Clothes - Book TAG


Do tego tagu nominowała mnie cudowna Słodka Karolina, za co jej bardzo dziękuję :3 




DŻINSY - książka, która nigdy mi się nie znudzi.



  Rzadko kiedy czytam jakąś książkę kilka razy.Jest jednak jest kilka wyjątków. Takim powieściami są ,,Wampirek" , ,,Naznaczona" , ,,Wampiry z Morganville "oraz ,,Zwiadowcy" Cały czas mogę do nich wracać. 
 http://s.lubimyczytac.pl/upload/books/10000/10572/352x500.jpghttp://s.lubimyczytac.pl/upload/books/56000/56619/352x500.jpg


SUKIENKA - książka, która była lekka i szybko mi się ją czytało.



,,Pocałunki wampirów "ostatnio skończyłam ją czytać, więc pierwsza przyszła mi na myśl :3 Recenzja już niebawem.
                             SWETER - książka, która rozgrzała moje serce.



,,Dar Julli" ta książka aż kipi od emocji . Zdecydowanie idealnie pasuje do tego pytania ;)




GORSET - książka, która miała sztucznych bohaterów.



Książka, która miała takich bohaterów to ,,Lekcję namiętności". W ogóle cała ta powieść była strasznie sztuczna, według mnie  dla tej książki  lepszy byłby tytuł  ,,Lekcje sztuczności"




KOMBINEZON - książka, której niczego nie brakowało.



Takimi  książkami są dla mnie ,,Naznaczona" i ,,Zwiadowcy".Od pierwszej strony wciągnęły mnie  w swój świat i  nie wypuściły aż do ostatniej strony.To dzięki nim doświadczyłam całkowitej utraty kontaktu z rzeczywistością.


http://s.lubimyczytac.pl/upload/books/10000/10572/352x500.jpg



PIDŻAMA - książka, do której mam duży sentyment. 



Taką książką jest dla mnie,,Wampirek".Po prostu nie wyobrażam sobie swojego życia i siebie samej gdybym nie przeczytała jej w dzieciństwie. Pewnie wówczas  ten blog w ogóle by nie istniał,  a ja nie cierpiałabym  na książkoholizm :)





KAMIZELKA - książka, której czegoś brakowało.

,,Niebieski płomień na koszmary" .W  tej książce dużo rzeczy mi brakowało, ale najbardziej rozumu i instynktu samozachowawczego u głównej bohaterki.Zachowanie Stacey przyprawiło mnie podczas czytania tej książki o potworny ból głowy.
 
Mam nadzieję ,że podobał Wam się ten tag.Ja bardzo fajnie się bawiłam, kiedy go wykonywałam.Nie nominuję nikogo, bo nie chcę , aby ktoś czuł się do czegoś zobligowany.

25 Komentarze:

  1. To może dziwne, ale nie czytałam ani jednej z tych książek. Którą polecasz najbardziej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudne pytanie ...:3
      To wszystko zależy od Twojego czytelniczego gustu :3
      Osobiście polecam Ci ,,Zwiadowców" i ,,Wampiry z Morganville". Wybacz, że nie umiem wybrać tylko jednej, ale po prostu nie jestem w stanie. Obydwie są świetne :3

      Usuń
  2. Dość ciekawy ubiorowy TAG. Jestem zaskoczona, że na twojej liście masz Pocałunki wampirów - bo dla mnie ta seria (pierwszy tom i tak jest najlepszy) jest strasznie słaba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :3
      Po prostu ta książka przyszła mi pierwsza do głowy :3

      Usuń
  3. Pierwszy raz spotykam się z tym tagiem :D Wykonałaś go fantastycznie! Jeszcze nie słyszałam o tych książkach, ale już sobie zapisuję te które polecasz:) Pozdrawiam
    Isabellin5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci :3 Z całego serca polecam Ci ,,Zwiadowców" , ,,Wampiry z Morganville" oraz ,,Wampirka " :3

      Usuń
  4. "Wampirek" - cudowna ksiązka

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam w planach przeczytanie "Naznaczonej" - już od dłuższego czasu, ale cóż.
    Świetny tag.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam w planach sięgnąć po serię "Dotyk Julii" i mam nadzieję, że moje serce również rozgrzeje ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny Tag. Nigdy o nim nie słyszałam :D
    love-ksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy TAG. Widzę, że czytasz dużo powieści paranormalnych :)

    http://zakurzone-stronice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można powiedzieć ,że wręcz nałogowo :3

      Usuń
  9. "Wampiry z Morganville" są przecudowne! <3 Muszę w końcu dokończyć serię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. "Zwiadowcy" to cudowna książka, uwielbiam ją! :) Czytałam z serii tylko 3 części, ale shhh! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Zwiadowców czytałam tylko dwie części i jakoś nie zachwyciła mnie ta seria.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy do gustu czytelniczego :3

      Usuń
  12. Pierwsze trzy tomy Domu Nocy bardzo mi się podobały. Później jednak, z każdą kolejną książką co raz bardziej się zniechęcałam. W sumie, tylkok te książkę znam z tych, które wymieniłaś. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z całego serca polecam Ci ,, Zwiadowców " i ,,Wampiry z Morganville" :3

      Usuń
  13. Zwiadowcy <3 Ta seria nigdy mi się nie znudzi :D

    OdpowiedzUsuń

 

Zostań ze mną na dłużej :)