NIE MOŻESZ TEGO PRZEGAPIĆ ! *ZAPOWIEDZI*




PŁONĄCA KORONA-Rae Carson


Tytuł oryginału:  CROWN OF EMBERS VOL 2
Seria: Ogień i ciernie #2
Gatunek: fantasy, ya
Wydawnictwo: Albatros
Tłumaczenie:  Elżbieta Piotrowska
Liczba stron:  416
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Data wydania:16 października 2015









Elisa jest bohaterką. Poprowadziła swoich ludzi do zwycięstwa nad przerażającą, ogromną armią. A zatem powinno być oczywiste, że należy się jej miejsce na tronie. Niestety, Elisa nie może czuć się bezpiecznie. Wrogowie przychodzą do niej nawet we śnie – ci z obcych królestw, i ci czający się w komnatach dworu…

Jej przeznaczenie wybrańca nie zostało wypełnione.  Aby okiełznać moc, którą nosi w sobie, Elisa musi podążyć dawno zapomnianą – i od dawna zabronioną – ścieżką. Krok po kroku, kierując się prastarymi wskazówkami, wyrusza z katakumb ukrytych w jej mieście do krainy zdradliwego morza.
Razem ze szpiegiem i zdrajcą, w którym – wbrew wszystkiemu – zaczyna się szaleńczo zakochiwać.
Jeśli się jej poszczęści, powróci bezpiecznie. Ale na pewno będzie musiała za to zapłacić.



Jest ona moim październikowym must have. Pragnę jej odkąd tylko skończyłam czytać,,Dziewczynę ognia i cierni"! Okładka jest po prostu prześliczna♥

Macie zamiar sięgnąć po tę powieść? Koniecznie dajcie mi znać :3

P.S. Na stronie wydawnictwa Albatros możecie przeczytać fragment  powieści!


13 Komentarze:

  1. Oczywiście, że muszę po nią sięgnąć, po przeczytaniu 1 części czuję duży niedosyt i jestem bardzo ciekawa, jak potoczy się dalej historia Elisy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet ładna ta okładka ale nie po okładce ocenia się książkę. Pierwszego tomu nie czytałam więc przynajmniej na razie nie sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja muszę sięgnąć najpierw po pierwszą część, ale wiem, że to stanie się jeszcze w tym roku:) poza tym mają cudowne okładki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sięgnęłam po pierwszą część i... przepadłam. Zakochałam się w historii Elise, którą Rae Carson postanowiła przekazać w tej powieści. Od chwili, kiedy przeczytałam ostatnie słowo pragnę na nowo zatopić się w świecie bohaterów i powrócić do ich przygód. Myślę, że to jedna z najbardziej obiecujących serii współczesnej fantastyki :)
    Pozdrawiam, u mnie recenzja "Zakonu mimów"!

    OdpowiedzUsuń
  5. Skoro nie mogę przegapić, to będę polować na tą książkę niczym gazela :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, tak, tak! Tylko najpierw muszę przeczytać pierwszy tom XD
    Pozdrawiam serdecznie ;*
    http://ravenstarkbooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawa książka! :D
    http://kochamczytack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety ja na pewno się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz rację, okładka jest cudowna! Opis również jest bardzo zachęcający, jednak będę musiała sięgnąć najpierw po pierwszą część ;)
    Aleja Czytelnika

    OdpowiedzUsuń
  10. Najpierw muszę zapoznać się z pierwszą częścią zwłaszcza po twojej opinii.
    Mi jednak bardziej podobała się okładka pierwszej części, ale wszystko według gustu. Nie ocenia się książki po okładce. :D

    http://ksiazkamojnajlepszyprzyjaciel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie nominowałam Cię do TAGu! :D Zapraszam po więcej informacji: http://niczymszeherezada.blogspot.com/2015/10/combo-book-tag.html :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja z przyjemnością się skuszę na tę książkę. :D
    http://kochamczytack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wypadałoby najpierw przeczytać część pierwszą. :D

    OdpowiedzUsuń

Kochany Czytelniku!
Będzie mi niezmiernie miło, jeśli pozostawisz tutaj swój ślad. Ten blog jest miejscem, gdzie dzielę się z innymi moimi myślami, dlatego chętnie przeczytam Twoje spostrzeżenia. Jeśli zdecydujesz się wrócić na mojego bloga to możesz być pewien, że na każdy pozostawiony przez Ciebie komentarz odpowiem. :)

 

Zostań ze mną na dłużej :)

UWAGA!

Wszystkie recenzje są napisane przeze mnie i stanowią moją własność. Korzystanie z nich bez mojej zgody lub wcześniejszej informacji jest zabronione (PODSTAWA PRAWNA Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych). Dopuszczam kopiowanie i korzystanie z nich tylko i wyłącznie po wcześniejszym skontaktowaniu się ze mną.