Liebster Blog Award #7



Zostałam nominowana do Liebster Blog Award przez Mitchelia . Bardzo Ci dziękuję! ♥
Każdy ,kto zostaje nominowany musi odpowiedzieć na 11 pytań oraz musi  nominować 11 osób, które powiadomi  o tym na ich blogu.

1. Masz autograf jakiegoś swojego idola? Jak tak, to którego?
Jeśli przez idola rozumiesz pisarza ,to tak . Mam autografy : C.J. Daugherty , Johna Flananaga  oraz Sabine Ebert.

Okładka książki Zwiadowcy. Ruiny GorlanuC.J. DaughertyOkładka książki Wybrani 
Sabine EbertOkładka książki Tajemnica znachorki


   


















  2. Jakich trzech wyrazów użyjesz, aby się opisać?
Optymistka, romantyczka i nadambitna :3
3. Którą porę roku lubisz najbardziej? Dlaczego?
Zdecydowanie lato , gdyż  jest wtedy dłuższy dzień , a co za tym idzie więcej czasu na         czytanie książek
4. Twój ulubiony przedmiot szkolny?
Język polski.
5. Jaką książkę czytasz obecnie?

,,Jak upolować faceta? Po pierwsze dla pieniędzy"-Janet Evanovich

Okładka książki One for the Money













6. Która, Twoim zdaniem, bohaterka literacka jest najbardziej irytująca?
Trudny wybór, więc nikogo nie wskażę, gdyż nie mogę się zdecydować.
7. Masz jakieś zwierzątko domowe? Jak tak, to jakie?
Tak , czarną labradorkę , która wabi się Bagira. 
8. Gdybyś była aniołem, jakiego koloru byłyby Twoje skrzydła?
Myślę,że ich kolor zależałby od mojego nastroju :3
9. Kiedy ostatnio miałaś sen, o którym później bardzo długo myślałaś?
Jakiś czas temu, gdyż ostatnio jestem tak wyczerpana ,że nawet nie mam siły śnić.
10. Mogąc wyjechać do dowolnego miasta na świecie, jakie byś wybrała i dlaczego?
Zdecydowanie Nowy Orlean, gdyż jest on  ponoć stolicą wszystkiego co nadnaturalne.
11. Wierzysz, że marzenia mogą się spełnić?
Oczywiście :3


Moje pytania :)
  1. W jakim książkowym świecie chciałabyś/chciałbyś  żyć? Dlaczego?
  2. Jakiego blogera chciałabyś/chciałbyś spotkać w realu ? Dlaczego ?
  3. Jakie miejsce chciałbyś/chciałabyś zwiedzić?
  4. Jaka jest rzecz, z którą nie możesz się rozstać na dłużej niż 10 minut?
  5.  Co wywołuje u Ciebie uśmiech na twarzy?
  6. Byłaś/byłeś kiedykolwiek na spotkaniu ze swoim ulubionym autorem ?Jeśli tak , to z kim ?
  7. Co zwykle robisz w wolnym czasie ( oprócz czytania książek )? 
  8. Czy miałaś/ miałeś okazję być na ciekawym spotkaniu , bądź targach związanych z tematyką książkową ? 
  9. Jaki film możesz oglądać bez końca? 
  10.  Twój sposób na zrelaksowanie się w sobotni wieczór?
  11. Ulubiona książka z dzieciństwa?

Nominuję:

http://www.subiektywnieoksiazkach.pl/
http://strefa-czytania-obowiazuje-wszedzie.blogspot.com/
http://alejaczytelnika.blogspot.com/
http://subiektywne-recenzje.blogspot.com/
http://limobooks.blogspot.com/


18 Komentarze:

  1. Dziękuję za nominację! Na pewno odpowiem na pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej, świetne pytania :) I pierwszy raz spotykam się z takim fajnym imieniem dla psa - zakochałam się!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo ciekawego się o Tobie dowiedziałam. Dziękuję za nominację. jak znajdę czas, na pewno odpowiem na pytania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie mi bardzo miło jak odpowiesz na pytania :)

      Usuń
  4. Ja od kiedy poszłam do liceum znielubiłam lekcje polskiego :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam autograf Johna Flanagana :D On jest taki miły :D
    A Bagira to tak wspaniałe imię dla czarnego psa *o*
    ocean-slow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie jest on najsympatyczniejszym pisarzem jakiego miałam okazję spotkać ♥♥♥

      Usuń
  6. Dziękuję za nominację! ♥
    Gratuluję autografów swoich ulubionych aktorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciała bym autograf autorki Wybranych :)
    Fajnie by było gdybyś kiedyś pokazała swojego pieska :3
    http://tiggerssreads.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz autograf Flanagana i C.J. Daugherty?! Nie no, zazdro. ;x ;)
    Hej, bardzo dziękuję za nominację! ^_^ Doceniam to, jednakże nie jestem fanką LBA (chyba że chodzi o TAGi - do TAGów można mnie zawsze nominować :P), więc nie wezmę udziału w zabawie. ^_^

    OdpowiedzUsuń

 

Zostań ze mną na dłużej :)