PODSUMOWANIE MAJA !


Cześć Kochani!


Nastał czerwiec, a ja zaczęłam  skreślać dni w kalendarzu.Zostało tylko 23 dni mojej odsiadki w miejscu zwanym liceum, a potem  - witajcie wakacje. Matematyka  już nie będzie w stanie zepsuć mojego optymistycznego nastawienia do świata. Zamierzam tylko czytać książki oraz polować na okazje książkowe (  życie  łowczyni promocji wcale nie jest łatwe ) - i nic poza tym. Pierwsza połowa maja była  cudowna , wspaniała , po prostu ŁAŁ ! 


Potem jednak nastały ciemne chmury na niebie (zwane szkołą ), które  nie pozwalały  mi  być  beztroską nastolatką .W ostatnich dwóch tygodni bardzo brakowało mi świętego spokoju, abym mogła choć na chwilę usiąść i napawać się ciszą. 

  • Liczba przeczytanych książek:8
  • Liczba zrecenzowanych książek: 3
  1. Pracująca dziewczyna-Nicola Kraus & Emma McLaughlin
  2. Pocałunki wampira.Miasto wampirów-Ellen Schreiber
  3. Pieśń ziemi-Catherine Coulter
    • Liczba obserwatorów bloga:100
    • Najlepsza książka:,,Pocałunek o pólnocy"-Lara Adrien, Pieśń ziemi-Catherine Coulter
    • Najgorsza książka:Pracująca dziewczyna-Nicola Kraus & Emma McLaughlin
    • Nawiązane współprace: wydawnictwo Albatros


    Zacznę od początku ...Dowiedziałam się ,że jeden z moich ulubionych pisarzy zamierza zaszczycić swoją obecnością Targi Książki w Warszawie.Niestety nie mogłam na nie pojechać i byłam zrozpaczona tym faktem.Jednak parę dni później wchodząc na pewien blog , dowiedziałam się ,że ów pisarz przyjedzie też do mojego miasta.Jak tylko o tym przeczytałam zaczęłam skakać , biegać i krzyczeć z radości jak szalona.O mało tym nie przyprawiając reszty swojej rodziny o niepokój , gdyż jestem z natury spokojną i cichą osobą.Do tej pory aż się dziwię ,ze szyby w oknach  nie poszły , a sąsiedzi nie zapukali do drzwi z widłami.Miałam Wam napisać o tym w osobnym poście , ale nie miałam na to czasu.Niemniej jednak niedługo pojawi się relacja z tego spotkania , a  uwierzcie mi ,jest   dużo do napisania :3  Pogoda zrobiła się słoneczna, co tylko spowodowało  moje optymistyczne nastawienie do świata.W tym miesiącu co prawda nie napisałam jakieś olbrzymiej liczby recenzji na bloga, ale przeczytałam  aż 9 wspaniałych książek, więc w sumie jestem zadowolona z wyniku.Tytuł najlepszej powieści miesiąca bezapelacyjnie wędruje do ,,Pocałunek o północy".Dawno już nie czytałam tak dobrej książki o wampirach i nie czułam przymusu ,że jak nie dowiem się, jak potoczyły się dalej  losy bohaterów , to nie będę  w stanie w pełni skupić się na czytaniu czegoś innego.Jak nie trudno się domyślić wrócę dzisiaj  po południu do domu z kolejną książką. Pojawił się też tradycyjnie Stosik Łowczyni Promocji z cudownymi książkami ♥♥♥

    Teraz mała ciekawostka na temat Lexiss. Uwielbiam , po prostu kocham , olbrzymie kubki ( niekoniecznie  muszą być z motywem książkowym).Dlatego kupiłam  ten uroczy kubeczek.Czyż nie jest  wspaniały ?




    Potem szkoła przypomniała sobie o Lexiss i zalała mnie morzem  różnorakich  sprawdzianów, kartkówek i referatów. Nie ma jednak tego złego co by na dobre nie wyszło, gdyż dostałam kolejne dwie półeczki. Jedną już zdążyłam prawie całą zapełnić, a drugą w ramach podziękowania za ich zrobienie odstąpiłam Tacie. 


    Pamiętam jak chcieliście zobaczyć moją biblioteczkę, ale zawszę brakuje mi na to czasu.Jednak postanowiłam ,że w sierpniu zrobię dla Was Booktourne po moim książkowym królestwie.Co Wy na to ? 



     Czerwiec będzie na pewno wspaniałym miesiącem - jestem tego pewna.Przyniesie on strumień recenzji, kilka spotkań z blogerami, dużo wypadów do księgarni po nowe książki , konkurs z okazji 100 obserwatorów bloga oraz wiele innych , wspaniałych rzeczy.

                                                                A jak Wam minął ten miesiąc?   

    28 Komentarze:

    1. Sowyyy! ♥
      Śliczne statystyki widzę. :P (moje na blogu. ;))
      A cóż to za Autor? Ja miałam się pojawić na Targach, ale niestety złożyło mi się parę spraw i nie pojechałam. :(
      Pozdrawiam serdecznie i trzymam kciuki za udany lipiec!

      cos-o-ksiazkach.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Dziękuję Ci :3 Zaraz do ciebie zajrzę, a tym autorem jest John Flanagan :3

        Usuń
    2. Ładny wynik! :)
      http://ksiazkaikot.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    3. Świetne wyniki :) Moje podsumowanie również na blogu ;)
      Również nie mogę się już doczekać wakacji, które w jak największej części zamierzam poświęcić czytaniu :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Dziękuję Ci i zaraz do Ciebie zaglądnę :3

        Usuń
    4. Świetny wynik!
      Chętnie przeczytam relację twojego spotkania z tym autorem (a jaki to autor?).
      Nie martw się, szkoła wszystkich zalała sprawdzianami i kartkówkami. Niestety.

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Dziękuję Ci , a tym autorem jest John Flanagan :3

        Usuń
    5. Świetne wyniki i cudowny kubek!

      OdpowiedzUsuń
    6. Widzę, że czytanie idzie Ci dobrze, gorzej z recenzowaniem :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Każdy wynik na plusie nie jest zły :3

        Usuń
    7. Gratuluję dobrego wyniku i nawiązanej współpracy :)

      OdpowiedzUsuń
    8. Genialny kubek sama chciałabym taki mieć :D
      Bardzo ładny wynik, gratulację! Życzę powodzenia w czerwcu :)

      OdpowiedzUsuń
    9. Cudny wynik ;) Ale jesteśmy do siebie podobne też kocham takie kubki ;)

      OdpowiedzUsuń
    10. 8 książek to bardzo dużo, gratuluję :)
      Kubek genialny ! :D

      OdpowiedzUsuń
    11. Gratuluję wyniku! Kubeczek wspaniały :)

      OdpowiedzUsuń
    12. Cudny kubek! :D
      Gratuluje wyniku ;)
      love-ksiazki.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    13. Ja również uwielbiam duże kubki, a Twój nowy nabytek jest śliczny !

      OdpowiedzUsuń
    14. Gratuluję Ci wyniku i ślicznego kubeczka :) Już nie mogę się doczekać , aż zobacze Twoją biblioteczke :3

      OdpowiedzUsuń

    Kochany Czytelniku!
    Będzie mi niezmiernie miło, jeśli pozostawisz tutaj swój ślad. Ten blog jest miejscem, gdzie dzielę się z innymi moimi myślami, dlatego chętnie przeczytam Twoje spostrzeżenia. Jeśli zdecydujesz się wrócić na mojego bloga to możesz być pewien, że na każdy pozostawiony przez Ciebie komentarz odpowiem. :)

     

    Zostań ze mną na dłużej :)

    UWAGA!

    Wszystkie recenzje są napisane przeze mnie i stanowią moją własność. Korzystanie z nich bez mojej zgody lub wcześniejszej informacji jest zabronione (PODSTAWA PRAWNA Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych). Dopuszczam kopiowanie i korzystanie z nich tylko i wyłącznie po wcześniejszym skontaktowaniu się ze mną.