HAPPY VALENTINE'S DAY ♥

 Cześć Kochani! 
Dzisiaj wypadają dwa bardzo ciekawe i warte uwagi święta.Pierwsze z nich to Walentynki, i z tej okazji chciałabym Wam ,moi kochani czytelnicy bloga złożyć życzenia.


   Przesyłam buziaki 
               jak słońce gorące...
  W nich uczucia szczere, 
bo z serca płynące.

Wiem, że życzenia są krótkie, ale najważniejsze ,że z głębi serca :3

A czy Wy obchodzicie Walentynki? Jeśli tak, to w jaki sposób je dzisiaj celebrowaliście ?

Innym świętem jakie dzisiaj przypada  jest Międzynarodowy Dzień Dawania Książek.

Chciałabym Wam też  przedstawić pięć powieści ,z którymi warto spędzić  ten romantyczny dzień.



,,Piekło Gabriela"
Profesor Gabriel Emerson, cieszący się sławą i poważaniem ekspert od twórczości Dantego, prowadzi podwójne życie: za dnia jest ustatkowanym, szacownym uczonym, zgłębiającym tajniki utworów włoskiego mistrza, nocami... Jednocześnie w jego duszy trwa zacięta walka między jasnymi i mrocznymi cechami jego charakteru.

 ,,Serce w chmurach"
  Ten dzień wyglądał na najgorszy w całym życiu siedemnastoletniej Hadley Sullivan. Utknęła na lotnisku w Nowym Jorku, spóźniona o cztery minuty na lot do Londynu i najprawdopodobniej również na drugi ślub ojca żeniącego się z kobietą, której nawet nie poznała, a więc i nie polubiła. Wtedy, w zatłoczonej poczekalni, spotkała chłopaka idealnego. Był Anglikiem, miał na imię Oliver i rezerwację na najbliższy nocny lot do Londynu. Tuż obok miejsca Hadley...

,,Przysięga Smoka"

Zanim Bryan Lankford przybrał imię Smoka i został mistrzem szermierki, był zwykłym adeptem Domu Nocy: młodym, niezwykle utalentowanym i... zakochanym. Jednak popełnił błąd, który wiele go kosztował.


 ,,Duma i uprzedzenie" 
  
 Niezbyt zamożni państwo Bennetowie mają nie lada kłopot – nadeszła pora, by wydać za mąż ich pięć dorosłych córek. Sęk w tym, że niełatwo jest znaleźć odpowiedniego męża na prowincji. Pojawia się jednak iskierka nadziei, bo oto posiadłość po sąsiedzku postanawia dzierżawić pewien młody człowiek, przystojny i bogaty... 

,,Nieumarła i niezamężna"

 Seks w wielkim mieście w wampirycznym wydaniu. Po śmierci najgorsza jest świadomość, że spędzisz wieczność w tandetnych pantoflach. A twoje Blahniki i Jimmy Choo zagarnie wredna jędza… Dzień, w którym umarłam, zaczął się kiepsko i z każdą chwilą stawał się coraz gorszy…



Nim jednak postanowicie sięgnąć po którąś z tych książek ,zaopatrzcie się w paczkę chusteczek. Bo jestem pewna ,że poleją się łzy i mam na myśli  nie tylko te, spowodowane śmiechem:3 

Ja idę pakować się na wyjazd w góry w towarzystwie piekielnego  Gabriela. Jeszcze raz szczęśliwych i zaczytanych Walentynek .


Całuski Lexiss ♥♥♥

19 Komentarze:

  1. Osobiście walentynek nigdy nie świętowałam i nadal tego nie robię. Nie że nie mam z kim, tylko po prostu święta nie uznaje. Drobnymi prezentami, a nawet nie nimi można uszczęśliwiać kogoś dzień w dzień.
    Co do książek - próbowałam ostatnio przebrnąć przez "Dumę i uprzedzenie" ale poległam i nie dokończyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki , abyś ją kiedyś dokończyła :3

      Usuń
  2. Nie wiedziałam, że dzisiaj jest Międzynarodowy Dzień Dawania Książek. ;)
    Co do książek, to mam w planach "Dumę i uprzedzenie". :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za też się niedawno dowiedziałam o istnieniu tego święta :3

      Usuń
  3. Ja całe te Walentynki spędziłam nad lekturą ''Idealnej chemii'' i ''Dumy i uprzedzenia'' :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Walentynki spędziłam z filmem "Pitch Perfect" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie słyszałam o tym filmie, ale rozejrzę się za nim :3

      Usuń
  5. Wszyscy mówią o Dumie i uprzedzeniu a ja jeszcze jej nie czytałam muszę się wreszcie za nią zabrać. Ja szczerze Ci powiem nie lubię tego święta.
    Życzę Ci udanego wyjazdu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. "Duma i uprzedzenie" jest w moich najbliższych planach, wszyscy chwalą więc jestem bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej :) Ptaszki ćwierkają, że zostałaś nominowana na moim blogu do LBA :)
    Zapraszam :)
    http://alawkrainieksiazek.blogspot.com/2015/02/liebster-blog-award-4.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Ha, a jak wmawiałam rodzicom, że w Walentynki jest też MDDK to mi nie wierzyli xD Ciekawe książki, jednak nie czytałam jeszcze żadnej z nich, choć nie ukrywam mam ochotę na "Serce w chmurach" i "Dumę i uprzedzenie". :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Walentynki spędziłem oglądając 300 z dziewczyną, a zamiast róży dałem jej książke :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja całe te Walentynki spędziłam na stoku narciarskim i na lodowisku :)

    OdpowiedzUsuń

 

Zostań ze mną na dłużej :)