NIE MOŻESZ TEGO PRZEGAPIĆ ! *NOWOŚCI*

{Grafika własnego autorstwa}.
   


      


PIĘKNA KATASTROFA

Jamie McGuire
Tytuł oryginału: BEAUTIFUL DISASTER
Gatunek: new adult
Seria: Piękna katastrofa #1
Tłumaczenie: Agata Karolak

Liczba stron: 464
Oprawa: miękka bez skrzydełek
Data wydania II: 5 sierpnia 2015




Tej książki z pewnością nie poleciłybyście swoim córkom!



Opis:
Współczesna opowieść młodej, amerykańskiej autorki o trudnej, lecz nieuchronnej miłości; o namiętności, która pojawia się na przekór okolicznościom i zdrowemu rozsądkowi. Historia rozgrywa się na tle barwnej codzienności studentów amerykańskiego college’u. 
Dziewiętnastoletnia Abby Abernathy wybiera uniwersytet jak najdalej od domu rodzinnego, żeby zapomnieć o przeszłości u boku matki alkoholiczki i ojca hazardzisty oraz o własnej głęboko skrywanej tajemnicy. Marzy o ustabilizowanej przyszłości.

Travis Maddox uosabia wszystko to, od czego Abby chce uciec: brutalną siłę, fantazję i niefrasobliwość w związkach z dziewczynami, które o dziwo nie mają mu za złe, że zalicza jedną po drugiej. Tylko Abby - choć czuje, że jakaś zupełnie dla niej niezrozumiała siła przyciąga ją do tego chłopaka - nie chce mu ulec. A jednak godzi się na proponowany przez niego zakład: jeśli wygra ona, Travis zostawi ją w spokoju; w razie jego wygranej zamieszka z nim na miesiąc.
Czego Abby boi się bardziej? Wygranej czy przegranej?

              CHODZĄCA KATASTROFA



Jamie McGuire
Tytuł oryginału: WALKING DISASTER
Gatunek:new adult
Seria: Piękna katastrofa #2
Tłumaczenie: Anna Esden-Tempska
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Data wydania: 5 sierpnia 2015

Opis:
Intensywna. Niebezpieczna. Wciągająca.
Absolutnie uzależniająca.
Romantyczna i szalona powieść,
na punkcie której oszalały młode amerykanki!

Historia trudnej miłości i namiętności, pojawiających się na przekór zdrowemu rozsądkowi.
Abby marzy o ustabilizowanej przyszłości. Travis uosabia wszystko to, od czego Abby chce uciec. A jednak dziewczyna godzi się na proponowany przez niego zakład. Czego boi się bardziej? Wygranej czy przegranej? I czego tak naprawdę chce on?
Travis Maddox, wytatuowany twardziel, biorący udział w nielegalnych walkach i zmieniający dziewczyny jak rękawiczki. Wychowany przez ojca wdowca, wśród licznych braci, doskonale pamięta czego przed śmiercią starała się go nauczyć matka: kochać mocno i walczyć jeszcze mocniej. 
Każda historia ma dwie strony. Znamy już opowieść Abby. Teraz nadszedł czas, aby zobaczyć tę samą historię, ale widzianą oczami Travisa.
Piękne okładki jak i również intrygujące opisy zachęcają mnie do ich lepszego poznania.A Wy co o nich myślicie? 
PS. Na stronie wydawnictwa Albatros możecie przeczytać fragmenty obydwóch  powieści!

14 Komentarze:

  1. Czy okładki takie piękne? Hm, chyba mamy trochę odmienne gusta. :P
    Ogólnie całkiem ciekawe, ale tło szkoły trochę mnie już nudzi. Nie mniej, będę pamiętać o tych książkach. :)
    Skrzynka Pełna Książek

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już wiem, że koniecznie muszę mieć chociaż "Piękną katastrofę" ;)
    Okładki są przepiękne, a przynajmniej ta pierwsza XD

    Pozdrawiam :)
    http://ksiazki-mitchelii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie przeczytam, jak wpadną w moje ręce, ale szukać na siłę nie będę. A okładki mi się nie za bardo podobają, ale widywałam gorsze, znacznie grosze..

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi się okładki. Są takie tajemnicze. ;D
    Zaciekawiła mnie fabuła Pięknej Katastrofy. Muszę ją przeczytać.

    Pozdrawiam
    blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Już je posiadam i nie mogę doczekać się lektury!♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie pozycje od wczoraj są na mojej półce, a "Piękna katastrofa" jest już w połowie porzeczytana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna katastrofa miała swoją premierę w lipcu ubiegłego roku, tylko w innym wydaniu. Książka opiera się głównie na związku bohaterów, co szczerze powiedziawszy jest trochę irytujące przez ich ciągłe rozstania i powroty, ale ogółem to nie była taka zła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta okładka nowego wydania "Pięknej katastrofy" jest sto razy lepsza od poprzedniej! Graficy odwalili tym razem kawał dobrej roboty! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie: ilmiogattonero.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Okładki jakoś mnie nie przekonują, ale książkę przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi osobiście nie podoba się nowe wydanie "Pięknej katastrofy". Zupełnie mnie nie przekonuje i pewnie jakbym zobaczyła ją w księgarni, nawet bym jej nie wzięła do ręki. Mimo wszystko jednak powyższych książek jestem bardzo ciekawa ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    http://czytelnicze-turbulencje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nominowałam Cię do Liebster blog award. Zapraszam. ;)
    http://smieszna-nazwa.blogspot.com/2015/08/liebster-blog-award-vol8-fotowakacje.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapewniam cię, że nie przegapię :D
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń

Kochany Czytelniku!
Będzie mi niezmiernie miło, jeśli pozostawisz tutaj swój ślad. Ten blog jest miejscem, gdzie dzielę się z innymi moimi myślami, dlatego chętnie przeczytam Twoje spostrzeżenia. Jeśli zdecydujesz się wrócić na mojego bloga to możesz być pewien, że na każdy pozostawiony przez Ciebie komentarz odpowiem. :)

 

Zostań ze mną na dłużej :)

UWAGA!

Wszystkie recenzje są napisane przeze mnie i stanowią moją własność. Korzystanie z nich bez mojej zgody lub wcześniejszej informacji jest zabronione (PODSTAWA PRAWNA Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych). Dopuszczam kopiowanie i korzystanie z nich tylko i wyłącznie po wcześniejszym skontaktowaniu się ze mną.