CZYTELNICZE NAWYKI TAG

 Do tego tagu nominowała mnie cudowna Słodka Karolina, za co jej bardzo dziękuję :3
  • Czy masz w domu konkretne miejsce do czytania?
 Nie, ale bardzo lubię czytać na kanapie. 

  • Czy w trakcie czytania używasz zakładki czy przypadkowych świstków papieru?
Przeważnie zakładek, ale jeśli siły wyższe zmuszają mnie pod przerwania czytania           książki to światka papierku.


  • Czy możesz po prostu skończyć czytać książkę?  Czy musisz dojść do końca rozdziału lub okrągłej liczby stron?
Wszystko zależy od książki.Jak jest ona bardzo interesująca to koniecznie muszę dojść do końca rozdziału.Jeśli nie ,to po prostu , gdzie się zatrzymam tam skończę.


  • Czy pijesz albo jesz w trakcie czytania książki?
Przeważnie nie jem .Piję natomiast  dużą herbatę.Mam nawet taki specjalny,, kubek książkowy".
Mój cudowny kubek


  • Czy jesteś wielozadaniowa/y? Potrafisz słuchać muzyki lub oglądać film w trakcie czytania?
 Nie.Jak czytam książkę to poświęcam temu całą swoją uwagę ,zapominając przy okazji o całym Bożym świecie.
  • Czy czytasz jedną książkę czy klika naraz?
               Nie, wolę się delektować każdą osobno :3
  • Czy czytasz w domu czy gdziekolwiek?
W domu , ale też w środkach komunikacji publicznej.Lubię w nich czytać, tylko czasem tracę przez to poczucie czasu.
  • Czytasz na głos czy w myślach?  
Zawsze czytam w myślach, gdyż  w ten sposób szybciej czytam książki.
  • Czy czytasz naprzód, poznając zakończenie? Pomijasz fragmenty książki?
Nie czytam naprzód i nie pomijam żadnych fragmentów w książce.
  • Czy zaginasz kartki w  książkach?

Boże broń! Jak widzę,że ktoś zamierza zagiąć stronę w książce to mam mu ochotę podarować swoją zakładkę.


Mam nadzieję ,że podobał Wam się ten tag.Nie nominuję nikogo, bo nie chcę , aby ktoś czuł się do czegoś zobligowany.



23 Komentarze:

  1. Mamy podobne nawyki :)
    love-ksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również mam podobne nawyki do Twoich, ale często muszę coś podjadać podczas czytania :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny tag :) Również nie lubię, gdy ktoś zagina kartki w książkach... A czytanie kilku książek na raz dla mnie jest troszkę bezsensowne. Myślę, że lepiej jest przeczytać jedną i sięgnąć po kolejną, niż zastanawiać się nad kilkoma książkami którą kontynuować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło poznać osobę o podobnych nawykach :3

      Usuń
  4. Świetny tag! Mam to samo, jeśli chodzi o zaginanie rogów, kto to w ogóle wymyślił?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy TAG :) Ja sama czasami słucham sobie jakiejś spokojnej muzyki przy czytaniu, można się dzięki temu nawet lepiej wczuć ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mamy bardzo podobne te nawyki, ale ja praktycznie zawsze coś jem podczas czytania i mało kiedy czytam tylko jedną książkę naraz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Herbata do książki to podstawa :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie że odpowiedziałaś na ten Tag ;) Jaki masz cudowny kubeczek też muszę sobie taki kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja czasem zaginam rogi, ale tylko w książkach, które już są tak zniszczone i poplamione, że nic ich nie uratuje. Oczywiście mam na myśli książki z biblioteki.

    http://podrozemiedzyksiazkowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy post, widzę, że mamy wiele podobnych przyzwyczajeń czytelniczych :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy tag :) Hebratkę ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam kubek książkowy z krówką :) Co do zaginania rogów: Moja cała rodzina ma jakiś dziwny nawyk do zaginania, a ja jedna używam zakładek, albo czegokolwiek innego byle by tylko nie zaginać rogów! :D
    Super tag :)

    OdpowiedzUsuń

Kochany Czytelniku!
Będzie mi niezmiernie miło, jeśli pozostawisz tutaj swój ślad. Ten blog jest miejscem, gdzie dzielę się z innymi moimi myślami, dlatego chętnie przeczytam Twoje spostrzeżenia. Jeśli zdecydujesz się wrócić na mojego bloga to możesz być pewien, że na każdy pozostawiony przez Ciebie komentarz odpowiem. :)

 

Zostań ze mną na dłużej :)

UWAGA!

Wszystkie recenzje są napisane przeze mnie i stanowią moją własność. Korzystanie z nich bez mojej zgody lub wcześniejszej informacji jest zabronione (PODSTAWA PRAWNA Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych). Dopuszczam kopiowanie i korzystanie z nich tylko i wyłącznie po wcześniejszym skontaktowaniu się ze mną.