SWEETS BOOK TAG!

Grafika własnego autorstwa.
Cześć Kochani !

Dzisiaj przychodzę do Was z tagiem , do którego zostałam nominowana przez  Słodką Karolinę ,za co Jej bardzo dziękuję :3 


1. Donut – książka, w której czegoś Ci brakowało.

  ,,Osobiste demony" - brakowało mi w niej przede wszystkim sensu.
2. Pudding – książka z rozlazłym bohaterem.
Na chwilę obecną nic takiego nie przychodzi mi do głowy :3 
3. Lody – książka, która zmroziła krew w żyłach.
,,Rozkosze nocy " podczas jej czytania dostawałam gęsiej skórki.
4. Czekolada – książka, którą możesz czytać w kółko i w kółko, która nigdy się Tobie nie znudzi.
Moje najnowsze odkrycie , czyli ,,Nowoczesna czarodziejka" ♥♥♥.

5. Ciastko – książka, która złamała Ci serce.

,,Zakochany Dracula"  , gdyż nadal nie jestem w stanie zrozumieć jak Mini mogła postąpić tak samolubnie, ale więcej na ten temat w jednej z sierpniowych recenzji.






6. Cukierek – ulubiona krótka książka tudzież książka z dzieciństwa.
Moją książka z dzieciństwa jest ,,Wampirek".
Moją ulubiona krótką książką jest ,,  The Reluctant Vampire " Erica Morecambe.
7. Tort – najcudowniejsza książka, która zawsze wprawia Cię w dobry nastrój i której niczego nie brakuje.
,,Nowoczesna czarodziejka" - po prostu  zakochałam się w niej po uszy♥♥♥ , o czym zapewne wiecie jeśli czytaliście jej recenzję.

Mam nadzieję ,że podobał Wam się ten tag.Ja bardzo fajnie się bawiłam, kiedy go wykonywałam.Nie nominuję nikogo, bo nie chcę , aby ktoś czuł się do czegoś zobligowany.Za to  bardzo serdecznie zachęcam Was do jego wykonania.

11 Komentarze:

  1. Krótko i na temat- świetnie! ;)
    Cóż, nie będę się wypowiadać, bo nie czytałam żadnej z książek, które wymieniłaś O.o

    Pozdrawiam,
    http://czytelnicze-turbulencje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaintrygowałaś mnie tą"Nowoczesną Czarodziejką" :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ,, Nowoczesna Czarodziejka" jest wspaniałą książką , dlatego gorąco Ci ją polecam♥
      Życzę Ci , abyś tak jak ja zakochała się w niej od pierwszej strony :3

      Usuń
  3. Uwielbiam ten tag <3 gdzie go widzę, zawsze nabieram ochoty na słodycze, robi mi się jakoś cieplej na sercu i wszystkie wymienione książki szukam w internecie, by dowiedzieć się, o czym są i czy warto je kupić :P
    http://gabrysiekrecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowoczesna Czarodziejka" jest wspaniałą książką , dlatego gorąco Ci ją polecam♥Życzę Ci , abyś tak jak ja zakochała się w niej od pierwszej strony :3 

      Usuń
  4. Świetne odpowiedzi! :>
    Mam "Zakochany Dracula" i jakoś nie mogłam się zmotywować do sięgnięcia po nią i w sumie wciąż się zastanawiam. Poczekam chyba do twojej recenzji, która jak mam nadzieję, będzie pozytywna. :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy TAG, zgadzam się z większością ^^ ;3

    http://lakaksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Kochany Czytelniku!
Będzie mi niezmiernie miło, jeśli pozostawisz tutaj swój ślad. Ten blog jest miejscem, gdzie dzielę się z innymi moimi myślami, dlatego chętnie przeczytam Twoje spostrzeżenia. Jeśli zdecydujesz się wrócić na mojego bloga to możesz być pewien, że na każdy pozostawiony przez Ciebie komentarz odpowiem. :)

 

Zostań ze mną na dłużej :)

UWAGA!

Wszystkie recenzje są napisane przeze mnie i stanowią moją własność. Korzystanie z nich bez mojej zgody lub wcześniejszej informacji jest zabronione (PODSTAWA PRAWNA Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych). Dopuszczam kopiowanie i korzystanie z nich tylko i wyłącznie po wcześniejszym skontaktowaniu się ze mną.