LIEBSTER BLOG AWARD!

  
   W weekend wchodzę na bloga... A ty niespodzianka! Dostałam nominację od Roxy za co  bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam!


Liebster blog to wyróżnienie otrzymywane od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie również nominuje 11 osób (informuje je o tym na ich blogu) i zadaje 11 pytań. 


Moje odpowiedzi na zadane mi pytania:

1. Dlaczego twój blog ma akurat taką tematykę?


Książki od zawszę były część mojego życia i nimi pozostaną.

Chciałam móc się dzielić swoimi przemyśleniami i odczuciami na ich temat z ludźmi, którzy tak jak ja uwielbiają , czytać książki :)

2. Jak widzisz siebie w przyszłości?



Jako redaktora naczelnego czasopisma Cosmopolitan w Wielkiej Brytanii! 
A oprócz tego jako właścicielkę własnej  księgarni :)

3. Jak wyobrażasz sobie przyszłość?



Patrz odpowiedz 2

4. Gdybyś mógł/mogła spełnić jedno swoje marzenie... To jakie by ono było?


Ale tylko jedno? 

Otworzyć własną księgarnie :)

5. Co cenisz w innych ludziach?
  • Uśmiech
  • Zamiłowanie do książek 
  • Wytrwałość
6. Gdybyś mógł/mogła coś zmienić na świecie... Co by to było?

Oj! Dużo by tego było.Najpierw wprowadziłabym zakaz skazywania książek na przemiał!!!Sprawiłabym , żeby ludzie byli bardziej tolerancyjni i mniej agresywni względem siebie nawzajem.Przywróciłabym monarchię :)

7. Wierzysz w magię? Dlaczego?


Tak, wszystko co nas otacza jest dla mnie magiczne. Magia pozwala mi też spojrzeć  na świat przez ,,różowe okulary".

8. Masz jakie życiowe motto? Jakie?

Tak💖

,,Książki kupione pod wpływem impulsu okazują się niesamowite!"- mojego autorstwa :)


9. O czym myślisz, kiedy idziesz sam/sama chodnikiem?

Jakie  książki powinnam sobie kupić i gdzie będzie najtaniej:)

10. Co jest dla ciebie najważniejsze?

Najważniejsze dla mnie jest moja rodzina, moje wszystkie książki i spaghetti.

Nie wyobrażam sobie świata bez tych wszystkich osób i rzeczy. 

11. Co widzisz, kiedy patrzysz w niebo?

Lepsze było by pytanie czego tam nie widzę :) Wszystko zależy od emocji, które towarzyszą mi w danej chwili. Kiedy chcę być gdzie indziej , patrząc w niebo widzę turnieje rycerskie i zamki.Kiedy chcę , aby nauczyciele zniknęli ,widzę statki kosmiczne i ufoludki. Tylko ,że te niedobre zielone ludziki nigdy nie chcą ich ze sobą zabrać! :)



Nominuję:


  1. http://zakochana-w-ksiazkach-i-w-czekoladzie.blogspot.com/
  2. http://literackacisza.blogspot.com/
  3. http://karola8399.blogspot.com/
  4. http://namalowac-swiat-slowami.blogspot.com/
  5. http://nowaksiazkanowezycie.blogspot.com
  6. http://zaczytanablondynka.blogspot.com
  7. http://boook-reviews.blogspot.com
  8. http://wymarzona-ksiazka.blogspot.com
  9. http://kulturaczytania.blogspot.com/
  10. http://alawkrainieksiazek.blogspot.com/
  11. http://kolorowaksiazka.blogspot.com/
+Każdego kto ma ochotę odpowiedzieć na pytania :)
                    
Moje pytania :)
  1.  Wypożyczasz książki z biblioteki czy wolisz kupować je w księgarniach?
  2. Najzabawniejsze wspomnienie z dzieciństwa?
  3.  Gdzie najczęściej kupujesz książki?
  4. Jaka była ostatnia książka, którą zainteresowałaś/eś się dzięki okładce?
  5. Gdyby Twoje życie miało zostać zekranizowane, kto zagrałby główną rolę?
  6. Co jest Twoim znakiem rozpoznawczym ?
  7. Książka Twojego dzieciństwa?
  8.  Co wywołuje u Ciebie uśmiech na twarzy?
  9. Z jakim pisarzem /pisarką chciałabyś się spotkać?
  10. Kawa, herbata czy gorąca czekolada-co lubisz?
  11. Jakie jest Twoje największe marzenie?


Dajcie mi linka ( w komentarzach pod postem) do posta  , w którym odpowiecie na pytania. Czekam :)


Zdjęcia pochodzą ze backgrounds

24 Komentarze:

  1. Dla mnie też najważniejsze są książki, rodzina i spaghetti! A na nominację z chęcią odpowiem (nie jestem pewna czy jeszcze w tygodniu, ale już na pewno w następnym odpowiedzi będą). I bardzo za nią dziękuję!

    P.S. Widzę, że u Ciebie też się śnieg rozpadał:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi spotkać bratnią duszę :) Kiedy postanowisz od powiedzieć na pytania będzie dobrze :)Za oknem ponuro i zimo :( Z padającym śniegiem zawsze jest weselej :)

      Usuń
  2. Dzięki wielkie za nominację;) Na pewno na nią odpowiem, ale w swoim czasie (2 część TMI TAG czeka...). Jak tylko opublikuję to dam ci znać;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za informację :) Przede wszystkim jednak za to , że postanowiłaś wziąć udział ;)

      Usuń
  3. Dziękuję za nominację :) Poniżej daję link do moich odpowiedzi :)
    http://alawkrainieksiazek.blogspot.com/2015/01/liebster-blog-award-2.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Co do 5 nadałybyśmy się jako koleżanki :) jednak chyba dzieli nas duża różnica wieku. Fajne masz plany na przyszłość, życzę Ci aby się spełniły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pozwolisz, że odpowiem na Twoje pytania tutaj:
    1. Zależy od ceny. Zwykle kupuję książki po promocjach, lecz jeżeli dana pozycja jest bardzo droga (tak 50zł) to idę do biblioteki :)
    2. Wszystkie wspomnienia z dzieciństwa są dla mnie śmieszne - Boziu... jaki to człowiek był głupiutki :D
    3. W Empiku.
    4."Kieszeń pełna żyta" Agaty Christie - czyli ostatnia moja lektura ^^ (Uwielbiam wydania Kolekcji Kryminałów wydawnictwa Dolnośląskiego)
    5. Ja sama, moja córka, moja wnuczka, bądź mój klon! :D
    6. Dołeczki w policzkach, kręcone włosy, umiejętność szybkiego mówienia!
    7. "Martynka" oraz wszelkie baśnie, bajki Andersena i braci Grimm
    8. Jestem optymistką - wiele rzeczy i sytuacji potrafi mnie rozbawić!
    9. Ostatnio jest to Małgorzata Gutowska-Adamczyk!
    10. Wszystkooooo :3
    11. Mam dwa wielkie marzenia - jedno moje, jedno "wspólne" - ale ich nie zdradzę . Mogę tylko powiedzieć jedno z moich "pod-marzeń" a jest to ogromna biblioteka domowa - niczym z filmu!

    Dzięki za nominację :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście :) Dziękuję , że na nie od powiedziałaś :)

      Usuń
  6. Twoje motto bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Daj znać jak już otworzysz księgarnię. Z chęcią odwiedzę ;)
    sklep-z-pamiatkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będziesz pierwszą osobą, która się o tym dowie :) Dam Ci nawet
      30 % na pierwsze zakupy :)

      Usuń
  8. Spagetti i książki to najlepsze co jest:) LBA to fajna zabawa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moja pierwsza nominacją do LBA i bardzo mi się spodobała ta zabawa :) Mam nadzieję , że jeszcze kiedyś też otrzyma jakąś nominację :) Co do spaghetti i książki to zgadzam się z Tobą w 100%

      Usuń
  9. Życzę spełnienia marzenia o własnej księgarni :) Spaghetti... mmm pycha :D
    http://be-here-now-and-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zaraz do Ciebie zajrzę :)

      Usuń
  10. Dzięki za nominację :D Kiedy tylko wykombinuję trochę wolego czasu z przyjemnością odpowiem na pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Haha, ciekawe odpowiedzi.. Monarchii akurat bym nie przywróciła, ale..
    Z mottem chętnie się zgodzę. Uwielbiam kupować książki, a najlepsze to kupione spontanicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo Ci dziękuję za nominację i podsyłam link do odpowiedzi: http://literackacisza.blogspot.com/2015/02/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń

Kochany Czytelniku!
Będzie mi niezmiernie miło, jeśli pozostawisz tutaj swój ślad. Ten blog jest miejscem, gdzie dzielę się z innymi moimi myślami, dlatego chętnie przeczytam Twoje spostrzeżenia. Jeśli zdecydujesz się wrócić na mojego bloga to możesz być pewien, że na każdy pozostawiony przez Ciebie komentarz odpowiem. :)

 

Zostań ze mną na dłużej :)

UWAGA!

Wszystkie recenzje są napisane przeze mnie i stanowią moją własność. Korzystanie z nich bez mojej zgody lub wcześniejszej informacji jest zabronione (PODSTAWA PRAWNA Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych). Dopuszczam kopiowanie i korzystanie z nich tylko i wyłącznie po wcześniejszym skontaktowaniu się ze mną.