CHRISTMAS PARTY- TWÓRCZEGO PISANIA


Wczoraj miałam ciężki dzień w szkole.Jedyne o czym marzyłam wracając do domu, to schować się pod kocem z książką. Miałam jednak inne  plany na ten  dzień, chciałam pójść na imprezę mikołajkową zorganizowaną przez Młodzieżowe Centrum Kultury.Uczęszczam tam na zajęcia z twórczego pisania.
 Przebrałam się we  wcześniej przygotowaną  kreację.Po drodze wstąpiłam do sklepu aby   kupić czapkę Mikołaja.Organizatorzy zażyczyli sobie  , żeby  każdy z gości miał coś związanego z motywem świątecznym. Podczas imprezy odwiedziło nas dwóch  Mikołajów, którzy przynieśli prezenty.Każdy uczestnik  siadał na krzesełku przez nimi ,a oni zadawali  pytania.Zarówno one, jak i odpowiedzi ,wywoływały śmiech.
Później, po rozdaniu prezentów, zaczęły się rozmowy.Poznałam sympatyczną Olę z sekcji psychologii  i zacieśniłam więzy z  Sarą z zajęć.  Zanim się obejrzałam była już 20:30 i nadszedł czas, aby kończyć spotkanie. Ponad cztery godziny , które tam spędziłam , były cudowne! 

8 Komentarze:

  1. Ale fajnie :) Gdybym miała możliwość to z chęcią też bym chodziła na zajęcia z twórczego pisania, szkoda, że nie ma czegoś takiego u mnie ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto wejść na stronę Młodzieżowego Centrum Kultury i sprawdzić czy u Ciebie czegoś takiego też nie organizują :)

      Usuń
  2. Świetnie, że masz opcje w czymś takim uczestniczyć! Osobiście zawsze chciałam, a nigdy nie było ku temu opcji. Do dziś żałuje, że nie poszukałam gdzieś poza szkołą, ale teraz to i tak niewiele zmieni. Kochajmy brak czasu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wręcz ubóstwiam brak czasu :)

      Usuń
  3. Szkoda ,że u mnie nie ma takich zajęcia :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już jestem trochę za stara na takie zajęcia ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponoć wgłębi duszy każdy jest dzieckiem :)

      Usuń

 

Zostań ze mną na dłużej :)