O NIE, ZOSTAŁAM OTAGOWANA !

Cześć Kochani ! 

Dzisiaj przychodzę do Was z kolejnym Tagiem ,do którego zostałam nominowana przez Słodką Karolinę,za co jej serdecznie dziękuję :3


1. ŚNIEG - Kiedy spada na ziemię świat od razu robi się piękniejszy, ale gdy sypie zbyt długo, zaczyna być dla nas uciążliwy i denerwujący. Książka, o której zmieniłam/em zdanie podczas czytania to...

,,Niebieski płomień na koszmary" -Laurie Faria

Zachwalała mi bardzo tę książkę kuzynka .Sama  też wcześniej miałam  okazję  przeczytać inne dzieła tej autorki i były w miarę.Jednak ta powieść wywołała u  mnie tak bardzo dużo negatywnych uczuć i  myślałam , że pierwszy raz w życiu nie przeczytam książki do końca.Dzięki silnemu samozaparciu cudem jednak udało mi się ją jakoś skończyć . 



2. BAŁWAN - Przyznajcie, że lepienie go z całą rodziną jest bardzo zabawne. Książką, którą mogłabym przeczytać z całą rodziną jest...

,,Wampirek " -Angela Sommer-Bodenburg
Już tak w sumie zrobiłam. Jak byłam młodsza, razem z  siostrą  siadałyśmy i słuchałyśmy przygód Wampirka ,czytanych przez Mamę.Nic tak  moim zdaniem nie  zaciska więzów rodzinnych jak wspólne czytanie. 




3. ŚWIĘTY MIKOŁAJ - Jak wszyscy dobrze wiemy przynosi niesamowite prezenty. Książka, którą chciałabym dostać to...

Trudno znaleźć mi jednoznaczną  odpowiedź na to pytanie. Lista książek , które chciałabym  dostać rośnie w zastraszającym tempie :)


4. ŚNIEŻKA - Uderzenie nią boli i nie należy do najprzyjemniejszych rzeczy. Książka, która wywołała we mnie silne emocje to...

Prawie każda książka , którą czytam wywołuje u mnie jakieś silne  emocje.Nie umiem ograniczyć się  tylko do  jednej książki, ale bardzo się starałam i wyłoniłam za to piątkę.To  i tak bardzo duży wyczyn jak dla mnie :) 


,,Naznaczona" -P.C.Cast i Kristin Cast 
,,Przysięga Smoka"-P.C.Cast i Kristin Cast
,,Wampiry z Morganville" -Rachel Caine
,,Odcień fioletu " - Jeri Smith-Ready
,,Nieumarła i niezamężna"-MaryJanice Davidson


5. JAZDA NA SANKACH - kochają ją wszystkie dzieci. Książka, którą uwielbiałam będąc dzieckiem to...

,,Wampirek" -Angela Sommer-Bodenburg
KOCHAM CAŁĄ TĘ SERIĘ! Po prostu nie wyobrażam sobie swojego życia i siebie samej jakbym nie przeczytała jej w dzieciństwie. Pewnie wówczas  ten blog w ogóle by nie istniał i ja nie cierpiałabym  na książkoholizm :)


6. HERBATA - Rozgrzewa nas, kiedy przychodzimy do domu przemarznięci po szaleństwach na śniegu. Książka, która ma dla mnie wartość sentymentalną to...

,,Wampirek " -Angela Sommer-Bodenburg
 

Po raz kolejny znów ta sama książka , ale nic na to nie poradzę.Całe moje dzieciństwo było wypełnione przygodami Rydygiera, Ani i Antosia.



I to już wszystkie pytania. Nie nominuję nikogo, gdyż zima już zaczyna ustępować powoli miejsca wiośnie.







12 Komentarze:

  1. Muszę Ci się przyznać że całkowicie zapomniałam że Cię do tego Tagu :)Ale fajnie że miałaś ochotę na niego odpowiedzieć :) Ze wszystkich tych książek które wymieniłaś nigdy nie przeczytałam ale może się skuszę :)
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny tag, fajne odpowiedzi, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już o tagach mowa to nominowałam Cię do Blog Liebster Award :) Będzie mi miło jeśli odpowiesz na moje pytania, szczegóły tutaj: http://regalnapoddaszu.blogspot.com/2015/03/lba-numer-dwa.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem fajny i przyjemny tag, choć tegoż "Wamprika", który królował w Twoim zestawieniu nie czytałam i co więcej, nigdy o nim nie słyszałam. :)

    OdpowiedzUsuń

 

Zostań ze mną na dłużej :)