POSTANOWIENIA NOWO ROCZNE :)

Zródlo
Cześć Kochani! ;)
Dziś dotarło do mnie w pełni  , że mam już tylko kilka dni błogiego lenistwa.Tak szybko zleciał ten czas .

A dziś przychodzę do Was z postem o moich  pierwszych w życiu postanowieniach noworocznych :) 










Myślałam dość długo nad moimi postanowieniami noworocznymi - bo muszę się Wam do czegoś przyznać , nigdy w życiu ich  nie robiłam .Zaplanowałam je, gdyż zostałam namówiona do tego  przez koleżankę.  Długo się  nad nimi zastanawiałam .Czy na pewno są to już wszystkie ? Przedstawiam Wam moją listę .

Lista postanowień

  1. Będę uczyć się jeszcze więcej języka angielskiego.
  2. Nie będę jeść słodyczy.
  3. Zapiszę się na jogę.
  4. Wytrwam w blogowaniu.
  5. Będę  pisać recenzje na bloga.
  6. Przeczytam więcej książek z własnej półki niż kupię.
  7.  Sięgnę po książkę z gatunku, po który zazwyczaj nie sięgam.



 Myślę , że uda mi się je zrealizować , jakkolwiek mogę mieć  problem z punktem 6.
Na wszelki  wypadek   trzymajcie za mnie  kciuki.


14 Komentarze:

Kochany Czytelniku!
Będzie mi niezmiernie miło, jeśli pozostawisz tutaj swój ślad. Ten blog jest miejscem, gdzie dzielę się z innymi moimi myślami, dlatego chętnie przeczytam Twoje spostrzeżenia. Jeśli zdecydujesz się wrócić na mojego bloga to możesz być pewien, że na każdy pozostawiony przez Ciebie komentarz odpowiem. :)

 

Zostań ze mną na dłużej :)

UWAGA!

Wszystkie recenzje są napisane przeze mnie i stanowią moją własność. Korzystanie z nich bez mojej zgody lub wcześniejszej informacji jest zabronione (PODSTAWA PRAWNA Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych). Dopuszczam kopiowanie i korzystanie z nich tylko i wyłącznie po wcześniejszym skontaktowaniu się ze mną.