LUBIMYCZYTAĆ.PL TAG

Grafika własna
Do tego tagu nominowała mnie cudowna Słodka Karolina, za co jej bardzo dziękuję :3 

1. Jaka książka została ostatnio oznaczona jako "Przeczytana"?

Pamiętnik Księżniczki 2.Księżniczka w świetle reflektorów- Meg Cabot 



Okładka książki Pamiętnik księżniczki 2. Księżniczka w świetle reflektorów


2. Co obecnie czytasz?

 ,,Greckie wakacje " Alyson Noel

Okładka książki Greckie wakacje
3. Co ostatnio oznaczyłaś jako "Chce przeczytać"?
,,Talon" Julie Kagawa



Okładka książki Talon

4. Czy używasz systemu gwiazdek?

Tak :3



5. Czy masz listę życzeń na lubimyczytać.pl?

Jeszcze nie, ale pracuję nad tym :3



6. Jaką książkę planujesz kupić jako następną?

Zamierzam  kupić:,,Uśmiechnięty nieboszczyk" i ,, Cyrk potępieńców".



7. Czy masz jakieś ulubione cytaty na lubimyczytać.pl?

                                                             Na chwilę obecną nie :3


8. Jacy są twoi ulubieni autorzy na lubimyczytać.pl?

Kelley Armstrong, Rachel Caine,Phyllis Christine Cast,Philippa Gregory,Alyxandra Harvey,Mary Janice Davidson,Gena Showalter,Kerrelyn Sparks

                         Rachel CainePhyllis Christine CastKerrelyn SparksGena ShowalterMary Janice DavidsonAlyxandra HarveyPhilippa Gregory
9.Czy jesteś w jakieś grupie na lubimyczytać.pl?

Tak należę do grupy Blogowi Recenzeci 


Mam nadzieję ,że podobał Wam się ten tag.Ja bardzo fajnie się bawiłam, kiedy go wykonywałam.Nie nominuję nikogo, bo nie chcę , aby ktoś czuł się do czegoś zobligowany.Za to  bardzo serdecznie zachęcam Was do jego wykonania.

23 Komentarze:

  1. Nie znam zadnej z tych autorek. Ciekawe...
    Bardzo fajny TAG!
    love-ksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny TAG :) Też należę do tej grupy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy TAG :) muszę przejrzeć książki tych autorek bo niestety żadnej nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :3 Gorąco polecam Ci twórczość wszystkich Pań :3

      Usuń
  4. Całkiem niezły TAG, ale chyba raczej nie zrobię go u siebie na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa tych Greckich Wakacji ;) Czekam na Twoją recenzję ;)
    A i przepraszam że tak opsypałam Ciebie tyloma nominacjami i bardzo dziękuję że znalazłaś czas i ochotę by na te wszystkie tagi odpowiedzieć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie masz za co przepraszać Kochana :3 Recenzję książki postaram się dodać jeszcze w tym tygodniu lub najpóźniej w poniedziałek :3

      Usuń
  6. Robiłam kiedyś ten tag na moim blogu i również świetnie się bawiłam! "Greckie wakacje" jak i "Talon" bardzo chcę przeczytać, pomimo dość negatywnych opinii na temat tej drugiej :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy tag, ale nie będę go robiła. Zawsze ciekawscy mogą wejść na mój profil i sami sprawdzić te rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedy zobaczyłam ten Tag u Darii na YT bardzo mi się spodobał, więc sama go pewne dnia zrobiłam. Fajne odpowiedzi :)
    Pozdrawiam :)
    zawsze-usmiechniete.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadnij co zrobiłam znowu Cię nominowałam :D
    http://karola8399.blogspot.com/2015/04/clothes-book-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietnie wykonany tag :* Pozdrawiam ♥
    Isabellin5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

 

Zostań ze mną na dłużej :)