Smerfowy Tag Książkowy


Do tego tagu nominowała mnie cudowna Słodka Karolina, za co jej bardzo dziękuję :3  

Leniwy Smerf: Wybierz książkę podczas, której czytania prawie zasnąłeś.
 
Nigdy nie  zdarza mi się zasypiać podczas czytania książki.Jedyne co mi się zdarza to odpływać, gdzieś daleko myślami.

Próżny Smerf: Wybierz postać, która dba o swój wygląd.
 
Nikt nie przychodzi mi w tej chwili na myśl :3

Żartobliwy Smerf: Wybierz postać, która robi kawały i ciągle się wygłupia.
 


Tutaj pewnie łatwo się domyślicie  kogo wskażę.Jace z  ,,Darów Anioła" i Willa z ,,Diabelskich Maszyn"obydwoje swoimi tekstami, mową ciała i w ogóle całą swoją postawą sprawiali,że mimo wolnie na mojej twarzy rozkwitał uśmiech.
Mózgowy Smerf: Wybierz postać, która kocha książki.

Tessa  z ,,Diabelskich Maszyn". Od początku  kochała  książki, dlatego też zyskała moją sympatie już na starcie :3

Harmonijny Smerf: Wybierz postać, która lubi śpiewać lub dobrze śpiewa.

  Jedyna bohaterka jaka mi przychodzi w tym momencie na myśl to Aria z  ,,Przez burzę ognia"

Smerfetka: Wybierz swoją ulubioną postać żeńską.


No to zaczynamy: Zoey Redbird, Betsy Taylor,Olgierda Lacha,Riley Jenson,Elena Michaels,Eugenia  Markham,Jacinda( Ognista),Claire( Wampiry z Morganville),Calla(Cień nocy) ... 
                                                  Jaki mam limit? :3
Jeśli byłbyś Smerfem jakie było, by twoje imię i osobowość?
Myślę ,że byłabym Optymistą.Dopóki na horyzoncie nie pojawiłaby się matematyka, bo wtedy  przeistaczałabym się w Pesymistę.

Mam nadzieję ,że podobał Wam się ten tag.Ja bardzo fajnie się bawiłam, kiedy go wykonywałam.Nie nominuję nikogo, bo nie chcę , aby ktoś czuł się do czegoś zobligowany.Za to  bardzo serdecznie zachęcam Was do jego wykonania.

26 Komentarze:

  1. Bardzo fajny tag, uwielbiam Smerfy :)
    Dary Anioła średnio mi się podobały, zastanawiam się nad Diabelskimi Maszynami, słyszałam, że to troszkę lepsza seria.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O niebo lepszą ! Gorąco Ci ją polecam :3

      Usuń
  2. Cudny TAG :D
    Chcę się zabrac za Diabelskie Maszyny, ale nie czytalam Darow Aniola. Jest sens? Bede cos rozumiala? :)
    love-ksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej, gdyż akcja w ,,Diabelskich Maszynach dzieje się przed tą z ,,Darów Anioła " :3

      Usuń
  3. Ciekawy tag oraz ciekawe odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny TAG ;) Aria mi też jako jedyna pasuje do tej kategorii :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy tag, i chociaż rzeczywiście, Tessa kochała książki, to ja i tak jej nie lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham ten tag ♥ Jest uroczy! :D
    Pozdrawiam! :*
    isabellin5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy tag, muszę przyznać, że pierwszy raz się z nim spotykam :)

    Obserwuję i zapraszam do mnie
    http://ksiazkoweimperium-recenzje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj chyba ostatnio tylko ja opsypuje tymi Tagami :3
    Cieszę się że go zrobiłaś ;)
    Co do Jace zgadzam się w 100%

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie ♥♥♥

      Usuń
  9. Cześć, chciałam zaprosić Cię do wzięcia udziału w książkowym rozdaniu organizowanym u mnie na blogu. Do wygrania: "Gra o tron" George'a Martina, "Love, Rosie" Cecelii Ahern oraz "Zaginiona dziewczyna" Gillian Flynn. :)

    http://www.zapisanemarginesy.pl/2015/04/ksiazkowe-rozdanie-edycja-pierwsza.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zaproszenie! Na pewno zajrzę :3

      Usuń

 

Zostań ze mną na dłużej :)