypadnie Ci on do gustu :3

      Usuń
  9. Słyszałam już bardzo dużo dobrego o tej serii, ale jakoś nadal nie jestem przekonana. ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma się co spieszy , gdyż na poznanie jakieś książki przyjdzie czas prędzej czy później.

      Usuń
  10. Słyszałam sporo dobrego o poprzednich częściach, muszę kiedyś przeczytać :)
    http://soelliee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę trzymać kciuki,aby Ci się to udało,gdyż jest to seria godna uwagi :3

      Usuń
  11. Książka już jest na mojej półce :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie życzę Ci samych wspaniałych wrażeń.

      Usuń
  12. Niestety nie czytałam :( Jakoś nie ciągnie mnie do Suzanne :/ Poza tym słyszałam, że to książka dla tych młodszych czytelników. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście uważam,że to taka uniwersalna książka , gdyż ja choć raczej już nie zaliczam się do najmłodszych dobre bawiłam się czytają ją :3

      Usuń
  13. Wyszła już trzecia część tej serii, a ja nadal mam przed sobą pierwszą. Muszę się w końcu zabrać za czytanie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę,że ostatnimi czasy wydawnictwa wydają kolejne tomy jakieś serii w tempie błyskawicy :3

      Usuń
  14. Nie czytałam poprzednich części, ale mam je w planach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie czytam 2 część i jest bardzo fajna, a nawet leprza od 1 i nie długo zabieram się za 3. :)
    http://kochamczytack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie jestem wciągnięta w tę serię Collins, więc nie czuję się podekscytowana, albo coś, premierą tego tomu. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy z nas ma inną ulubioną serię , której z utęsknieniem wypatruje wydania kolejnych części.

      Usuń

 

Zostań ze mną na dłużej :)