LIEBSTER BLOG AWARD #2

Po pierwsze chciałabym Was, moi Kochani ,przeprosić za nieobecność na blogu, a po drugie , już kolejny raz zostałam nominowana do LBA tym razem przez  Raven. Serdecznie Ci za to  dziękuję! :3

 
Każdy, kto zostaje nominowany, musi odpowiedzieć na 11 pytań oraz musi także nominować 11 osób, które powiadomi  o tym na ich blogach.


1. Jaka była, według ciebie, najlepsza ekranizacja książki?

Dwie ekranizacje :,,Gwiazd naszych wina" oraz ,,Akademia Wampirów".

                                     Okładka książki Gwiazd naszych winaOkładka książki Akademia Wampirów
2. Jaki gatunek książek jest twoim ulubionym?

 Nie umiem wskazać tylko jednego gatunku, więc wybrałam cztery.
Fantastyka, romans paranormalny, New Adult i Young Adult.

3. Ile masz lat?

Rocznikowo 17.


4. Ulubiony kolor?

Nie mam jednego ulubionego koloru.Mam za to trzy:  fioletowy ,soczysto zielony i miętowy.

5. Ulubiony serial?

,,Ugotowani " tylko, że w wersji brytyjskiej :3

6. Jaka była najgorsza książka jaką w życiu przeczytałaś?

,,Niebieski płomień na koszmary"  żałuję każdej minuty jaką poświęciłam tej książce. Dosłownie każdej! 

7. Ulubieni pisarze?

 Czemu takie trudne pytania? :3 P.C.Cast, Rachel Caine, MaryJanice Davidson, Kerrelyn Sparks, Sherrilyn Kenyon ,Gena Showalter,Jeaniene Frost,Rachel Hawthorne, Aleksandra Ruda i wielu innych.Mogłabym wymieniać tak jeszcze przez wiele godzin :3

            Rachel CainePhyllis Christine CastKerrelyn SparksGena ShowalterMary Janice DavidsonSherrilyn KenyonJeaniene FrostRachel HawthorneAleksandra Ruda

8. Ulubiony przedmiot szkolny?

 Jest to język polski.Pani , która mnie uczy sprawia, że  chce  mi się niego chodzić i chcę , aby nigdy nie zadzwonił dzwonek :3

9. Ulubiona trylogia?
 ,,Dotyk Julii" autorstwa , ,, Monument 14" -

                  Okładka książki Dotyk JuliiOkładka książki Monument 14. Odcięci od świataOkładka książki Piekło Gabriela

10. Dlaczego postanowiłaś założyć bloga?

 Książki od zawsze były częścią mojego życia i nimi pozostaną.
Chciałam móc się dzielić swoimi przemyśleniami i odczuciami na ich temat z ludźmi, którzy tak jak ja, uwielbiają  czytać książki :) Chciałam mieć po prostu jakieś własne miejsce , gdzie mogłabym to robić.

11. Masz rodzeństwo?
 Tak, siostrę.

Nominuję
  1. rudarecenzuje.blogspot.com
  2. poslubionaksiazce.blogspot.com
  3.  k-siazkowyswiat.blogspot.com
  4.  recenzje-rose.blogspot.com
  5.  czytanie-to-sztuka.blogspot.com
  6.  ksiazka-wprowadza-w-swiat-wyobrazni.blogspot.com
  7.   pizama-w-koty.blogspot.com
  8.  po-uszy-w-ksiazkach.blogspot.com
  9. wantescape.blogspot.com
  10. biblioteczka-dominiki.blogspot.com
  11. be-here-now-and-forever.blogspot.com
Moje pytania
  1. W jakim książkowym świecie chciałabyś żyć? Dlaczego?
  2. Kto jest Twoim( fikcyjnym ) rycerzem na białym koniu?
  3. Książka czy ludzie?  
  4. Ulubiona potrawa? 
  5. Gdybyś miała trzy życzenia - jak byś je wykorzystała?
  6. Jaka książka najbardziej zapadała Ci w pamięć ? Dlaczego?
  7. Książka czy film na jej podstawie? 
  8. Ulubiona książkowa para? Dlaczego?
  9.  Twoja największa pasja?
  10.  Jak siebie widzisz za 10 lat?
  11.   Gdybyś mogła  zdecydować o swoim wyglądzie to :zostałabyś taka jaka jesteś, czy zupełnie  byś się zmieniła?  
  12.  
    P.S.Zachęcam do wzięcia udziału w ankiecie (po prawej stronie bloga ):3

32 Komentarze:

  1. Jedną z moich ulubionych trylogii/serii również jest Monument 14 :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło, że odpowiedziałaś na pytania ;) Fajnie się było czegoś o tobie dowiedzieć ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O, strasznie mi miło! Własnie planowałam post z poprzednią nominacją LBA opublikować w weekend, ale zanim do tego dojdzie odpowiem też i na te powyższe. Mimo słabych opinii filmowa wersja Akademii też bardzo mi się podobała, i ta Rose! Idealna.

    OdpowiedzUsuń
  4. "Akademia wampirów' ekranizacja - szok - dla mnie to dno :(
    10 - podobnie jak ja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam sposobności oglądać ,,Akademie Wampirów" ekranizacje po polsku, więc nie wiem jak ona wyglądała.W wersji oryginalnej czyli po angielsku jaką ja miałam sposobność obejrzeć wypadła moim zdaniem bardzo przyzwoicie.

      Usuń
  5. Ja także mam siostrę :) Dziękuję serdecznie za nominację, niedługo postaram się odpowiedzieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję za nominację :) jutro postaram się odpowiedzieć na pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawe odpowiedzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dziękuję za nominację, na pewno wezmę udział, ale muszę się chwilkę zastanowić nad odpowiedziami, niektóre pytania wywołały u mnie zagwozdkę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie mi bardzo miło :3

      Usuń
    2. Cześć piękna, już odpowiedziałam, zapraszam do przeczytania i jeszcze raz dziękuję za nominację :)

      http://rudarecenzuje.blogspot.com/2015/02/liebster-blog-award-po-raz-drugi.html#more

      Usuń
    3. Dziękuję Ci Kochana za udzielenie odpowiedzi na pytania :3

      Usuń
  9. Bardzo ciekawe odpowiedzi :) Miło jest się czegoś o tobie dowiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile znajomych twarzy widze :) Pomysłowe zadałaś pytania osobą, które nomionwałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O, bardzo lubię brytyjskich ugotowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę w końcu przeczytać lub obejrzeć ekranizaję książki "Gwiazd naszych wina" :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Strasznie boję się obejrzeć Akademię Wampirów, ponieważ nie chcę popsuć dobrego wrażenia, jakie pozostało mi po książce :) Bardzo dziękuję za nominację, postaram się odpowiedzieć, choć nie wiem, czy uda mi się wyrobić z czasem (którego ostatnio jest naprawdę mało) :D

    OdpowiedzUsuń
  14. W piątek napisałam odpowiedzi, trochę pośpiesznie ale mam ważny powód. :D Jeśli chcesz to zajrzyj. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z chęcią odpowiem na pytania, choć jeszcze nie wiem kiedy, ale na pewno to zrobię! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo dziękuję za nominację. Postaram się niedługo odpowiedzieć na pytania.

    OdpowiedzUsuń

 

Zostań ze mną na dłużej :)