MIKOŁAJ :)

Ho-ho, ho-ho! Cichutko!Słyszycie to? Ten dźwięk dzwoneczków, skrzypienie śniegu pod butami, parskanie i tupot kopyt reniferów.Zostawiliście ciasteczka i mleko w szklance na parapecie w podzięce za podarki?A dla kogo te łakocie? Kto przebył tak daleką drogę z Bieguna Północnego lub Laponii by dostarczyć prezenty? Już wiecie o kim  mowa ,odpowiedź sama się nasuwa... Święty Mikołaj! Wczoraj był u mnie ten szanowny Pan i zostawił upominek.W torebce znalazłam cudowny kalendarz ścienny  z motywami angielskimi.Do tego śliczną kartkę ze słodkim kotkiem i płytę z piosenkami francuskimi (na spółkę z siostrą).



Karteczka z kotkiem
 
KALENDARZ 
Płyta
                        
                              A Wy co dostaliście od  Świętego Mikołaja?

P.S Przygotowuje dla Was świąteczną niespodziankę, więc wypatrujcie za tydzień  postu.

9 Komentarze:

  1. Do mnie Mikołaj przychodzi zawsze 24 grudnia, więc prezenty jeszcze przede mną. Spodziewam się książek :) Może po Wigilii też napiszę podobny post :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę udanych prezentów :) Cieszę się , że post się spodobał i kogoś nim zainspirowałam <3

      Usuń
  2. Życzę udanych prezentów :) Cieszę się , że post się spodobał i kogoś nim zainspirowałam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jako że stara dupa już jestem, mało kto się przy prezentach wysila. I tak zostałam z butami, które sama sobie zamówiłam i kartą podarunkową do empiku ;)
    Obserwuję i życzę wytrwałości w pisaniu ;)
    sklep-z-pamiatkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przesadzajmy :) Ponoć każdy jest w głębi duszy dzieckiem :)

      P.S. Dziękuje! Ja za to przygotowuję prezent dla moim czytelników i obserwatorów bloga, ale jak to tajemnica:) Niedługo postaram się zajrzeć jak tylko zdam wszystkie sprawdziany w szkole : )

      Usuń
  4. U mnie Mikołaj był 24 grudnia i dostałam parę książek ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mikołaj coś w tym roku o mnie zapomniał, ale przyjaciółka za to nie.I tak zostałam z cudownym sweterkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedobry coś ten Mikuś, ale za to masz bardzo dobrą przyjaciółkę :)

      Usuń

Kochany Czytelniku!
Będzie mi niezmiernie miło, jeśli pozostawisz tutaj swój ślad. Ten blog jest miejscem, gdzie dzielę się z innymi moimi myślami, dlatego chętnie przeczytam Twoje spostrzeżenia. Jeśli zdecydujesz się wrócić na mojego bloga to możesz być pewien, że na każdy pozostawiony przez Ciebie komentarz odpowiem. :)

 

Zostań ze mną na dłużej :)

UWAGA!

Wszystkie recenzje są napisane przeze mnie i stanowią moją własność. Korzystanie z nich bez mojej zgody lub wcześniejszej informacji jest zabronione (PODSTAWA PRAWNA Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych). Dopuszczam kopiowanie i korzystanie z nich tylko i wyłącznie po wcześniejszym skontaktowaniu się ze mną.