NIE MOŻESZ TEGO PRZEGAPIĆ ! *ZAPOWIEDZI*




 
                                      ZAPYTAJ KSIĘŻYC-Nathan Filer




Tytuł oryginału:  THE SHOCK OF THE FALL

Seria:---
Wydawnictwo: Albatros
Tłumaczenie:  Anna Jęczmyk
Liczba stron:  320
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Data wydania:9 października 2015








Opowiem wam co się stało, bo to dobry sposób, aby przedstawić mojego brata. Ma na imię Simon. Myślę, że go polubisz. Ja naprawdę go lubię. Ale kilka stron dalej Simon będzie martwy. A od tamtej pory nigdy już nie był taki sam.” Matthew z dużą dozą determinacji i szczerości postanawia spisać swoją historię. Czy przyczynił się do śmierci swojego brata Simona, ponieważ ten niósł go do domu po pewnym pechowym upadku? Do zdarzenia doszło letnią nocą 1999 roku, gdy obaj bracia wymknęli się ukradkiem z przyczepy kampingowej usytuowanej na malowniczym, lecz niebezpiecznym klifowym wybrzeżu półwyspu Portland. Dziewięcioletni Matthew wyciągnął Simona z łóżka, ponieważ chciał mu pokazać coś ciekawego. Ta z pozoru niewinna nocna eskapada zakończyła się tragicznie. Od tej pory w życiu dziewięcioletniego Matthew pojawił się zamęt. Czuł się odpowiedzialny za śmierć starszego brata. 
                   To powieść, która zmusza do spoglądania w głąb własnej duszy. 

Niemal dekadę później, Matthew trafia do szpitala psychiatrycznego. Od pierwszych stron spisywanej przez siebie książki, powraca do wydarzeń sprzed lat i choć o samym wypadku mówi niewiele, wiemy, że nęka go poczucie winy, a śmierć brata wywarła ogromny wpływ na całe jego późniejsze życie.
Macie zamiar sięgnąć po tę powieść? Koniecznie dajcie mi znać :3
P.S. Na stronie wydawnictwa Albatros możecie przeczytać fragment  powieści!

18 Komentarze:

  1. Nie zachęca mnie :D
    Pozdrawiam serdecznie ;*
    http://ravenstarkbooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, rozumiem. Zmuszanie się do przeczytania czegoś, na co się nie ma ochoty, to żadna przyjemność...

      Usuń
  2. A ja chętnie przeczytam, czekam na recenzję :)
    Dodaję bloga do obserwowanych, biedę wpadać częściej!

    Zapraszam do mnie,
    http://modnaksiazka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Być może jakbym miała okazję to bym się skusiła, ale jakoś za bardzo nie przekonuje mnie opis.

    Pozdrawiam
    http://goschebooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda na to, że książka będzie miała formę takiego strumienia świadomości. Choć może się mylę. Ostatnio czytałam podobną powieść i chyba póki co mam dość. Aczkolwiek podoba mi się, jak w książkach pojawia się motyw szpitala psychiatrycznego :)
    http://jejwysokoscksiazka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta piękna oprawa graficzna i definitywnie moje klimaty sprawiają, że koniecznie muszę się nią zainteresować *.*
    Pozdrawiam serdecznie
    Charlotte z http://my-life-in-bookland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Oczywiście, rozumiem. Zmuszanie się do przeczytania czegoś, na co się nie ma ochoty, to żadna przyjemność...

      Usuń
  7. Zapowiada się bardzo ciekawie. Poczekam na pierwsze recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Książka nie w moich klimatach raczej nie sięgnę po nią ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapowiada się naprawdę interesująco. Premiera już jutro, więc ta książka może niedługo znajdzie się na mojej półce ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak widzę gdziekolwiek "nie możesz to przegapić" czy "musisz to przeczytać" znaczy, że nie mogę tego przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  11. Na pewno przeczytam, ale pewnie już nie w tym roku.

    OdpowiedzUsuń
  12. Okładka jest wyjątkowa, a opis był interesujący do momentu, w którym doszłam do tego szpitala psychiatrycznego. Ta wizja niespecjalnie mnie pociąga, ale może spróbuję, jeszcze sama nie wiem.

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
  13. W sumie, dosyć interesująco, może przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń

Kochany Czytelniku!
Będzie mi niezmiernie miło, jeśli pozostawisz tutaj swój ślad. Ten blog jest miejscem, gdzie dzielę się z innymi moimi myślami, dlatego chętnie przeczytam Twoje spostrzeżenia. Jeśli zdecydujesz się wrócić na mojego bloga to możesz być pewien, że na każdy pozostawiony przez Ciebie komentarz odpowiem. :)

 

Zostań ze mną na dłużej :)

UWAGA!

Wszystkie recenzje są napisane przeze mnie i stanowią moją własność. Korzystanie z nich bez mojej zgody lub wcześniejszej informacji jest zabronione (PODSTAWA PRAWNA Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych). Dopuszczam kopiowanie i korzystanie z nich tylko i wyłącznie po wcześniejszym skontaktowaniu się ze mną.