DZIEŃ DOBROCI- ALA ŚWIĘTY MIKOŁAJ :)

Uczniowie większości szkół mikołajki klasowe obchodzili  już w piątek. W mojej   szkole nie    obchodzimy ,, Mikołaja",  tylko  świętujemy Dzień Dobroci .Polega on na tym, że losujemy karteczkę, na której jest  jakaś liczba i  zaznaczone : chłopiec lub dziewczynka. Niestety liczba ta  nie jest numerem z dziennika przypisanym uczniowi .Następnie  kupujemy  dla tej osoby prezent. Poniżej prezentuję Wam mój pomysł na podarunek ( wylosowałam dziewczynkę).



MÓJ PODAREK



A oto czym ja zostałam obdarowana( w środku były słodycze).


             Co sądzicie o takim pomyśle na mikołajki?






6 Komentarze:

  1. Ciekawy sposób na Mikołajki i fajne jest to, że nie wiecie kom dajecie prezent :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma co, pomysłowa ta Wasza szkoła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł na mikołajki. Nie ma niepotrzebnego umawiania się kto , komu co, ma kupić :)

    OdpowiedzUsuń

Kochany Czytelniku!
Będzie mi niezmiernie miło, jeśli pozostawisz tutaj swój ślad. Ten blog jest miejscem, gdzie dzielę się z innymi moimi myślami, dlatego chętnie przeczytam Twoje spostrzeżenia. Jeśli zdecydujesz się wrócić na mojego bloga to możesz być pewien, że na każdy pozostawiony przez Ciebie komentarz odpowiem. :)

 

Zostań ze mną na dłużej :)

UWAGA!

Wszystkie recenzje są napisane przeze mnie i stanowią moją własność. Korzystanie z nich bez mojej zgody lub wcześniejszej informacji jest zabronione (PODSTAWA PRAWNA Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych). Dopuszczam kopiowanie i korzystanie z nich tylko i wyłącznie po wcześniejszym skontaktowaniu się ze mną.